مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

درباره ما

بخش اول : معرفی مدیر عامل
دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

در حوزه های زیر:
o دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …
سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ریاست انجمن برند
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    علی خویه، مدرس دانشگاه، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، سخنران، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاور فروش،

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ق.ظ

    مدرسه بازاریابی و فروش،مدرس بازاریابی،مدرسه بازاریابی و تبلیغات،مدرس تبلیغات،مدرس فروش، مهندسی فروش،مهندسی بازاریابی،تحقیقات بازاریابی،آموزش بازاریابی، بازاریابی خلاق،تکنیک های فروش، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمدرس مدیر عامل،مدرسه مدیریت،،marketing consulting،marketing consult،marketing researchدپارتمان مدرسه بازاریابی و فروش،شبکه مدرسه بازاریابی و فروش،آکادمی مدرسه بازاریابی،آکادمی بازاریابی و فروش،کلینیک بازاریابی و فروش،انجمن مدرسه بازاریابی،وظایف مدرس بازاریابی و فروش،مدرس بازاریابی و فروش،اصول و فنون مذاکر،مهارت های مدرس مدیریت،
     
    وظایف مدرس مدیر عامل،مدرس تحقیقات بازاریابی،علی خویه، مدرسان بازاریابی،مدرسان تبلیغات،مدرس برند و برندسازی،
     
    مدرس قیمت گذاری،مدرس پیشبرد فروش،مدرس افزایش فروش،مدرس مدیریت محصول،مدرس برنامه بازاریابی،مدرس رسانه های تبلیغاتی،مدرس پیام های تبلیغات،مدرس تکنیک های بازاریابی و فروش،کتاب مدرس بازاریابی فروش و تبلیغات،مدرس مدیریت فروش،مدرس مدیریت بازاریابی،مولف و نویسنده بازاریابی تبلیغات مذاکره فروش و ارتباطات،مدرس حرفه ای،
     
    مرکز مدرسه بازاریابی ایران،دفتر مدرسه بازاریابی و فروش ایران،،Marketing consulting clinic،Marketing consulting academy،مدرس تحقیقات بازاریابی ایران،مدرس آنالیز بازار،ویژگی های مدرس بازاریابی،مدرس بازاریابی اثربخش،
     
    افزایش فروش،مدرس فروش مویرگی،مدرس شرکت های پخش و توزیع،مدرس برنامه ریزی بازار،مدرس برنامه بازاریابی و تبلیغات،
    کارگا
    ه های تخصصی و خصوصی مهندس علی خویه و همکاران       کارگاه های تخصصی و خصوصی مهندس علی خویه و همکاران   تاریخ :
    کارگاه های تخصصی و خصوصی مهندس علی خویه و همکاران
    با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
    + بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............
    +بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........
    + چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....
    در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر
    ****
    مدیران و افرادی که این دوره های را می گذرانند با رفتار حرفه ای، کلامی، غیر کلامی، بدنی، حسی، عاطفی و هیجانی به شدت روی دیگران تاثیر گذار بوده و در بیشتر امور خود با موفقیت و قاطعیت به اهداف خود می رسند. این مدیران و افراد نه اینکه صرفا تحصیلات آکادمی داشته باشند ولی با چنان تاثیرگذاری حرفه ای درمحل کار خود حضور دارند که می تواند با چشم و دل و زبان کلامی و غیر کلامی خود، سازمان های خود را هدایت کنند.
    در این کارگاه ها مدیران ساخته م برچسب‌ها: کارگاه های تخصصی و خصوصی مهندس علی خویه و همکارانادامه مطلب... ارسال توسط مشاوره آموزش تحقیق و اجرا نظر بدهید مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره توسط استاد علی خویه 09122991608   تاریخ :
    مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره توسط استاد علی خویه 09122991608
    1-   برگزاری بیش از 50 ساعت در ماه و بیش از 30000 نفر ساعت دوره اصول و فنون مذاکره در دانشگاه های موسسات و بنگاه های اقتصادی خصوصی دولتی ملی و بین المللی از سال 1385 تا کنون
    2-   دوره اصول و فنون مذاکرات در سطح ایران برای شرکت توف نورد، پیشگامان و .... از سال 1388 تا کنون
    3-   کارگاه کاربردی اصول و فنون مذاکره برای کارکنان شرکت سایپا، ایران خودرو، مدیران خودرو، کرمان خودرو و ...- استاد علی خویه – سال 90
    4-   دوره اصول و فنون مذاکره فروش برای کارکنان شرکت به پخش 1389 استاد علی خویه
    5-   کارگاه فنون مذاکره اثربخش برای کارکنان بانک کشاورزی 1390 استاد علی خویه
    6-   دوره بلند مدت اصول و فنون مذاکره برای کارکنان کانون های تبلیغات 1391 استاد علی خویه
    7-   کارگاه اصول و فنون مذاکره حرفه ای برای مدیران مطبوعات 1391 استاد علی خویه
    8-   کارگاه تاکتیک های مذاکره ویژه مدیران شرکت دیده بان گستر 1387 استاد علی خویه
    9-   کارگاه تکنیک های مذاکره حرفه ای در یزد استاد علی خویه
    10-                   کارگاه کاربردی اجرایی اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش در استان ها  و شهرهای یزد کرمان اصفهان قم تبریز ارومیه اهواز زاهدان ساری رشت کرج بوشهر و .... استاد علی خویه
    11-                   برگزاری دوره کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره نوین برای کارکنان بانک های مختلف د رسطح ایران استاد علی خویه
    12-                   دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای ویژه کارکنان رسالت 1392 استاد علی خویه
    13-                   مدرس دوره های اصول و فنون مذاکرات شرکت توف نورد آلمان استاد علی خویه
    14-                   دوره اصول و فنون مذاکرات د ر نمایشگاه های بین المللی 1387 استاد علی خویه
    15-                   دوره اصول و فنون مذاکرات حرفه ای برای  کارکنان وزارت کشاورزی 1390 استاد علی خویه
    16-                   دوره اصول و فنون مذاکرات در فروش مستقیم ویژه فروشندگان و سرپرستان فروش شرکت های گلرنگ، کاله، البرز، هجرت، داروپخش، پگاه، به پخش، سراسری، گلپخش، بیک، ایسودا، ایدین، مینو قاسم ایران،  و .... از سال 1386 تا کنون استاد علی خویه
    17-                   کارگاه اصول و فنون مذاکره در بازاریابی خدمات ویژه مدیران شعب بانک ملت از سال 1389 تا 1391 استاد علی خویه
    18-                     برچسب‌ها: مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره تو ارسال توسط مشاوره آموزش تحقیق و اجرا نظر بدهید   تاریخ :
    مهارت های پاسخگویی و ارتباط تلفنی،
    مذاکره، بازاریابی و فروش تلفنی
     
     
    مدرس : استاد علی خویه
     
    09122991608
      سرفـصل های اصلی این دوره آموزشی
     
    ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
        مفهوم ارتباطات، پاسخگویی،مذاکره و بازاریابی تلفنی
        اصول استفاده از تلفن در بازاریابی، مذاکره، ارتباطات و فروش
        اصول بازاریابی و مذاکره تلفنی
     
    ارتقای بینش و نگرش
        مدیریت تلفن
        نگرش و بینش بازاریابی تلفنی
        تفکر و بینش استفاده از ادامه مطلب... ارسال توسط مشاوره آموزش تحقیق و اجرا نظر بدهید اصول و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری ومشتری مداری   تاریخ :
    سرفصل دوره آموزشی کاربردی
    اصول  و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری ومشتری مداری
    روانشناسی ارتباط مشتری
    مدرس: استاد علی خویه
    www.khooyeh.com
    حوزه آموزشی
    محتوای آموزشی
    ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
    -    مفهوم مشتری مدری
    -    اصول طرح ریزی و کار با CRM
    -    اصول مشتری مداری حرفه ای
    -    اهمیت ضرورت و اهداف مشتری مداری و حفظ مشتری
    ارتقای بینش و نگرش
    -    تفکر مشتری مداری
    -    تعریف جدید اصول بازاریابی و مشتری مداری
    -    تغییر نگرش به سوی واقعیت مشتریان
    -    نگرش واقعی مشتری مداری
    ارتقای مهارت
    -    مهارتهای مشتری مدای
    -    مهارت های تعامل با انواع مشتریان
    -    عناصر مشتری مداری
    -    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان
    -    مهارت آشنایی با ماهیت رفتار مصرف کننده و مشتریان
    -    انوع مشتریان و شیوه های برخورد و فروش به آنها
    -    ارزیابی فرهنگ مشتریان و مصرف کنندگان
    -    موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران
    -    بازاریابی و ارزش های درونی و بیرونی مشتریان و مصرف کنندگان
    -    فرایند اجتماعی مشتریان
    -    ارتباطات درونی مشتریان
    -    انگیزش احساسات و شخصیت مصرف کنندگان و مشتریان
    -    یادگیری حافظه و هوش مشتریان و مصرف کنندگان
    -    سنجش هیجانات مشتریان
    -    مهارت شناخت مشتریان
    -    مهارت حفظ مشتریان
    -    مهارت تقسیم مشتریان
    -    مهارت کار و آشنایی با نرم افزار CRM
    -    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات متشریان
    -    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات مشتریان
    -    ا مهارت استفاده از قدرت تمرکز
    -    مهارت استفاده از قدرت سوال
    -    مهارت استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
    -    مهارت تصویر سازی ذهنی
    -    مهارت TOTE
    -    مهارت ROLE
    -    مهارت متا
      برچسب‌ها: اصول و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری ومشتری مدارادامه مطلب... ارسال توسط مشاوره آموزش تحقیق و اجرا نظر بدهید کارگاه آموزشی CSM,CRM   تاریخ :
    کارگاه آموزشی CSM,CRM
    دوره آموزشی تکنیک ها شیوه ها و اصول ارزیابی رضایت مشتریان
    اصول سنجش رضایت مشتریان
    تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری
    مدرس: استاد علی خویه www.khooyeh.com
    مدرس دانشگاه، مولف و مرجم 11 عنوان کتاب برچسب‌ها: کارگاه آموزشی CSM, CRMادامه مطلب... ارسال توسط مشاوره آموزش تحقیق و اجرا نظر بدهید کتاب های علی خویه،مدرسه بازاریابی ایران، سخنرانی های انگیزشی خویه،مدرسه فروش ایران،مدرسه تبلیغات ایر   تاریخ : برچسب‌ها: کتاب های علی خویه, مدرسه بازاریابی ایران, سخنرانی های انگیزشی خویه, مدرسه فروش ایران, مدرسه تبلیغات ایران ارسال توسط مشاوره آموزش تحقیق و اجرا نظر بدهید علی خویه, مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور و برندهای معتبر م   تاریخ : ارسال توسط مشاوره آموزش تحقیق و اجرا نظر بدهید علی خویه، مدرس و معلم بازاریابی و فروش، مشاورو مجری بازاریابی و فروش، مشاور برند   تاریخ :
    برچسب‌ها: علی خویه, مدرس و معلم بازاریابی و فروش, مشاورو مجری بازاریابی و فروش, مشاور برند برچسب‌ها: کارگاه های تخصصی و خصوصی مهندس علی خویه و همکاران      نویسنده : www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا        دسته :        -        بازدید : 1        نظر بدهید              همایش بازاریابی و فروش در صنایع لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته      
    سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  
    دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  
    همایش بازاریابی و فروش در صنایع لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   و صنایع وابسته
    مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   و صنایع وابسته
    بازاریابی صنایع لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  
    بازاریابی لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  
    بازاریابی در صنایع لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   بهداشتی بازاریابی سلامت برچسب‌ها: همایش بازاریابی و فروش در صنایع لوازم خانگی, آشپزخانه و ساختمانی و صنایع وابسته      نویسنده : www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا        دسته :        -        بازدید : 1        نظر بدهید            سرفصل های آموزشی مخاطبان: مدیران و فروشندگان لوازم خانگی و آشپزخانه و تجهیزات لوازم خانگی و آشپزخ      
    بسمه تعالی
    سرفصل های آموزشی
    مخاطبان: مدیران  و فروشندگان لوازم خانگی و آشپزخانه  و تجهیزات لوازم خانگی و آشپزخانه
    مدرس: استاد علی خویه
     
    سیلابس
    ساعت
    شکل برگزاری
    مهارت های فروش حرفه ای لوازم خانگی و آشپزخانه
    4
    کارگاهی
    تکنیک ها  و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه  
    3
    کارگاهی و نمونه
    فرایند حرفه ای فروش لوازم خانگی و آشپزخانه
    2
    تئوری
    تکنیکها ی معرفی و پرزنت لوازم خانگی و آشپزخانه
    3
    عملی
    روانشناسی مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه  گران قیمت، تیپ شناسی و آنالیز رفتاری و روانی مشتریان
    4
    تئوری و عملی
    انواع مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه  و تکنیک ها برخورد با آنها
    2
    تئوری
    ویژگی های فروشندگان حرفه ای لوازم خانگی و آشپزخانه  در کشورهای اروپایی و آمریکایی
    3
    الگو برداری و نمونه سازی
    فنون مذاکره حرفه ای لوازم خانگی و آشپزخانه  همراه با زبان بدن حرفه ای در صنعت فروش لوازم خانگی و آشپزخانه  به ویژه فروش لوازم خانگی و آشپزخانه  های گران قیمت
    5
    اجرایی و کارگاهی
    تکنیک های ایجاد وابستگی و دلبستگی مشتریان لوازم خانگی و آشپزخانه
    1
     
    تکنیک های مهندسی فروش لوازم خانگی و آشپزخانه
    3
    کارگاهی
    تکنیک smart در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه
    2
    گروهی  مشارکتی
    فرمول SUP در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه
    2
    گروهی  مشارکتی
    آشنایی با روشهای فلدمن و گلدمن در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه
    2
    کارگاهی گروهی  مشارکتی
    آشنایی با تکنیک های فروش خودر در شرکت های بزرگ اروپایی همراه با فرمول های ADJUMCI در فروش لوازم خانگی و آشپزخانه
    4
    کارگاهی گروهی  مشارکتی
    فروش وبازاریابی پارتیزانی  و چریکی در صنعت لوازم خانگی و آشپزخانه
    2
    کارگاهی گروهی  مشارکتی
      برچسب‌ها: سرفصل های آموزشی مخاطبان, مدیران و فروشندگان لوازم خانگی و آشپزخانه و تجهی, استاد علی خویه      نویسنده : www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا        دسته :        -        بازدید :        نظر بدهید              دوره آموزش تخصصی برنامه ریزی فروش، تکنیکها و مهارتهای مهندسی فروش      
    فراخوان دوره آموزشی :
    (عنوان دوره) : دوره آموزش تخصصی برنامه ریزی فروش،  تکنیکها و مهارتهای  مهندسی فروش
    تاریخ برگزاری :
     
    هدف دوره آموزشی :
    آشنا ساختن مدیران وکارشناسان فروش با تکنیکهای نوین برنامه ریزی فروش، مهارت های برنامه ریزی فروش، فروش واصول مهندسی فروش،
     
    مخاطبین دوره آموزشی :
    مدیران ارشد ومیانی بازرگانی ، بازاریابی و فروش، کارشناسان فروش و بازاریابی،
     
    محتوای دوره آموزشی : ·     برنامه ریزی فروش به عنوان یک علم یا هنر، برنامه ریزی فروش به معنای جدید وعلمی آن و تفاوت برنامه ریزی بازاریابی و برنامه ریزی فروش ·         ماهیت کار برنامه ریزی فروش چیست؟ ·         مهارت های لازم برای برنامه ریزی فروش ·         تکنیک های برنامه ریزی فروش ·         روش های اجرایی برنامه ریزی فروش ·         ویژگی های و خصوصیات موفق یک برنامه موفق فروش ·         برنامه فروش چگونه آماده می گردد؟ ·         چگونه یک برنامه فروش تهیه می گردد؟ ·         مراحل برنامه ریزی فروش ·         فرایند های مهم برنامه ریزی فروش ·         مهندسی فروش چیست و مهندس فروش چه کسی است؟ ·         ماهیت کار یک مهندس فروش در برنامه ریزی فروش چیست؟ ·         عواملی که یک واحد برنامه ریزی فروش باید داشته باشد              ·         چه کاری می‌توان انجام داد تا بهترین نتایج را از واحد برنامه ریزی  فروش بدست آورد ؟ ·         شرایط کار (Working Condition) ·         استخدام و چشم‌انداز کاری (Employment and Outlook) ·         درآمد (Earnings) ·         مشکلات واحد برنامه ریزی فروش چیست و کجاست؟ ·         انواع مهندسین فروش و دوره عمر تکنولوژی ·         مدیریت مهندسی فروش
    دامنه کاربرد نرم افزارهای مهندسی فروش در سازمان
    قابلیت های مهم سیستم مدیریت مهندسی فروش ·         مهندسین فروش از نگاه سازمان ها و شرکت ها 1.       شرایط احراز 2.       شرح وظایف و مسئولیت‌ها
     
     
    ü   نحوه برگزاری پودمان آموزشی :
    حضوری q          
     غیرحضوری q
     
    روش ارائه محتوی :
     
    ü  
    ü   کلاس درس q
    کارگاه آموزشی q
     
    روش ارزشیابی :
    کتبی q عملی q
    ü  
    مشارکت فعال در کلاس q
    مدرس: علی خویه
     
    رزومه مدرس:
    www.khooyeh.com مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
             
      برچسب‌ها: دوره آموزش تخصصی برنامه ریزی فروش, تکنیکها و مهارتهای مهندسی فروش      نویسنده : www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا        دسته :        -        بازدید : 1        نظر بدهید              مشاوره بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوره برند،مشاوره تحقیقات بازاریابی، مشاوره مهندسی فروش       برچسب‌ها: تحقیقات تحقیقات بازاریابی, تحلیل بازار و عوامل بازار, تحقیقات بازار, مهندسی بازار, تکنیک های تحقیقات تحقیقات بازاریابی      نویسنده : www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا        دسته :        -        بازدید : 1        نظر بدهید              مدرس مدیریت، مدرس MBA، مدرس DBA، مشاور و مجری بازاریابی، مشاور مدیریت،       برچسب‌ها: مدرس بازاریابی, مدرس فروش و بازاریابی, معلم فروش, مشاور فروش, مدرس فنون مذاکره      نویسنده : www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا        دسته :        -        بازدید : 1        نظر بدهید              علی خویه، مشاور مدیر عامل، مشاورو مجری بازاریابی و فروش، مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتب مدیریت بازار       برچسب‌ها: علی خویه, مشاور مدیر عامل, مشاورو مجری بازاریابی و فروش, مدرس دانشگاه, مولف و مترجم کتب مدیریت بازاریابی و فروش      نویسنده : www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا        دسته :        -        بازدید : 1        نظر بدهید              علی خویه، مدرس و معلم بازاریابی و فروش، مشاورو مجری بازاریابی و فروش، مشاور برند       علی خویه، مدرس و معلم بازاریابی و فروش، مشاورو مجری بازاریابی و فروش، مشاور برند
    [ جمعه ٢۳ خرداد ،۱۳٩۳ ] [ ٥:۱٩ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) مدرس برند، مدرس فروش، مدرس بازاریابی
    [ جمعه ٢۳ خرداد ،۱۳٩۳ ] [ ٥:۱٤ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) مدرس بازاریابی و فروش،مدرس بازاریابی،مدرس بازاریابی و تبلیغات،مدرس تبلیغات،م
    [ جمعه ٢۳ خرداد ،۱۳٩۳ ] [ ٥:۱۱ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش تبلیغات و خلاقیت
    [ جمعه ٢۳ خرداد ،۱۳٩۳ ] [ ٥:٠۱ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس بازرگانی، معلم بازاریابی، مدرس مدیریت، سخنران فر
    [ جمعه ٢۳ خرداد ،۱۳٩۳ ] [ ٤:٥٦ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) برچسب‌ها: علی خویه, مدرس و معلم بازاریابی و فروش, مشاورو مجری بازاریابی و فروش, مشاور برند      نویسنده : www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا        دسته :        -        بازدید : 1        نظر بدهید              علی خویه، مدرس دانشگاه، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، سخنران، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاور فروش،      

    برچسب‌ها: علی خویه, مدرس دانشگاه, مدرس فروش, مدرس بازاریابی, سخنران      نویسنده : www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا        دسته :        -        بازدید : 1        نظر بدهید              کارگاه آموزشی نورو مارکتینگ ( بازاریابی عصبی و حسی)      
    کارگاه آموزشی نورو مارکتینگ ( بازاریابی عصبی و حسی)
    مدرس استاد علی خویه و همکاران
    www.khooyeh.ir   
    www.khooyeh.com
    http://neuromarketing.blogfa.com/
    09122991608
    سرفصل های کارگاه آموزشی نورو مارکتینگ بازاریابی عصبی رفتاری
    "نورومارکتینگ یا بازاریابی پایه چیست؟"
    نورو مارکتینگ چیست و چگونه عمل می کند
    بازاریابی عصبی و نورو مارکتینگ "مبانی نورومارکتینگ؛ نورومارکتینگ دانشی میان‌رشته‌ای"
    چگونگی پیاده سازی نورو مارکتینگ در کسب و کار خود "ساختارشناسی مغز از دید نورومارکتینگ"
    "کاربردهای نورومارکتینگ" اهمیت و ضرورت نورو مارکتینگ در بنگاه اقتصادی  و کسب و کار ها
    استراتژی های نورو مارکتینگ
    "نورومارکتینگ؛ ابزاری در دست کسب‌و‌کارهای کوچک"
    "دستگاه ها و ابزارهای نورومارکتینگ"
    متد ها وروش های اجرایی نورو مارکتینگ   مطالعات موردی؛ کدام شرکتها از نورومارکتینگ استفاده می‌کنند؟"
    مدت دوره: 8 ساعت و 16 ساعت بر حسب نیاز شرکت و سازمان برچسب‌ها: کارگاه آموزشی نورو مارکتینگ, بازاریابی عصبی و حسی      نویسنده : www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا        دسته :        -        بازدید : 1        نظر بدهید            ما فروش شما را متحول می کنیم       ما فروش شما را متحول می کنیم تیم تحقیقاتی آموزشی اجرایی جهان فکر افزار
    که ترکیبی از اساتید دانشگاه مدیران اجرایی کارشناسان و متخصصان امر فروش و بازاریابی می باشند با استفاده از سیستم های مدرن و به روز و اجرای فرایندها و برنامه های مختلف مهندسی فروش و آموزش های مستمر و اثربخش حین کار و در محل شرکت شما فروش شما را متحول می کند
    دو صد گفته چو نیم کردار نیست
    کار ما را در عمل مشاهده کنید تغییرات را از نزدیک احساس کنید این تیم مشتمل بر مدیران اجرایی است که سالیان سال در شرکت های مختلف و بزرگ تجربه فروش بهبود فروش و بازاریابی شرکت های بزرگ را داشته اند
     
    به ما بپیوندید http://www.khooyeh.com/ برچسب‌ها: افزایش فروش, تحول فروش, شکستن مرزهای فروش, بهبود فروش, مهندسی فروش [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ] آرشیو نظرات      نویسنده : www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا        دسته :        -        بازدید : 46        نظر بدهید              مشاور و مجری فرایند عملیاتی راه اندازی و استقرار سیستم پخش توزیع و فروش مویرگی      
    مشاور و مجری فرایند عملیاتی راه اندازی و استقرار سیستم پخش توزیع و فروش مویرگی
    راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی
    استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی
    توسط: علی خویه و همکاران  – 09122991608 -
    مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه،
    مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش برای اولین بار در ایران با بررسی بیش از 130 شرکت پخش توزیع و فروش مویرگی در ایران و جهان
     با بیش از 13 سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،
    مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
    مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور و برندهای معتبر ملی و بین المللی
    ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
    اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
    مولف پرفروش ترین کتاب حوزه بازاریابی فروش و تبلیغات
    مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
    مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
    ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
    و  . . .
           نویسنده : www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا        دسته :        -        بازدید : 1        نظر بدهید

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی