مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

درباره ما

بخش اول : معرفی مدیر عامل
دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

در حوزه های زیر:
o دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …
سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ریاست انجمن برند
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    ( عنوان دوره ) : سنجش رضایت مشتریان (CSM)

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳ ق.ظ

     

     

     

    (عنوان دوره (: دوره آموزش تخصصی کاربردی برنامه بازاریابیMARKETING PLAN

    تاریخ برگزاری :

     

     

    هدف دوره آموزشی :

    آشنا یی مدیران و کارشناسان بازاریابی با استراتژیها و روشهای تدوین برنامه بازاریابی

     

    مخاطبین دوره آموزشی : مدیران ارشد و میانی و کارشناسان بازاریابی

     

    مدرس: علی خویه 09122991608


    www.khooyeh.com

    www.khooyeh.ir

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

     

     

     

    محتوای دوره آموزشی :

    -         آشنایی با مفهوم بازاریابی و ارتباط آن با استراتژیک شرکت

    -         آشنایی با انواع روشهای تدوین برنامه بازاریابی

                               روش از بالا به پایین TOP-DOWN

                               روش از پایین به بالا BOTTOM-UP

                              روش ارتباطات یکپارچه بازاریابی  Integrted Marketing Commonication

    -         آشنایی با مراحل قدم به قدم تهیه برنامه بازاریابی

    -         آشنایی با بخشهای مختلف برنامه بازاریابی و مهمترین عناوین یک برنامه بازاریابی شامل بر:

                                    -خلاصه اجرای یک برنامه بازاریابی

                                   - وضعیت کنونی بازار

                                   - تجزیه و تحلیل فرصت ها      

                                   -اهداف مالی و بازاریابی

                                  - خط مشی های بازاریابی

                                  - برنامه های عملی 

                                 - صورت وضعیت پیش بینی سودو زیان

                                - کنترل ها

        - آشنایی با تعددی از مهمترین استراتژیهای یک برنامه بازاریابی در حوزه آمیخته های بازاریابی

     

     

    ü

     
    نحوه برگزاری پودمان آموزشی :

    حضوری q          

     غیرحضوری q

     

    روش ارائه محتوی :

     

    ü

     

    ü

     
    کلاس درس q

    کارگاه آموزشی q

     

    روش ارزشیابی :

    کتبی q  عملی q

    ü

     

    مشارکت فعال در کلاس q

     

    مدت زمان برگزاری :

    دوروز یا 16ساعت

     

     

    (عنوان دوره (: دوره آموزش تخصصی مکاتبات تجاری به زبان انگلیسی

    international business correspondence course

     

    تاریخ برگزاری :

     

     

    هدف دوره آموزشی :

    آشنا یی با مفاهیم و اصطلاحات بازرگانی بین المللی و نحوه تنظیم انواع مکاتبات تجاری

    مخاطبین دوره آموزشی : مدیران وکارشناسان بخش بازرگانی خارجی

    محتوای دوره آموزشی :

    Topics   

    Presentation of the business letter

          -structure of the business lettes 

          -order and sequence

          - enclosurs

    Sales letteers

      -announcing a new product

      - seling existing  prouct       

       - brochure and catalog cover letters

    Enquiries

      -making enqiries

      -asking for price list,catalog,etc

      - suggesting terms,methods of payment,and discount

      - requst for general information

    Roplies and quotation

      -replying to an enquiry

      -opening 

      -confirming that you can help

      -perparing  a quotation

    Orders and order execution

      -placing an order

      -delays in delivery

      -refusing an order

      -acknow ledging an order

    Praparing a proforma invoice

      -specification of a P/I

    Terms of payment

      -statement of accounts

      -advice of  payment

      -asking for more time to pay

    International banking.

       - Letter of credit

      -bills of exchange

      -the stages in documentary credit transacation types of L/C's

      -shopping documents

    Complaint and adjustment

     - The language of complaint

     -explanning the problem

      -asking for time to investigate the complaint

      -suggesting  a solution

    Agents and agencies

      -types of agency

      -findin an agent

      -asking fot an  agency

      -convincing the manfacturer

      -the agency 's contract

    Transportation and shipping

      -road,rail,and air transport

      -shipping

      -bill of lading

      -container services

      -documentaion

              For exporting goods

             For importing goods

    Insurance letters

     

     

    ü

     
    نحوه برگزاری پودمان آموزشی :

    حضوری q          

     غیرحضوری q

     

    روش ارائه محتوی :

     

    ü

     

    ü

     
    کلاس درس q

    کارگاه آموزشی q

     

    روش ارزشیابی :

    کتبی q  عملی q

    ü

     

    مشارکت فعال در کلاس q

    مدت زمان برگزاری :

    50 ساعت

                   

     

     

     

    ــراخـوان کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :

    ( عنوان دوره ) : سنجش رضایت مشتریان (CSM)     

     

     

     

    هـدف کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :

    -     آشنایی با شیوه های سنجش و ارتقاء رضایت مشتریان

     

    مدرس: علی خویه 09122991608


    www.khooyeh.com

    www.khooyeh.ir

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

     

     

     

    محـتـوای کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی

    بخش اول: مروری بر مفاهیم سنجش رضایت مشتریان(Customer Satisfaction Measurement):

    -                                                                                                                مروری بر ادبیات و تاریخچه بازاریابی

    -                                                                                                                مشتری و اهمیت آن  برای سازمانها

    -                                                                                                                مفهوم رضایت مشتریان

    -                                                                                                                عوامل موثربر ادراک مشتریان

    -                                                                                                                الگوی تامین رضایت مشتریان

    -                                                                                                                مدیریت ارتباط بامشتریان(Customer Relationship Management)

    -                                                                                                                راهبردهای مدیریت ارتباط بامشتریان

     

    بخش دوم: مدلهای ارزیابی و سنجش رضایت مشتریاناز کیفیت کالاها و خدمات:

    -                                                                                                    مدل گسترش عملکرد کیفیت(QFD )

    -                                                                                                    مدل کیفیت فنی/عملیاتی    (T/F Quality)    

    -                                                                                                    مدل ایزو  9000(ISO 9000)       

    -                                                                                                    مدل سروکووال     (SERVQUAL)     

    -                                                                                                    مدل سروپرف     (SERVERF)        

    -                                                                                                    مدل سروپروال        (SERVPERVAL)

    -                                                                                                    مدل کانو(KANO)    

     

     

    بخش سوم: بازاریابی داخلی(Internal Marketing)

    - تعریف بازاریابی داخلی

    - اهمیت بازاریابی داخلی در تامین رضایت مشتریان

    - اهداف بازاریابی داخلی

    - مدل بازاریابی داخلی

    - اصول  بازاریابی داخلی

    - فرایند بازاریابی داخلی

    - گامهای بازاریابی داخلی

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    نــحـوه بـرگـزاری پــودمــان آمــوزشـی :

    حضوری R                              غیرحضوری £

    روش ارائــه مــحتــوی :

    کلاس درسR        

    کارگاه آموزشیR

     

    روش ارزشــیابــی :

    کتبیR                                  

     عملی R

     مشارکت فعال در کلاس R

     

     

    مــدت زمــان بـرگــزاری :

              -   16ساعت و یا سمینار دو روزه

     

                   

     

     

     

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی