( عنوان دوره ) : سنجش رضایت مشتریان (CSM)
(عنوان دوره (: دوره آموزش تخصصی کاربردی برنامه بازاریابیMARKETING PLAN |
تاریخ برگزاری :
|
|
|||||||||||||
هدف دوره آموزشی : آشنا یی مدیران و کارشناسان بازاریابی با استراتژیها و روشهای تدوین برنامه بازاریابی |
|
||||||||||||||
مخاطبین دوره آموزشی : مدیران ارشد و میانی و کارشناسان بازاریابی |
|
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
محتوای دوره آموزشی : - آشنایی با مفهوم بازاریابی و ارتباط آن با استراتژیک شرکت - آشنایی با انواع روشهای تدوین برنامه بازاریابی روش از بالا به پایین TOP-DOWN روش از پایین به بالا BOTTOM-UP روش ارتباطات یکپارچه بازاریابی Integrted Marketing Commonication - آشنایی با مراحل قدم به قدم تهیه برنامه بازاریابی - آشنایی با بخشهای مختلف برنامه بازاریابی و مهمترین عناوین یک برنامه بازاریابی شامل بر: -خلاصه اجرای یک برنامه بازاریابی - وضعیت کنونی بازار - تجزیه و تحلیل فرصت ها -اهداف مالی و بازاریابی - خط مشی های بازاریابی - برنامه های عملی - صورت وضعیت پیش بینی سودو زیان - کنترل ها - آشنایی با تعددی از مهمترین استراتژیهای یک برنامه بازاریابی در حوزه آمیخته های بازاریابی |
|
||||||||||||||
حضوری q غیرحضوری q
|
روش ارائه محتوی :
کارگاه آموزشی q
|
روش ارزشیابی : کتبی q عملی q
مشارکت فعال در کلاس q |
|
||||||||||||
مدت زمان برگزاری : دوروز یا 16ساعت |
|
||||||||||||||
(عنوان دوره (: دوره آموزش تخصصی مکاتبات تجاری به زبان انگلیسی international business correspondence course
|
تاریخ برگزاری :
|
||||||||||||||
هدف دوره آموزشی : آشنا یی با مفاهیم و اصطلاحات بازرگانی بین المللی و نحوه تنظیم انواع مکاتبات تجاری |
|||||||||||||||
مخاطبین دوره آموزشی : مدیران وکارشناسان بخش بازرگانی خارجی |
|||||||||||||||
محتوای دوره آموزشی : Topics Presentation of the business letter -structure of the business lettes -order and sequence - enclosurs Sales letteers -announcing a new product - seling existing prouct - brochure and catalog cover letters Enquiries -making enqiries -asking for price list,catalog,etc - suggesting terms,methods of payment,and discount - requst for general information Roplies and quotation -replying to an enquiry -opening -confirming that you can help -perparing a quotation Orders and order execution -placing an order -delays in delivery -refusing an order -acknow ledging an order Praparing a proforma invoice -specification of a P/I Terms of payment -statement of accounts -advice of payment -asking for more time to pay International banking. - Letter of credit -bills of exchange -the stages in documentary credit transacation types of L/C's -shopping documents Complaint and adjustment - The language of complaint -explanning the problem -asking for time to investigate the complaint -suggesting a solution Agents and agencies -types of agency -findin an agent -asking fot an agency -convincing the manfacturer -the agency 's contract Transportation and shipping -road,rail,and air transport -shipping -bill of lading -container services -documentaion For exporting goods For importing goods Insurance letters
|
|||||||||||||||
حضوری q غیرحضوری q
|
روش ارائه محتوی :
کارگاه آموزشی q
|
روش ارزشیابی : کتبی q عملی q
مشارکت فعال در کلاس q |
|||||||||||||
مدت زمان برگزاری : 50 ساعت |
|||||||||||||||
|
ــراخـوان کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :( عنوان دوره ) : سنجش رضایت مشتریان (CSM) |
|
|
||||||
|
هـدف کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :- آشنایی با شیوه های سنجش و ارتقاء رضایت مشتریان |
||||||||
|
|
||||||||
|
محـتـوای کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـیبخش اول: مروری بر مفاهیم سنجش رضایت مشتریان(Customer Satisfaction Measurement):- مروری بر ادبیات و تاریخچه بازاریابی - مشتری و اهمیت آن برای سازمانها - مفهوم رضایت مشتریان - عوامل موثربر ادراک مشتریان - الگوی تامین رضایت مشتریان - مدیریت ارتباط بامشتریان(Customer Relationship Management) - راهبردهای مدیریت ارتباط بامشتریان
بخش دوم: مدلهای ارزیابی و سنجش رضایت مشتریاناز کیفیت کالاها و خدمات: - مدل گسترش عملکرد کیفیت(QFD ) - مدل کیفیت فنی/عملیاتی (T/F Quality) - مدل ایزو 9000(ISO 9000) - مدل سروکووال (SERVQUAL) - مدل سروپرف (SERVERF) - مدل سروپروال (SERVPERVAL) - مدل کانو(KANO)
بخش سوم: بازاریابی داخلی(Internal Marketing) - تعریف بازاریابی داخلی - اهمیت بازاریابی داخلی در تامین رضایت مشتریان - اهداف بازاریابی داخلی - مدل بازاریابی داخلی - اصول بازاریابی داخلی - فرایند بازاریابی داخلی - گامهای بازاریابی داخلی
|
||||||||
نــحـوه بـرگـزاری پــودمــان آمــوزشـی :حضوری R غیرحضوری £ |
روش ارائــه مــحتــوی : کلاس درسR کارگاه آموزشیR
|
روش ارزشــیابــی : کتبیR عملی R مشارکت فعال در کلاس R |
|
||||||
|
مــدت زمــان بـرگــزاری : - 16ساعت و یا سمینار دو روزه
|
||||||||
- ۹۳/۰۶/۰۸