مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

درباره ما

بخش اول : معرفی مدیر عامل
دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

در حوزه های زیر:
o دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …
سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ریاست انجمن برند
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    آموزش در محل توسط گروه تخصصی - استاد علی خویه

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۴۸ ق.ظ

     

     

    به نام خدا                                       

    مدیریت محترمشرکت .....

    قائم مقام محترم

    و مدیران محترم اداری و آموزش

    با سلام

    پیرو بازدید کارشناسی و نیازسنجی آموزش، در شرکت شکلی دروس سرفصل های ذیل خدمت شما ارایه می گردد.

    لطفا روز های آموزش را با اینجانب هماهنگی فرمایید. و گروه ها را دسته بندی  کرده و زمان های آموزش مناسب و اثربخش باشد، گروه های آموزشی با هماهنگی اینجانب آماده گردند مثلا هر هفته 4 ساعت با سرپرستان ، هر هفته  4ساعت با مدیران، هر هفته 4 ساعت با فروشندگان و هر هفته 4 ساعت با رانندگان و تحویل دهندگان و ..

    لطفا کلاسها از حد نصاب 25 یا 30  نفر خارج نگردد تا بتوان به شکل اثربخش و گروهی کار کرد.

    مخاطبان دوره با اطلاعات کامل، در یک لیست به شکلی که بتوان گروه بندی نموده و نمره داده شود تهیه و دراختیار اینجانب قرار گیرد.

    چون کلاسها به شکل کارگاهی و کاربردی می باشد چیدمان صندلی ها به شکل U مرتب گردیده و لوازم ضروری برای کلاس تهیه گردد.

    تکالیف داده شده به مخاطبان توسط یک فرد پیگیری و برای اینجانب ارسال گردد.

    جهت اثربخش بودن دوره ها، نمره و ارزیابی از کلاس ها صورت گیرد و برای کسانی نمره خوب می آورند پاداش و کسانی که به هیچ وجه رشد یادگیری ندارند جریمه در نظر گرفته شود.

    مبالغ حق التدریس 24 ساعت قبل از همان روز یا همان هفته یاهمان ماه واریز گردد.

    با سپاس.

    علی خویه.

     

    آموزش در محل توسط گروه تخصصی G.MAS -  استاد علی خویه

     متخصصین تربیتی و روانشناسان معتقدند،آموزش موثر حاصل ترکیب مدیریت خوب کلاس، سازماندهی، طراحی موثر و ویژگیهای شخصیتی مدرس است. در کلاس آموزشی هر یک از مخاطبان در محیط مثبت کلاس که حمایت کننده، چالش برانگیز و پرورش دهنده ی اهداف آموزش است به آن اهداف نایل می شود.

    گروه تخصصی G.MAS که در عرصه آموزش تخصصی در کلیه ی زمینه های، مهندسی فروش، تبلیغات، برند، مشتری مداری، مدیریت بحران فروش،چیدمان و مدیریت فروشگاه، قیمت گذاری، بازاریابی ، خلاقیت و تریز ، مذاکره حرفه ای و  ........ فعالیت مستمر و پررنگ دارد، بنابر درخواست و تمایل مخاطبان عزیز، به دو صورت عمومی و اختصاصی دوره های آموزشی خود را ارایه می دهد.

     

    برخی از ویژگی ها و مزایای آموزش اختصاصی در محل

    ویگوتسکی یکی از معروف ترین نظریه پردازان رشد شناختی معتقد است: "کنش متقابل میان یادگیرنده و محیط اجتماعی او اهمیت بسزایی دارد"

    Ø     هنگامی که آموزش در محیط سازمان، شرکت و یا فروشگاه شما صورت می گیرد، گروه تخصصی G.MAS با توجه به شرایط شغلی و محیطی و نیازهای اختصاصی کسب  و کار شما مطالب آموزشی را سازمان دهی و ارایه می کند.

    Ø     مشکلات سازمان  و محیط کاری شما از نزدیک توسط گروه، شناسایی شده و سعی می شود مطالب آموزشی، اختصاصی و به صورت راهکارهای عملی مورد نیاز شما ارایه گردد.

    Ø      یادگیرنده تمام مطالب آموزشی را با محیط سازمان، شرکت و یا فروشگاه خود تطبیق داده و به صورت ملموس و مصداقی مطالب را فرا می گیرد که این امر در فراگیری بهتر بسیار تاثیرگذار است.

    Ø     فراگیران، با توجه به شناخت محیط و مسایل محیط کاری خود، بر مطالب کنترل و حق اعمال نظر بیشتری دارند.

    Ø     آموزش در محیطی که برای یادگیرنده، آشنا و شناخته شده است، از میزان استرس و فشارروانی در هنگام فراگیری می کاهد.

    Ø     آموزش از مدیریت زمان بیشتری برخوردار خواهد بود.

     

    بنابراین آموزش در محیط، یکی از پیشنهادات گروه تخصصی G.MAS  است که می تواند کمک شایانی به شما مخاطبان گرانقدر ارایه دهد.

    معرفی گروه تخصصی g.mas

    گروه تخصصی مشاوره بازاریابی،  تحقیق،  آموزش و اجرای g.mas  با مدیریت علی خویه ،مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش ، شامل متخصصین روانشناسی، گرافیست و تیم حرفه ای اجرا، آموزش و مشاوره می باشد. این گروه تخصصی می تواند شرکت، سازمان و یا فروشگاه شما را در ایجاد این تغییرات سودمند یاری رساند.

    آقای علی خویه با بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی می باشد که تا کنون دارای پیشینه ی ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور داخلی و بین المللی، ارایه بیش از صدها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و نیزسخنران برتر چندین سمینار مهم کشوری، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیم و  عضو هیات تحریریه نشریات مختلف می باشد.

    تماس با گروه تخصصی g.mas:

    09122991608

    www.khooyeh.com

     

     

     

     

    (عنوان دوره) : دوره آموزشی تخصصی تحقیقات بازاریابی

     

    تاریخ برگزاری :

     

     

    مدرس: علی خویه 09122991608


    www.khooyeh.com

    www.khooyeh.ir

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

     

    هدف دوره آموزشی :

    آشنایی با مفاهیم تحقیقات بازاریابی شامل روشهای شناخت مسئله گردآوری اطلاعات تدوین طرح تحقیق ارایه گزارش تحقیق

     

    مخاطبین دوره آموزشی : مدیران عامل میانی و کارشناسان شرکتها و مؤسسات خصوصی دولتی

     

    محتوای دوره آموزشی :

    - جهت گیری های مدیریت ارشد شرکت ها در شرایط مختلف بازار در ارتباط با تحقیقات بازاریابی

    - تحقیقات بازار یابی و بازارهای صنعتی وبازار های مصرف کننده نهایی

    - عوامل موثر در توجه وتمرکز شرکت ها بر تحقیقات بازاریابی

    - روش های شناخت مسئله تحقیق بازاریابی وروش تدوین وطراحی طرح تحقیق

    - روش های گردآوری اطلاعات دست دوم و دست اول

    - روش تدوین پرسشنامه

    - تعریف جامعه ونمونه گیری های احتمالی .غیر احتمالی

    - چگونگی عرضه گزارش نهایی

     

    ü

     
    نحوه برگزاری پودمان آموزشی :

    حضوری q          

     غیرحضوری q

     

    روش ارائه محتوی :

     

    ü

     

    ü

     
    کلاس درس q

    کارگاه آموزشی q

     

    روش ارزشیابی :

    کتبی q عملی q

    ü

     

    مشارکت فعال در کلاس q

    مدت زمان برگزاری :

    دو روز یا 16ساعت

     

     

           

     

     

     

     

     

     

     

    (عنوان دوره) : دوره آموزشی تخصصی استراتژیهای موثر در ارتباط با مشتری (CRM)

     

    تاریخ برگزاری :

     

     

    هدف دوره آموزشی :

    آشنا نمودن مدیران وکارشناسان فروش شرکت ها با آخرین استراتژیها و راه کارهای ارتباط اثر بخش با مشتریان در هزاره سوم

    مخاطبین دوره آموزشی : مدیران میانی و کارشناسان  فروش وتبلیغات فروشندگان و بازاریابان رانندگان و تحویل دهندگان و تحصیلداران کارشناسان تلفنی و اداری که با مشتریان سرو کار دارند.

    مدرس: علی خویه 09122991608


    www.khooyeh.com

    www.khooyeh.ir

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

     

     

    محتوای دوره آموزشی :

    - ارتباط با مشتریان در بازارهای مختلف و جهت گیری های متفاوت مدیریت در این رابطه

    -  تحولات نوین جهانی موثر بر استراتژی هاارتباط با مشتریان در هزاره سوم

    - ویژگی های شخصیتی مناسب برای ارتباط موثر با مشتریان

    - استراتژیهای اثر بخش در مصاحبه و ملاقات با مشتریان

    -  علم وهنر ترغیب مشتریان

    - روشهای مؤثر پاسخگویی به سوالات ایرادات و اعتراضات مشتریان

    - استراتژیهای ارتباط با مشتریان در بازارهای صنعتی و بازارهای مصرف کننده جهانی

    -  مقایسه بازاریابی و فروش ارتباطی با بازار یابی و فروش معامله ای

    - استراتژی های موثر مدیریت در بررسی شکایت مشتریان

    - راهکارهای ایجاد رضایت در مشتریان

    اهداف:
    بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی صنعت صنعت فراورده های لبنی  به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار صنعت فراورده های لبنی  بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
    بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنعت فراورده های لبنی  رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
    در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.

    سرفصل:
    ۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
    ۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
    ۳/ صنعت صنعت فراورده های لبنی  چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
    ۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی خدمات صنعت صنعت فراورده های لبنی چیست؟
    ۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده خدمات صنعت صنعت فراورده های لبنی خود دارد؟
    ۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
    ۳-۴- چگونه می توان خدمات بیشتری به یک مشتری فروخت؟
    ۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
    ۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنعت صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    ۵/ پرسش و پاسخ
    چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

    چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

    آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

    شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

     

     کارگاه آموزشی تخصصی، کاربردی و کارگروهی

    مشتری شناسی، مشتری سازی

    در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

    با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

    هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

     

    • تیپ شناسی مشتریان در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    • روانشناسی مشتریان در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    • روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت صنعت فراورده های لبنی   و
    • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
      • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
      • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
      • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
      • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
      • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
      • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
      • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
      • ....
      • ....
      • ... در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    • ان ال پی در ارتباطات خلاق در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    • مشتری مداری تلفنی در صنعت صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    • روابط عمومی خلاق و موثر در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    • تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
    • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
    • مهندسی ذهن در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
    • ب)زبان و زبانشناسی
    • ج)برنامه‌ریزی
    • نقش اعصاب در تبلیغات
    • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
    • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    • اصل استفاده از قدرت سوال
    • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
    • اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
    • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
    • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    • فرایند مدلسازی در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
    • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
    • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
    • اصل خطوط زمانی
    • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
    • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
    • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
    • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی
    • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
    • اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران


     

     

     

    ü

     
    نحوه برگزاری پودمان آموزشی :

    حضوری q          

     غیرحضوری q

     

    روش ارائه محتوی :

     

    ü

     

    ü

     
    کلاس درس q

    کارگاه آموزشی q

     

    روش ارزشیابی :

    کتبی q عملی q

    ü

     

    مشارکت فعال در کلاس q

    مدت زمان برگزاری :

    24 ساعت

     

     

           

     

     

     

    (عنوان دوره) : دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT

     

    مدرس: علی خویه 09122991608


    www.khooyeh.com

    www.khooyeh.ir

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

     

     

     

    هدف دوره آموزشی :

    آشنا ساختن مدیران .کارشناسان فروش با تکنیک .ارتباطات مختلف فروش واصول ارتباطات

     

    مخاطبین دوره آموزشی :

    مدیران ارشد ومیانی بازرگانی ، بازاریابی و فروش

     

    محتوای دوره آموزشی :

    -معرفی بازاریابی به معنای جدید وعلمی آن و تفاوت بازاریابی و فروش

    - برنامه ریزی ومدیریت فروش در سطح ستادی

    - فروش حضوری و ارتباطات(عملیات فروشنده)

    - سهم بازار و چگونگی حفظ و افزایش آن

    - 20توجیه برای فروش موفق

    - شرح شغل مهارتها و شرح وظایف فروشنده سرپرست فروش و مدیر فروش

    - اشاره به مهندسی فروش

    - تکنیک های افزایش فروش و سهم بازار

    - اصول طراحی استراتژی فروش

    - پرسش و پاسخ

     

    ü

     
    نحوه برگزاری پودمان آموزشی :

    حضوری q          

     غیرحضوری q

     

    روش ارائه محتوی :

     

    ü

     

    ü

     
    کلاس درس q

    کارگاه آموزشی q

     

    روش ارزشیابی :

    کتبی q عملی q

    ü

     

    مشارکت فعال در کلاس q

    مدت زمان برگزاری :

    دوروز یا 16ساعت

     

           

     

     

     

     

    (عنوان دوره (: دوره آموزش تخصصی کاربردی برنامه بازاریابیMARKETING PLAN

    تاریخ برگزاری :

     

    هدف دوره آموزشی :

    آشنا یی مدیران و کارشناسان بازاریابی با استراتژیها و روشهای تدوین برنامه بازاریابی

    مخاطبین دوره آموزشی : مدیران ارشد و میانی و کارشناسان بازاریابی

    مدرس: علی خویه 09122991608


    www.khooyeh.com

    www.khooyeh.ir

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

     

     

    محتوای دوره آموزشی :

    -         آشنایی با مفهوم بازاریابی و ارتباط آن با استراتژیک شرکت

    -         آشنایی با انواع روشهای تدوین برنامه بازاریابی

                               روش از بالا به پایین TOP-DOWN

                               روش از پایین به بالا BOTTOM-UP

                              روش ارتباطات یکپارچه بازاریابی  Integrted Marketing Commonication

    -         آشنایی با مراحل قدم به قدم تهیه برنامه بازاریابی

    -         آشنایی با بخشهای مختلف برنامه بازاریابی و مهمترین عناوین یک برنامه بازاریابی شامل بر:

                                    -خلاصه اجرای یک برنامه بازاریابی

                                   - وضعیت کنونی بازار

                                   - تجزیه و تحلیل فرصت ها      

                                   -اهداف مالی و بازاریابی

                                  - خط مشی های بازاریابی

                                  - برنامه های عملی 

                                 - صورت وضعیت پیش بینی سودو زیان

                                - کنترل ها

        - آشنایی با تعددی از مهمترین استراتژیهای یک برنامه بازاریابی در حوزه آمیخته های بازاریابی

     

    ü

     
    نحوه برگزاری پودمان آموزشی :

    حضوری q          

     غیرحضوری q

     

    روش ارائه محتوی :

     

    ü

     

    ü

     
    کلاس درس q

    کارگاه آموزشی q

     

    روش ارزشیابی :

    کتبی q  عملی q

    ü

     

    مشارکت فعال در کلاس q

           

     

     

    ــراخـوان کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :

    ( عنوان دوره ) : سنجش رضایت مشتریان (CSM)     

     

     

     

    هـدف کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :

    -     آشنایی با شیوه های سنجش و ارتقاء رضایت مشتریان

     

    مدرس: علی خویه 09122991608


    www.khooyeh.com

    www.khooyeh.ir

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

     

     

     

    محـتـوای کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی

    بخش اول: مروری بر مفاهیم سنجش رضایت مشتریان(Customer Satisfaction Measurement):

    -                                                                                                                مروری بر ادبیات و تاریخچه بازاریابی

    -                                                                                                                مشتری و اهمیت آن  برای سازمانها

    -                                                                                                                مفهوم رضایت مشتریان

    -                                                                                                                عوامل موثربر ادراک مشتریان

    -                                                                                                                الگوی تامین رضایت مشتریان

    -                                                                                                                مدیریت ارتباط بامشتریان(Customer Relationship Management)

    -                                                                                                                راهبردهای مدیریت ارتباط بامشتریان

     

    بخش دوم: مدلهای ارزیابی و سنجش رضایت مشتریاناز کیفیت کالاها و خدمات:

    -                                                                                                    مدل گسترش عملکرد کیفیت(QFD )

    -                                                                                                    مدل کیفیت فنی/عملیاتی    (T/F Quality)    

    -                                                                                                    مدل ایزو  9000(ISO 9000)       

    -                                                                                                    مدل سروکووال     (SERVQUAL)     

    -                                                                                                    مدل سروپرف     (SERVERF)        

    -                                                                                                    مدل سروپروال        (SERVPERVAL)

    -                                                                                                    مدل کانو(KANO)    

     

     

    بخش سوم: بازاریابی داخلی(Internal Marketing)

    - تعریف بازاریابی داخلی

    - اهمیت بازاریابی داخلی در تامین رضایت مشتریان

    - اهداف بازاریابی داخلی

    - مدل بازاریابی داخلی

    - اصول  بازاریابی داخلی

    - فرایند بازاریابی داخلی

    - گامهای بازاریابی داخلی

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    نــحـوه بـرگـزاری پــودمــان آمــوزشـی :

    حضوری R                              غیرحضوری £

    روش ارائــه مــحتــوی :

    کلاس درسR        

    کارگاه آموزشیR

     

    روش ارزشــیابــی :

    کتبیR                                  

     عملی R

     مشارکت فعال در کلاس R

     

     

    مــدت زمــان بـرگــزاری :

              -   16ساعت

     

                   

     

     

     

     

     

     

    دوره آموزشی  مدیریت فروش

    محتوای دوره:

    -        اصول بازارایابی و فروش و مدیریت بازاریابی (مفاهیم پایه بازاریابی- رویکردها و ابعاد بازاریابی-تحقیقات بازاریابی و سیستم اطلاعات بازاریابی- محیط شناسی ( خرد و کلان)- ایجاد ارزش برای مشتری-رفتار مصرف کننده- تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف- جایگاه یابی در بازاریابی و بازار هدف- استراتژی های بازاریابی- آمیخته بازاریابی- بازاریابی نوین)

    -        مهندسی فروش و مهارت های مدیریت فروش (مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش در شرایط رقابتی- مفهوم بازاریابی و فرآیند آن- جایگاه فروش در بازاریابی- فروش و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی- مهندسی فروش و جایگاه آن در بازاریابی- ارتباط فروش و مهندسی فروش- ارتباط فروش و تحقیقات-بازاریابی و مهندسی فروش- سوالاتی که در فروش باید به آن پاسخ داد- مروری بر مراحل هفتگانه فروش- مراحل فروش حرفه ای- فرآیند فروش حرفه ای اثربخش- خصوصیات فروشندگان حرفه ای)

    -        سیاست های تشویقی افزایش فروش (تبلیغات- تبلیغات غیرشخصی- تعیین بودجه تبلیغات- تبلیغات پیشبرد فروش- تعیین اهداف تبلیغات- انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش- روابط عمومی- ابزارهای اصلی روابط عمومی)

    -        مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)- ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط مشتری- بازاریابی تک به تک- نقش IT در CRM- سازماندهی و پیاده سازی-CRM)

    -        مدیریت تیم فروش (ارزیابی و جذب نیروی فروش- سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش- چگونگی ایجاد انگیزه در فروش- شناسایی و ارائه آموزش های لازم برای نیروهای فروش- نظارت و کنترل نیروهای فروش- اصول گزارشگیری صحیح از نیروی فروش- ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش در جهت اهداف سازمانی- جلسات فروش و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی)

    -        برنامه ریزی فروش (تکنیک هدف‌گذاری فروش- پیش‌بینی فروش- برنامه‌ریزی فروش- کنترل فروش- بودجه‌بندی فروش)

    -        ابزارها و تکنیک‌های سیاستگذاری فروش و تدوین استراتژی (ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB)

     

     

    طول دوره:  24 ساعت  

    محل برگزاری دوره: 

    نام استاد:  مدرس: علی خویه 09122991608


    www.khooyeh.com

    www.khooyeh.ir

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    دوره آموزشی اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری

     

    محتوای دوره:

     

    -         پیش گفتار و تعریف مذاکره

    -         مدیریت تعارض

    -         برنامه­ریزی مذاکره

    -         مذاکره رقابتی

    -         مذاکره برنده برنده

    -         چالش های مذاکره

    -         ارتباطات در مذاکره

    -         مدیریت بن بست

    -         خطاهای ذهنی مذاکره

    -         مدیریت فکر

    -         تفاوت­های فرهنگی و ویژگی­های فردی

    -         مذاکره­کننده موفق

    -         تجدید مذاکره

    -         چه زمانی مذاکره نکنیم!

    -         لایه­های مذاکره موفق

    -         سیر مذاکره (Start – Run - Close)

    -         روانشناسی مذاکره

    -         زبان بدن در مذاکره

    -         دام­های مذاکره

    -         تکنیک­های ختم مذاکره

     

    طول دوره:  24 ساعت  

    مخاطبان، مدیران و سرپرستان و فروشندگان تحویل دهندگان و تحصیلداران و رانندگان

          محل برگزاری دوره:

           نام استاد:

    مدرس: علی خویه 09122991608


    www.khooyeh.com

    www.khooyeh.ir

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    دوره های ویژه فروشندگان و ویزیتورها

     

     

     

     

    عنوان دوره

    مدت دوره

    گروه

     

    مدرس

    روز برگزاری

    تاریخ برگزاری

    فروش حرفه ای (4)

    (تکنیک های بازارگرمی و فضا سازی فروش ، راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار ، روش های فعال سازی مشتریان از دست رفته ،هدف گذاری فروش ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان ، سفارش گیری و مدیریت سفارش)16 ساعت

    16 ساعت

    اول

     

     علی خویه

       

    دوم

     

       

    سوم

       

    فروش حرفه ای (6)

    (روش های خلاقیت و نوآوری در فروش ، ترفیعات و مشوق های فروش ، روانشناسی و تکنیک های تخفیف در فروش

    8 ساعت)

    اول

     

     علی خویه

       

    دوم

     

       

    سوم

       

    فروش حرفه ای (7)

    (لجستیک ، خدمات پس از فروش ، مدیریت برگشت از فروش (مرجوعی))

    5 ساعت

    اول

     

     علی خویه

       

    دوم

     

       

    سوم

       

    فروش حرفه ای (8)

    (ابزارها و تکنیک های فروش)

    8 ساعت

    -

     

     علی خویه

       

    فروش حرفه ای (9)

    (مدیریت منطقه ویزیت ، تحلیل رفتار فروش رقبا)

    6 ساعت

    -

     

     علی خویه

       

    فروش حرفه ای (10)

    (اصول مدیریت تیم های فروش ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) کارشناسان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش و کارشناسان فروش )

    12 ساعت

    -

     

     علی خویه و فهیمه احمدی

       

    فروش حرفه ای (11)

    (طبقه بندی مشتریان و روش های حفظ ، احیاء و جذب آنان ، مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی)

    12 ساعت

    -

     

     علی خویه

       

    فروش حرفه ای (12)

    (بازاریابی الکترونیکی ، مدیریت باشگاه مشتریان)

    5 ساعت

    -

     

     علی خویه

       

    فروش حرفه ای (13)

    (مدیریت فروشگاهها ، اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی)

    14 ساعت

    -

     

     علی خویه

     

     

    فروش حرفه ای (14)

    (مدیریت استراتژیک فروش ، برنامه ریزی و سیاست گذاری فروش ، تکنیک ها و  روش های خلاقانه مدیریت فروش)

    10 ساعت

    -

     

     علی خویه

     

     

    فروش حرفه ای (15)

    (تاکتیک های فروش ، فرصت شناسی و تهدید شناسی در بازار فروش ، بازار شناسی ، دسته بندی بازارها و تعیین بازارهای جذاب فروش)

    12 ساعت

     

    -

     

     علی خویه

     

     

    فروش حرفه ای (16)

    (مهارت های مدیریت حرفه ای سرپرستان فروش ، روش های مقابله با ترفندهای سرپرستان فروش ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) سرپرستان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش کل ، محصولات و سرپرستان فروش)

    16 ساعت

     

    -

     

     علی خویه

     

     

    فروش حرفه ای (17)

    (اصول و مبانی زنجیره تأمین ، مهارت های ارتباط اثربخش با تأمین کنندگان و پیمانکاران)

    4 ساعت

     

    -

     

     علی خویه

     

     

    فروش حرفه ای (18)

    (مدیریت محصول ، خدمات تکمیلی فروش و خدمات پس از فروش)

    بستگی به تعداد محصولات

    معمولا برای هر محصول 6 ساعت

     

    -

     

     علی خویه

     

     

    اصول و مبانی بازاریابی ، اصول مهندسی فروش

    16 ساعت

     

    -

     

     علی خویه

     

     

    اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده

    6 ساعت

     

    -

     

     علی خویه

     

     

    قیمت گذاری و مدیریت قیمت

    16 ساعت

     

    -

     

     علی خویه

     

     

    مدیریت تبلیغات و آگهی های تجاری

    16 ساعت

     

    -

     

     علی خویه

     

     

     

    فروش حرفه ای (1)

    (مبانی فروش ، اصول خرده فروشی و عمده فروشی ، مبانی ویزیت مویرگی)

    مدرس : استاد علی خوبه

    مدرس: علی خویه 09122991608


    www.khooyeh.com

    www.khooyeh.ir

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

    فروش حرفه ای (2)

     (اصول مذاکرات فروش ، مشتری مداری و تکنیک های ارتباط با مشتری ، استفاده از زبان بدن در فروش)

    مدرس استاد علی خوبه

    فروش حرفه ای (3)

     (هدف گذاری فروش ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان ، سفارش گیری و مدیریت سفارش)

    مدرس استاد علی خوبه

     

     

     

     

    سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع فراورده های لبنی

    همایش بازاریابی و فروش در صنایع فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    بازاریابی فراورده های لبنی

    بازاریابی در صنایع فراورده های لبنی  بهداشتی بازاریابی سلامت

    مدرس: علی خویه

    www.khooyeh.com

    www.alikhooyeh.blogfa.com

     

    حوزه آموزشی

    محتوای آموزشی

    ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

    -    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

    -    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

    -    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

    -    اصول مدیریت بازاریابی

    -    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

    -    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

    -    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

    ارتقای بینش و نگرش

    -    مدیریت آمیخته بازاریابی

    -    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار

    -    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

    -    اصول و تفکر مشتری مداری

    ارتقای مهارت و تکنیک

    -    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

    -    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

    -    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت بازارگرمی در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت بازارسازی در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت بازار سنجی در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت های رفتاری

    -    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

    -    مهارت های تحقیقات بازاریابی

    -    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

    -    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

    -    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

     

    کارگاه

    -    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

    مدت زمان دوره آموزشی

    20 ساعت

    مخاطبان

    صلاحدید سازمان

     www.khooyeh.com

    www.alikhooyeh.blogfa.com

    www.marketingschool.blogfa.com

    www.saleschool.blogfa.com

    khoooyehali@yahoo.com

    khooyehali@yahoo.com

     مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

     

     

     

     

     

     

    سرفصل دوره آموزشی کاربردی

    مدیریت فروش حرفه ای در صنعت فراورده های لبنی

    مدرس: علی خویه

    www.khooyeh.com

     

    حوزه آموزشی

    محتوای آموزشی

    ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

    -    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی

    -    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

    -    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

    -    اصول فروشندگی

    ارتقای بینش

    -    مدیریت در فروش صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    تفکر خلاق و سیستمی

    -    مهندسی فکر

    ارتقای مهارت

    -    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

    -    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

    -    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت مدیریت زمان در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مهارت های رفتاری در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    زبان بدن

    -    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

    ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

    -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
    -        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    -        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
    -        مدیریت اعتراضات مشتریان صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته
    -        نکات مهم برای جذب مشتری صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

    -    10 نقطه کور فروش و ویزیت صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    10 اشتباه فروش  و ویزیت صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

    -    تکنیک های فروش تلفنی در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    چاشنی های فروش در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    -    فروش خلاق در صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

    کارگاه

    -    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

    مدت زمان دوره

    24 ساعت

    مخاطبان

    مدیران فروش و سرپرستان

     

     

      

    کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش

    مدرس: استاد علی خویه

    www.khooyeh.com      www.gmas.ir

     مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

     

    سرفصل دوره آموزشی کاربردی

    سرپرستی اثربخش

    در صنعت صنعت فراورده های لبنی  و

    واردکنندگان و تولید کنندگان صنعت فراورده های لبنی  و صنایع وابسته

     

    حوزه آموزشی

    محتوای آموزشی

    ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

    -    مفهوم مدیریت

    -    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت

    -    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

    -    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن

    -    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

    -    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

    -    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

    -    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

    ارتقای بینش

    -    مدیریت تغییر در صنعت صنعت فراورده های لبنی

    -    مدیریت استرس در صنعت صنعت فراورده های لبنی

    -    تفکر خلاق و سیستمی در صنعت صنعت فراورده های لبنی

    -    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت صنعت فراورده های لبنی

    ارتقای مهارت

    -    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت صنعت فراورده های لبنی

    -    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن

    -    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن

    -    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان

    -    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

    -    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش

    -    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

    -    مهارت ارائه مؤثر مطالب

    -    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت صنعت فراورده های لبنی

    -    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

    -    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

    مدت زمان دوره آموزشی

    20ساعت

    مخاطبان

    سرپرستان و مدیران میانی

    www.khooyeh.com

    به نام خدا                                       

    با سلام و عرض احترام

    پیرو تماس مدیریت محترم اداری و تاکید بر این موضوع که عناوین و ساعات وهزینه های آموزش واحد فروش به طور جداگانه آماده و ارسال گردد فایل پیوست ارایه می گردد

    دوره هایی که مخاطبان آن فروشندگان و سرپرستان و مدیران فروش می باشد شامل موارد ذیل می باشد

    1-    دوره مدیریت ارتباط با مشتریان استراتژی های موثر ارتباط با مشتریان ، روش های موثر مشتری سازی و مشتری شناسی و روش های برخورد با انوع مشتریان، که با توجه به سرفصل های پیوست شامل 24 ساعت و مخاطبان آن فروشندگان رانندگان تحویل دهندگان می باشد.

    2-    دوره تخصصی مدیریت فروش که با توجه به سرفصل های پیوست ویژه مدیران وسر پرستان فروش می باشد که در 24 ساعت قابل برگزاری می باشد.

    3-    دوره اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش که باتوجه به سرفصل های پیوست در 20 ساعت ویژه تمامی پرسنل واحد فروش می باشد که باید تمامی پرسنل واحد فروش از مدیران تا فروشندگان گروه بندی شده و برای تمامی آنها ارایه گردد .

    4-    دوره فروش حرفه ای طبق سرفصل های پیوست در 48  ساعت ویژه فروشندگان و بازاریابان

    5-    دوره مدیریت فروش حرفه ای طبق سرفصل های پیوست ویژه مدیران و سرپرستان فروش در 16 ساعت

    6-    دوره سرپرستی اثربخش در 20 ساعت طبق سرفصل های پیوست فقط ویژه سرپرستان و مدیران میانی فروش

     

    خلاصه مطالب بالا در جدول ذیل می باشد.

     

     

     

     

     

     

    دوره آموزشی

    ساعت

    فروشندگان

    سرپرستان

    مدیران فروش

    استراتژی های موثر ارتباط با مشتریان ، روش های موثر مشتری سازی و مشتری شناسی و روش های برخورد با انوع مشتریان

    24

    *

    *

     

    مدیریت فروش

    24

     

    *

    *

    اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش

    20

    *

    *

    *

    فروش حرفه ای

    48

    *

    *

     

    مدیریت فروش حرفه ای

    16

     

    *

    *

    سرپرستی اثربخش

    20

     

    *

     

    ساعات ویژه هر بخش

     

    92

    152

    60

    کل ساعت

    152

     

     

     

     

    کل ساعات آموزش برای تیم فروش 152 ساعت که باید در طول یک سال با برنامه ریزی و گروه بندی مطالب ارایه گردد.

    هزینه هر ساعت آموزش طبق توافق اولیه در جلسه گروه اداری و منابع انسانی هر ساعت ....هزار تومان می باشد. که به صورت کارگاهی و عملیاتی و اجرایی به شکل اثربخش ارایه گردد. طبق توافق اولیه مقرر گردیده است که این دوره های به طور مستمر و در طول یک سال و با انجام تکالیف ویژه و به شکل کارگاهی و عملیاتی و به شکل اثربخش ارایه گردد.

     

     

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    آموزش در محل توسط گروه تخصصی

    استاد علی خویه

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی