مدرس بازاریابی,مدرس فروش, مشاور فروش, مشاور بازاریابی, مدرس مذاکره
تدریس بازاریابی، مدرس بازاریابی، سخنران بازاریابی و فروش، سمینار و همایش بازاریابی

آموزش بازاریابی MARKETING education مشاور بازاریابی،فروش،تبلیغات،برندینگ،مدیریت

آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی MARKETING education

آموزش بازاریابی MARKETING education مشاور بازاریابی،فروش،تبلیغات،برندینگ،مدیریت

آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی MARKETING education

آموزش بازاریابی  MARKETING education مشاور بازاریابی،فروش،تبلیغات،برندینگ،مدیریت

آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.com
09122991608
گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    مدیریت فروش مویرگی

    آموزش بازاریابی MARKETING education | شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ق.ظ

    به نام خداوند بخشنده مهربان

     مدیریت فروش مویرگی

    تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

    وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای فروش مویرگی، کانال های توزیع، خرده فروشی و مهندسی مسیر ویزیت مویرگی، مهندسی فروش مویرگی 

    مولف و مترجم:

    علی خویه

    www.khooyeh.com

    گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   

     

     

     

     

     

    فهرست مطالب                                                                                                                   صفحه

     

    Contents

    مقدمه: .........................................................................................................................21

    فصل اول: آشنایی با مفاهیم بازاریابی و فروش مویرگی  ..................................................................31

    فصل دوم : چگونه فروش مویرگی  را بالا ببریم؟ ............................................................................131

    فصل سوم: ارتباط حرفه ای در فروش مویرگی  و فنون مذاکره.......................................................... 451

    فصل چهارم: چگونه رضایت مشتری  را بدست آوریم ؟ ......................................................461

    فروش مویرگی.. 3

    مشتری یابی در فروش مویرگی.. 4

    مشتری سازی در فروش مویرگی.. 4

    مشتریان مویرگی ما چه کسانی هستند؟4

    پنج اقدام اساسی در ارتباط با مشتریان مویرگی.. 4

    مشتری گرایی در فروش مویرگی چیست ؟4

    فروش مویرگی  حضوری  PERSONAL SELLING... 5

    فرصتهای فروش مویرگی.. 6

    مراحل فروش مویرگی  حضوری.. 6

    مدل آیداس در فروش مویرگی.. 7

    برنامه ریزی فروش مویرگی.. 9

    مهارتهای اساسی فروش مویرگی  و مدیریت فروش مویرگی.. 9

    ادامه مهارتهای اساسی فروش مویرگی  و مدیریت فروش مویرگی.. 10

    20 توصیه برای فروش مویرگی  موفق.. 10

    سطوح رضایت مشتری.. 11

    فصل دوم : چگونه فروش مویرگی  را بالا ببریم ؟12

    کار سخت فروش مویرگی.. 12

    - تصویر خود شناسی در فروش مویرگی.. 14

    مدیریت هدفگذاری در فروش مویرگی.. 18

    -هدفگذاری در فروش مویرگی  هفت مرحله برای تعیین هدف... 18

    - اهمیت زمان در فروش مویرگی.. 20

    ده روش برای تسریع جریان خرید توسط مشتری: 27

    پزشک فروش مویرگی.. 32

    روش های مدرن فروش مویرگی.. 34

    فروش مویرگی  به مشتری های امروزه35

    قانون طلایی فروش مویرگی.. 36

    مراحل پایانی فروش مویرگی.. 38

    فروش مویرگی  محصولات کوچک و بزرگ: 39

    فروش مویرگی انواع محصولات... 39

    چهار مانع در راه جلسات پایانی فروش مویرگی.. 40

    فصل سوم : ارتباطات حرفه ای در فروش مویرگی  وفنون مذاکره42

    مهارتهای بازاریابی و فروش مویرگی.. 52

    ( فرآیند فروش مویرگی  موفق )52

    ویژگیهای فروشندگان مویرگی  حرفهای.. 55

    راهکارهای تاثیر بر ذهنیت مشتری.. 62

    فرآیند فروش مویرگی  موفق.. 63

    مهندسی فروش مویرگی  چیست و مهندس فروش مویرگی  چه کسی است؟66

    انواع مهندسین فروش مویرگی  و دوره عمر تکنولوژی.. 66

    مدیریت مهندسی فروش مویرگی.. 66

    قابلیت های مهم سیستم مدیریت مهندسی فروش مویرگی.. 66

    فروش مویرگی  حضوری.. 67

    مهندسین فروش مویرگی  از نگاه سازمان ها و شرکت ها 83

    مدیریت استراتژیک فروش مویرگی  و پیشبرد فروش مویرگی.. 93

    مروری بر مدیریت استراتژیک فروش مویرگی.. 93

    تعاریف مدیریت استراتژیک فروش مویرگی.. 94

    2-1-3- استراتژی فروش مویرگی ‌های از قبل طراحی شده: 95

     

     

    فصل اول: آشنایی با مفاهیم بازاریابی و فروش مویرگی  ..................................................................3

     

    فصل دوم : چگونه فروش مویرگی  را بالا ببریم؟ ............................................................................13

     

    فصل سوم: ارتباط حرفه ای در فروش مویرگی  و فنون مذاکره.......................................................... 45

     

    فصل چهارم: چگونه رضایت مشتری  را بدست آوریم ؟ ......................................................46

    ..

    ..

    • آموزش بازاریابی MARKETING education

    مدیریت فروش مویرگی

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی