آموزش بازاریابی فروش و برند، مشاوره مدیریت، مشاور بازاریابی و فروش، مدرس فروش

آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی MARKETING education

آموزش بازاریابی فروش و برند، مشاوره مدیریت، مشاور بازاریابی و فروش، مدرس فروش

آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی MARKETING education

آموزش بازاریابی فروش و برند، مشاوره مدیریت، مشاور بازاریابی و فروش، مدرس فروش

درباره ما

بخش اول : معرفی مدیر عامل
استاد علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

در حوزه های زیر:
o دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …


سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ریاست انجمن برند
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت

    آموزش بازاریابی MARKETING education | يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۳ ب.ظ

    مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره های  09123998027 و 09122991608 و 09372991608 تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل های  khoooyehali@gmail.comkhooyehali@yahoo.comدر ارتباط باشند.

    در صورت درخواست تماس مستقیم با مهندس علی خویه، شماره ایشان 09122991608 می باشد.

    برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در رفتار فردی و گروهی سازمانی داشته باشد و بهره وری یک سازمان را افزایش دهد؟ آقای علی خویه خود یکی از محققین متدهای آموزش می باشد که می توانید مشاوره از ایشان در اجرای اثربخشی مشاوره هاو آموزش های خود از ایشان استفاده نمایید.

    آقای علی خویه یکی از سخنرانان و مدرسان متدهای آموزش به آموزشگاه ها و موسسات آموزشی می باشد و تاکنون در چند سمینار بزرگ چند صد نفری به مدیران آموزشگاه ها و موسسات آموزشی و مشاوره ای مطالبی زیادی ارایه نموده است.

    علی خویه ، متمایز در شیوه آموزش و اجرا

    •        آموزش یکی از ارکان اصلی هر سیستم به شمار می‌رود که کارآیی هر نظام بستگی به آن دارد.

    •        اما یکی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت، مربوط به عدم آشنایی و عدم استفاده از الگوها و روش‌های پیشرفته آموزش است.

    •        آیا تدریس فقط تدریس است؟

    •        آیا آموزش روشها و الگوهایی دارد؟

    •        بهترین متد آموزش همراه با اجرا و عملی سازی  چیست؟

    انواع روش های آموزش رشته های ارتباطات، بازاریابی، فروش و روانشناسی( مراجعه شود به متد های آموزش در بازاریابی فروش و مدیریت  علی خویه)

    •        متد چند وجهی

    •        الگوی تدریس / الگوی عمومی تدریس

    •        روش دیداری

    •        روش نمایشی ( نمایش علمی ) / روش آزمایشی (آزمایشگاهی)

    •        روش بحث گروهی

    •        روش ترکیبی

    •        روش تحلیلی

    •        روش ترکیبی تحلیلی

    •        الگوی حل مسأله (problem-solving model)

    •        الگوی پیش سازمان دهنده (preadvance-organizer model)

    •        روشهای آموزش انفرادی

    •        آموزش به وسیله نرم افزار شبیه سازی شده

    •        شیوه تحقیقی تفسیری

    •        روش سخنرانی

    •        رول پلینگ

    مراحل اجرای سیستم آموزش در سازمانها، شرکت ها و موسسات:

    مشاوره و آسیب شناسی 2- تهیه متد و متریال تخصصی3- اجرای آموزش 4- ارزیابی آموزش

     

     دوره های تخصصی آموزش بازاریابی و فروش

     

    پروژه مهندسی بازاریابی و فروش

    تیم مشاوره خویه

    فعالیت های تیم مهندسی بازاریابی و فروش جهان گستر www.gmas.ir  با مدیریت آقای علی خویه

    گروهی از اساتید دانشگاه، متخصصان، پژوهشگران حرفه ای، مجریان با تجربه، مدیران با سابقه و ...

    معرفی مدیر عامل:

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

     

    دوره های تخصصی آموزش بازاریابی و فروش 

    استقرار مهندسی فروش

    استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   

    مشاوره فروش،

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com

     مشاوره راهکارهای افزایش فروش،

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

     مشاوره مهندسی فروش،

    انجمن برند ایران

    انجمن مدیریت و مهندسی برند

    انجمن مهندسی فروش ایران

    انجمن بازاریابی تجاری ایران

     

    مشاوره بازاریابی

    مشاور بازاریابی

    مشاور بازاریابی و فروش

    کلینیک مشاوره بازاریابی

    آموزش مشاوره بازاریابی

    تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی،

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com

    اجرای پروژه های مهندسی فروش،

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

     راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی،

     

     

     راه اندازی و استقرار فروشگاه،

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com

    اجرای پروژه های چیدمان فروش،

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

    تربیت فروشنده و ویزیتور،

     

     

     استخدام فروشنده و بازاریاب،

     

     

     راه اندازی پخش و توزیع مویرگی،

     

     

    استقرار نرم افزارهای فروش،

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com

    مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش،

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

     فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی،

     

     

     مشاوره ارتقا فروش،

     

     

     مشاوره ترفیع فروش،

     

     

    اجرای جشنواره های فروش،

     

     

    مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژیهای هدفگذاری در فروش و برنامه های زمانبندی اهداف فروش و بازاریابی

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com


    نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی،

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

    تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روشهای حرفه ای و علمی،

     

     


    تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش،

     

     

     

     

     

     اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،

     

     


    ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهتسازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری وفکر افزاری افزایش فروش،

     

     

    استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش،

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com

     به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیلدپارتمان فروش و بازاریابی،

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

    بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش ودلایل نارضایتی مشتریان،
    بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش.

     

     

     شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایشآنها به رقبا،

     

     

     
    روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان وتکنیک های وفادارسازی مشتریان،

     

     

     بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش

     

     

     

    تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسیفروش،

     

     

     پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامعمدیریت فروش و بازاریابی در سازمان،

     

     

     طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش،

     

     

    تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمانبا هماهنگی مدیران،

     

     

    بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسیفروش،

     

     

     تحقیقات رفتار مصرف کنندگان،

     

     

     اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،

     

     

    آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذبمشتریان جدید،

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com

     بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش وایجاد جریان درآمد اضافی،

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

    ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت وسازمان ،

     

     

     شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنهابرای خرید،

     

     

    آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد،

     

     

     تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریاندر فروش،

     

     

    طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش بهآنها،

     

     

     طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش،طراحی عملیات ستادی فروش،

     

     

    اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش وبازاریابی،

     

     

    مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی وفروش

     

     

     

     

     

    ·        مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروششرکت

    ·         

    ·         

    ·        مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازیبازارسنجی بازارگردی بازارگرمی کلیهمحصولات و خدمات شرکت

    ·         

    ·         

    ·        مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران

    ·         

    ·         

    ·        مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت

    ·         

    ·         

    ·        مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهدافشرکت

    ·         

    ·         

    ·        مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومیبرند و پروموشن پلن

    ·         

    ·         

    ·        مشاوره در زمینه مهندسی فروش

    ·         

    ·         

    ·        آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت درتمامی زمینه های علمی عملی و تخصصی

    ·         

    ·         

    ·        پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایه مشاورههای لازم جهت آینده شرکت

    ·         

    ·         

    ·        در صورت صلاحدید مدیران مشاوره درزمینه های تخصصی به پرسنل

    ·         

    ·         

    ·        ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارتو پیگیری موارد مختلف به مدیران و پرسنل

    ·         

    ·         

    ·        برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروشو بازاریابی با کمک مدیران

    ·         

    ·         

    ·        انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران وپرسنل

    ·         

    ·         

    ·        انتقال مشکلات سازمان به مدیران و ارایهراهکارهایی برای رفع آنها

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com

    ·        نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه هایمطرح شده

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

    ·        آموزش های لازم به مدیران و پرسنل

    ·         

    ·         

    ·        توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدنبه اهداف شرکت

    ·         

    ·         

    ·        پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برایپیشبرد و بهبود شرکت و سازمان

    ·         

    ·         

    ·        اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان

    ·         

    ·         

    ·        تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفهای

    ·         

    ·         

    ·        اصلاح و استقرار نرم افزارها و سختافزارهای لازم برای پیشبرد اهداف شرکت

    ·         

    ·         

    ·        نظارت بر امور استانداردسازی هویتسازمان هویت برند و ...

    ·         

    ·         

    آسیب شناسی و اصلاح سیستم بازاریابی و فروش

     

     

     

     

     

    ·        بررسی و ارزیابی وضعیت موجود

    ·         

    ·         

    ·        بازبینی و تحلیل فعالیتها و خط مشی بازاریابی

    ·         

    ·         

    ·        بررسی سوابق و مستندات بازاریابی، فروش وتبلیغات

    ·         

    ·         

    ·        تعیین و تحلیل شاخصهای استاندارد بازاریابیو فروش

    ·         

    ·         

    ·        تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی

    ·         

    ·         

    ·        شناسایی فرصتها

    ·         

    ·         

    ·        هدف گذاری و برنامه ریزی

    ·         

    ·         

    ·        اجرای برنامه های اصلاحی سیستم بازاریاب

    ·         

    ·         

    دوره های تخصصی آموزش بازاریابی و فروش

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی