آموزش بازاریابی فروش و برند، مشاوره مدیریت، مشاور بازاریابی و فروش، مدرس فروش

آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی MARKETING education

آموزش بازاریابی فروش و برند، مشاوره مدیریت، مشاور بازاریابی و فروش، مدرس فروش

آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی MARKETING education

آموزش بازاریابی فروش و برند، مشاوره مدیریت، مشاور بازاریابی و فروش، مدرس فروش

درباره ما

بخش اول : معرفی مدیر عامل
استاد علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

در حوزه های زیر:
o دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …


سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ریاست انجمن برند
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    طرح چیدمان فروشگاه

    آموزش بازاریابی MARKETING education | چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ب.ظ
    طرح چیدمان فروشگاه

    طرح چیدمان فروشگاه

    یک طرح خرده فروشی که به خوبی طراحی شده به خرده فروش اجازه می دهد تا فروش خود را در فروشگاه به حداکثر برساند.

    طرح بندی فروشگاه به طور کلی اندازه و محل هر بخش ، مکان ثابت و الگوهای ترافیک مشتری را تعیین میکند

    طرح هر طبقه و طرح فروشگاه بستگی به نوع محصولات فروخته شده، موقعیت ساختمان و فضای کسب و کار دارد وهمچنین در طراحی کلی فروشگاه نیز اهمیت دارد

    تجربه نشان داده طرح کف فروشگاه روی جذب مشتری تاثیر میگذارد و باعث افزایش درامد فروشگاه میشود خیلی از خرده فروشان به این مورد توجه نمیکنند. آنها صرفا برروی  درآمد تمرکز می کنند و مشتری را فراموش می کنند.

    به عنوان مثال، برخی از خرده فروشان طبقه تجاری را با مقدار زیادی از کالا پرمیکنند. این در حالی است که اینکار باعث میشود مشتری موردهای انتخابی بیشتری داشته باشد، ولی فضای کمی در اختیار مشتری است وباعث ترافیک در فروشگاه میشود. بسیاری از مشتریان با دیدن فروشگاه های شلوغ ازخرید خود درآن فروشگاه صرفنظر میکنند. آنها ترجیح می دهند در محیطی که فضا بازتر است واحساس فشارکمتری میکنند خرید کنند و مشتریان یک رویکرد تجاری در فروشگاه را ترجیح می دهند

    نمونه هایی از این فروشگاه ها هستند Macy’s یا Belk

    با این حال، برخی از مشتریان ترجیح می دهند “شکار معامله” در فروشگاه های ارزان قیمت را داشته باشند در این فروشگاه ها درهم ریختگی و نظم نداشتن  باعث افزایش مشتری میشود

    نمونه هایی از این فروشگاه ها هستند TJ Maxx یا Ross

    در طراحی فروشگاه خود اطمینان حاصل کنید که با توجه به تجربه مشتری در طراحی، طبقه بندی می کنید. آنچه که ممکن است برای طراحی فضایی کارآمد باشد، ممکن است بدترین تجربه مشتری را ایجاد کند. به عنوان مثال، من با یک فروشگاه کار کرده ام تا مجددا فضای خود را طراحی کنم. آنها کالاهای فوق العاده ای داشتند، اما کار عجیبی کرده بودند. بخش کاشی در سمت چپ فروشگاه بود، اما ابزار و لوازم مورد نیاز برای نصب کاشی در سمت راست فروشگاه قرار داشت

    این دو مشکل را بوجود آورد. اول، انگیزه خرید را کاهش می دهد. اگر شما کاشی جدید را نصب می کنید، این چیزی است که در ذهن شماست. هر چیزی که به نظر میرسد ممکن است به شما کمک کند تا با تلاش خود، چشم شما را جذب کند و ممکن است یک افزودنی در فروش باشد. اما اگر رنگ اسپری را در کنار کاشی قرار دهید، احتمالا شما آن را در سبد خرید مشتری نخواهید دید

    دوم، به دلیل اینکه مشتری باید از یک طرف فروشگاه به سمت دیگر حرکت کند، آنها ناامید میشدند. گاهی اوقات آنها به آن سمت فروشگاه نمیرفتند و پس از آن به خانه می رسیدند و متوجه شدند که چیزی را فراموش کردند

    در زیر چند طراحی اولیه فروشگاه وجود دارد

    1

    طرح طبقه مستطیلی،

    طرح عالی فروشگاه برای اکثر انواع فروشگاه های خرده فروشی است. این باعث می شود از دیوارها و وسایل مورد استفاده برای ایجاد فضاهای کوچک در فروشگاه خرده فروشی استفاده شود. طرح مستطیل یکی از ارزان ترین طرح های فروشگاه است.

    .در این طرح بستگی به ورودی در، مشتری ممکن است برای دیدن انواع کالاهای مورد نظردچار مشکل شود یا انها را به سرعت پیدا کند

    DrMall HyperMarketing Salez (2)

    DrMall HyperMarketing Salez (137)


    طرح سطح مورب

    2

    طرح طبقه ی مورب یک فروشگاه مناسب برای انواع خدمات خرده فروشی است. این نمایش عالی برای صندوقداران و مشتریان ارائه داده میشود..

    این طرح بیشتر “دوستانه” است. با یک برنامه مستقیم، مشتری می تواند احساس کند که در یک پیچ و خم هستند. با استفاده از این طرح طبقه، مشتری دارای یک الگوی ترافیکی باز است

    Shopping (14)


    طرح سطح زاویه ای

     3

    طرح طبقه ی زاویه ای بهتر است برای فروشگاه های تخصصی با کیفیت بالا استفاده شود. منحنی ها و زاویه اتصالات و دیوارها باعث طراحی یک فروشگاه گران تر می شود. با این حال، زاویه های نرم افزاری باعث ایجاد جریان بهتر در سراسر فروشگاه خرده فروشی می شود.

    این طراحی دارای کمترین مقدار فضای نمایش در دسترس است، بنابراین بهتر است برای فروشگاه های تخصصی که لیست های ویرایش شده را در مقایسه با انتخاب های بزرگ نمایش میدهند اجرا شود

    DrMall HyperMarketing Salez (140)

    DrMall HyperMarketing Salez (192)


    نقشه زمین هندسی

     

     4

    طرح طبقه بندی هندسی طراحی مناسب برای فروشگاه های پوشاک است. این طرح از قفسه ها و تجهیزات برای ایجاد یک نوع طراحی جالب و غیر معمول در فروشگاه ها، بدون هزینه های بالا استفاده می کند

    این طرح یک کشف وارایه است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که این ارایه ای است که می خواهید با نام تجاری خود ایجاد کنید

    مراسم قرعه کشی هایپراستار تهران اسفند92

    aldi


    طرح طبقه همسطح

    5

    همانطور که ممکن است حدس بزنید، این طرح طبقه بندی مخلوطی از، طرح های مستطیلی، مورب و زاویه ای را ایجاد می کند تا طراحی مناسب ترین فروشگاه را ایجاد کند. این طرح بندی، ترافیک را به سمت دیوارها و پشت فروشگاه می برد

    این طرح برای انواع خرده فروشان است. درست است که بهترین فروشگاه ها دارای اشکال، ارتفاعات و طرح های مختلف هستند. این یک آرایش بزرگتر از مشتریان است

    DrMall HyperMarketing Salez (214)

    DrMall HyperMarketing Salez (215)

    DrMall HyperMarketing Salez (109) DrMall HyperMarketing Salez (167)   DrMall HyperMarketing Salez (202)

    DrMall HyperMarketing Salez (2) DrMall HyperMarketing Salez (148) DrMall HyperMarketing Salez (147) DrMall HyperMarketing Salez (152) DrMall HyperMarketing Salez (95) DrMall HyperMarketing Salez (87) 

    یک طرح خرده فروشی که به خوبی طراحی شده به خرده فروش اجازه می دهد تا فروش خود را در فروشگاه به حداکثر برساند.

    طرح بندی فروشگاه به طور کلی اندازه و محل هر بخش ، مکان ثابت و الگوهای ترافیک مشتری را تعیین میکند

    طرح هر طبقه و طرح فروشگاه بستگی به نوع محصولات فروخته شده، موقعیت ساختمان و فضای کسب و کار دارد وهمچنین در طراحی کلی فروشگاه نیز اهمیت دارد

    تجربه نشان داده طرح کف فروشگاه روی جذب مشتری تاثیر میگذارد و باعث افزایش درامد فروشگاه میشود خیلی از خرده فروشان به این مورد توجه نمیکنند. آنها صرفا برروی  درآمد تمرکز می کنند و مشتری را فراموش می کنند.

    به عنوان مثال، برخی از خرده فروشان طبقه تجاری را با مقدار زیادی از کالا پرمیکنند. این در حالی است که اینکار باعث میشود مشتری موردهای انتخابی بیشتری داشته باشد، ولی فضای کمی در اختیار مشتری است وباعث ترافیک در فروشگاه میشود. بسیاری از مشتریان با دیدن فروشگاه های شلوغ ازخرید خود درآن فروشگاه صرفنظر میکنند. آنها ترجیح می دهند در محیطی که فضا بازتر است واحساس فشارکمتری میکنند خرید کنند و مشتریان یک رویکرد تجاری در فروشگاه را ترجیح می دهند

    نمونه هایی از این فروشگاه ها هستند Macy’s یا Belk

    با این حال، برخی از مشتریان ترجیح می دهند “شکار معامله” در فروشگاه های ارزان قیمت را داشته باشند در این فروشگاه ها درهم ریختگی و نظم نداشتن  باعث افزایش مشتری میشود

    نمونه هایی از این فروشگاه ها هستند TJ Maxx یا Ross

    در طراحی فروشگاه خود اطمینان حاصل کنید که با توجه به تجربه مشتری در طراحی، طبقه بندی می کنید. آنچه که ممکن است برای طراحی فضایی کارآمد باشد، ممکن است بدترین تجربه مشتری را ایجاد کند. به عنوان مثال، من با یک فروشگاه کار کرده ام تا مجددا فضای خود را طراحی کنم. آنها کالاهای فوق العاده ای داشتند، اما کار عجیبی کرده بودند. بخش کاشی در سمت چپ فروشگاه بود، اما ابزار و لوازم مورد نیاز برای نصب کاشی در سمت راست فروشگاه قرار داشت

    این دو مشکل را بوجود آورد. اول، انگیزه خرید را کاهش می دهد. اگر شما کاشی جدید را نصب می کنید، این چیزی است که در ذهن شماست. هر چیزی که به نظر میرسد ممکن است به شما کمک کند تا با تلاش خود، چشم شما را جذب کند و ممکن است یک افزودنی در فروش باشد. اما اگر رنگ اسپری را در کنار کاشی قرار دهید، احتمالا شما آن را در سبد خرید مشتری نخواهید دید

    دوم، به دلیل اینکه مشتری باید از یک طرف فروشگاه به سمت دیگر حرکت کند، آنها ناامید میشدند. گاهی اوقات آنها به آن سمت فروشگاه نمیرفتند و پس از آن به خانه می رسیدند و متوجه شدند که چیزی را فراموش کردند

    در زیر چند طراحی اولیه فروشگاه وجود دارد

    1

    طرح طبقه مستطیلی،

    طرح عالی فروشگاه برای اکثر انواع فروشگاه های خرده فروشی است. این باعث می شود از دیوارها و وسایل مورد استفاده برای ایجاد فضاهای کوچک در فروشگاه خرده فروشی استفاده شود. طرح مستطیل یکی از ارزان ترین طرح های فروشگاه است.

    .در این طرح بستگی به ورودی در، مشتری ممکن است برای دیدن انواع کالاهای مورد نظردچار مشکل شود یا انها را به سرعت پیدا کند

    DrMall HyperMarketing Salez (2)

    DrMall HyperMarketing Salez (137)


    طرح سطح مورب

    2

    طرح طبقه ی مورب یک فروشگاه مناسب برای انواع خدمات خرده فروشی است. این نمایش عالی برای صندوقداران و مشتریان ارائه داده میشود..

    این طرح بیشتر “دوستانه” است. با یک برنامه مستقیم، مشتری می تواند احساس کند که در یک پیچ و خم هستند. با استفاده از این طرح طبقه، مشتری دارای یک الگوی ترافیکی باز است

    Shopping (14)


    طرح سطح زاویه ای

     3

    طرح طبقه ی زاویه ای بهتر است برای فروشگاه های تخصصی با کیفیت بالا استفاده شود. منحنی ها و زاویه اتصالات و دیوارها باعث طراحی یک فروشگاه گران تر می شود. با این حال، زاویه های نرم افزاری باعث ایجاد جریان بهتر در سراسر فروشگاه خرده فروشی می شود.

    این طراحی دارای کمترین مقدار فضای نمایش در دسترس است، بنابراین بهتر است برای فروشگاه های تخصصی که لیست های ویرایش شده را در مقایسه با انتخاب های بزرگ نمایش میدهند اجرا شود

    DrMall HyperMarketing Salez (140)

    DrMall HyperMarketing Salez (192)


    نقشه زمین هندسی

     

     4

    طرح طبقه بندی هندسی طراحی مناسب برای فروشگاه های پوشاک است. این طرح از قفسه ها و تجهیزات برای ایجاد یک نوع طراحی جالب و غیر معمول در فروشگاه ها، بدون هزینه های بالا استفاده می کند

    این طرح یک کشف وارایه است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که این ارایه ای است که می خواهید با نام تجاری خود ایجاد کنید

    مراسم قرعه کشی هایپراستار تهران اسفند92

    طرح طبقه همسطح

    5

    همانطور که ممکن است حدس بزنید، این طرح طبقه بندی مخلوطی از، طرح های مستطیلی، مورب و زاویه ای را ایجاد می کند تا طراحی مناسب ترین فروشگاه را ایجاد کند. این طرح بندی، ترافیک را به سمت دیوارها و پشت فروشگاه می برد

    این طرح برای انواع خرده فروشان است. درست است که بهترین فروشگاه ها دارای اشکال، ارتفاعات و طرح های مختلف هستند. این یک آرایش بزرگتر از مشتریان است

    DrMall HyperMarketing Salez (214)

    DrMall HyperMarketing Salez (215)

    DrMall HyperMarketing Salez (109)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.