مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

درباره ما

بخش اول : معرفی مدیر عامل
دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

در حوزه های زیر:
o دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …
سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ریاست انجمن برند
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    ۱۹ مطلب در اسفند ۱۳۹۳ ثبت شده است

    راه مطمئن برای افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ب.ظ

    ما راهی مطمئن برای افزایش فروش شما هستیم...

     

    گروه مشاوره و اجرای GMAS با مدیریت علی خویه

    09122991608

    Khooyeh@gmail.som

     

    اجرای و طرح ریزی مهندسی فروش

    برندسازی و افزایش فروش

    افزایش مشتریان و وفادارسازی آن ها

    کلاس های آموزشی

    سمینارها و همایش های آموزشی

    دوره های آموزشی 

     

     

     

    علی خویه،

    ریاست انجمن برند ایران، مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

     

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۱۰ ب.ظ

    کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club

    یکی از مهم ترین اصول مشتری در عصر حاضر تلاش در جهت حفظ مشتریان کنونی است. بدین منظور سازمانها استراتژی های گوناگونی در راستای برنامه وفاداری مشتریان تدوین می کنند.

    تحقیقات نشان می دهد موثرترین برنامه جهت افزایش نرخ وفاداری مشتریان، راه اندازی باشگاه مشتریان (Customer Club) می باشد. با طراحی برنامه های گوناگون جهت مدیریت تجربه مشتریان در باشگاه، علاوه بر ارائه خدمات جذاب گوناگون به اعضا، می توان از شبکه اجتماعی آنها نیز به عنوان مشتریان بالقوه بهره برد.

    باشگاه مشتریان از جمله مهمترین ابزارهای وفادارسازی مشتری جهت تحکیم و تقویت فعالیت های بازاریابی است. در واقع تمرکز باشگاه مشتریان بر روی توسعه روابط با مشتریان فعلی است. در تعریفی دیگر ((باشگاه مشتریان به عنوان یک حلقه برقرار کننده ارتباطات با افراد تعریف می شود، که به وسیله بنگاه اقتصادی و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم با مشتریان ایجاد شده و راهبری می شود. هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست)). همچنین یکی از اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان افزایش دانش و اطلاعات بنگاه اقتصادی درباره رفنار و علایق مشتری خویش است. در واقع پس از ثبت نام مشتری در باشگاه مشتریان در هر بار مراجعه وی، بنگاه اقتصادی اطلاعات مفصلی در مورد رفتار مشتری، علائق و ساختار تقاضای وی دریافت می کند.

    می توان نتیجه گرفت که فرآیند مدیریت یک باشگاه مشتریان، مجموعه اقدامات سازمان یافته در جهت ایجاد، حفظ و افزایش وفاداری مشتریان نسبت به یک برند هستند و بر خلاف تصور رایج، در یک محصول نرم افزاری خلاصه و محدود نمی‌شوند. اما توسعه فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار این امکان را به وجود آورده است تا بتوان از این ظرفیت در جهت اهداف مد نظر از راه اندازی باشگاه مشتریان به نحو مطلوب استفاده نمود.

    محورهای دوره های آموزشی:

    محتوای آموزشی دوره:

    • تعریف باشگاه مشتری

    • اثرات حفظ‌کنندگی یک باشگاه مشتری

    • زنجیره حفظ‌کنندگی باشگاه مشتری

    • گام‌های ایجاد یک باشگاه مشتری

    • تحلیل رفتارمشتری و هدف‌گذاری باشگاه

    • چگونگی طراحی سناریوی باشگاه مشتری

    • یکپارچه کردن باشگاه مشتری با سازمان

    • پایگاه اطلاعاتی باشگاه مشتری

    • تشریح Social CRM و  مسئولیت اجتماعی

    • بررسی استاندارد ISO26000 در مدیریت مسئولیت اجتماعی سازمان

    • ابزارهای موجود در ایران جهت راه‌اندازی باشگاه

    • مورد کاوی نمونه‌های ایرانی و بین‌المللی باشگاه مشتریان

    • آشنایی با مفاهیم وفاداری مشتریان و نحوه اندازه گیری آن

    • انواع باشگاه مشتریان

    • اهداف و خدمات قابل ارائه در باشگاه مشتریان

    • طراحی سناریوی باشگاه مشتریان

    • 10 فرمان راه اندازی باشگاه مشتریان

    • ابرازهای مورد نیاز راه اندازی باشگاه

    • بررسی نمونه های موردی

     

    معرفی  مدرس و  سخنران:

    علی خویه www.khooyeh.com

    علی خویه 09122991608

    مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی

    بنیانگذار آکادمی باشگاه مشتریان درایران

    ریاست انجمن مهندسی فروش ایران

    مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی

    اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش

    مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی

    مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور

    مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور

    مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور

    عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش

    مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران

    راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه

    مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور

    مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما

    دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان

    بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار

    مدرس دانشگاه، مشاور مجری شرکت های معتبر، عضو انجمن های ملی و بین المللی ، بابیش از 16 سال تجربه اجرایی

    مولف مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی

    مشاور و مجری افزایش فروش در بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران

    راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه

    مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور

    مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما

    مشاورو مدرس در حوزه مدیریت، ایزو، بازاریابی فروش و تبلیغات و برند در صدها شرکت معتبر کشور

     

     

     

    نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان

    امروزه استفاده از ابزارهای جدید در مدیریت بهتر با مشتریان در دستور کار سازمانهای مشتری مدار قرار گرفته است.

    باشگاه مشتریان یکی از آن ابزارهایی است که هر سازمان می تواند در بالا بردن میزان شاخص رضایت مشتری از آن سود ببرد. هر سازمان با توجه به استراتژی خود در بخش بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش می تواند از باشگاه مشتریان بهره ببرد.

    باشگاه مشتریان با رویکرد بازاریابی

    باشگاه مشتریان با رویکرد فروش

    باشگاه مشتریان با رویکرد خدمات پس از فروش

     

    از مزایای باشگاه مشتریان:

    1. ایجاد ارتباط دوطرفه

    2. ایجاد ارتباط نزدیک تر با مشتریان

    3. ایجاد امکانات بیشتر برای معرفی بهتر سازمان و یا محصولات

    4. ارائه خدمات با سرعت و دقت بیشتر در مدت زمان کمتر

    5. دریافت اطلاعات تکمیلی از مشتریان و علاقه مندی های آنها

    6. ایجاد زیرساخت های لازم برای دریافت  شکایات ،  پیشنهادات و انتقادات

    7. ایجاد نظرسنجی های دوره ای و هدفمند از مشتریان

    8. دریافت فیدبک یا عکس العمل مشتریان در خصوص خدمات ویا محصولات

    9. اندازه گیری و ارزیابی میزان رضایت مشتریان

    10. دسترسی به شاخص های وفاداری مشتریان و ارزیابی آن

    11. نیل به سمت ایجاد مشتریان هوادار و ارائه سرویس های ویژه به مشتریان هوادار

     

    این سیستم می تواند در انواع سازمانها کاربرد داشته باشد:

    1. باشگاه مشتریان ویژه بانکها و موسسات بانکی

    2. باشگاه مشتریان ویژه شرکتهای تولید کننده مواد غذایی

    3. باشگاه مشتریان ویژه شرکتهای تولید کننده پوشاک

    4. باشگاه مشتریان ویژه فروشگاه های زنجیره ایی

    5. باشگاه مشتریان ویژه شرکت ها و آژانسهای هواپیمایی

    6. باشگاه مشتریان ویژه شرکتهای گردشگری و توریسم

    7. باشگاه مشتریان ویژه شرکت های خودرو ساز

    8. باشگاه مشتریان ویژه مراکز درمانی و بیمارستان ها

    9. باشگاه مشتریان ویژه شرکت های بیمه و کارگزاری های بیمه

    این سیستم امکان اتصال به سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را دارا می باشد و مدیریت اطلاعات در بستر یکپارجه این امکان را برای مدیران سازمان فراهم خواهد کرد تا با عنایت به مجموعه ایی از اطلاعات مشتریان به بهترین تصمیم در بحث ارتباط با مشتریان دست یابیم. شرکت هایی که دارای محصولات با تکرار فروش هستند عملا خود را در معرض خرید های بعدی مشتریان قرار می دهند و سعی می کنند تا مشتری را در انتخاب بعدی به سمت خود هدایت نمایند

    دز شرکت هایی که سبد کالا وجود دارد شرکت سعی می کند بعد از خرید یکی ازکالاها توسط مشتری ، کالاهای دیگر موجود در سبد کالا  را به مشتری پیشنهاد بدهد . با توجه به اصول بازار یابی فروش مجدد به یک مشتری 8 تا 10 برابر کمتر از فروش به یک مشتری جدید هزینه دارد. در نتیجه باشگاه مشتریان با تقویت این فرایند در شرکت می تواند به کاهش هزینه و بالا بردن شاخص سود کمک نماید.

    در شرکت هایی که خدمات پس از فروش به مشتریان در دستور مدیران می باشد باشگاه می تواند نقش فوق العاده ایی ایفا نماید دسترسی مشتری به خدمات سریع و دریافت گزارش های مربوط به خود در پانل اختصاصی حس متفاوتی را به مشتری خواهد داد .

    سرمایه اصلی هر شرکت و بنگاه اقتصادی مشتریان آن هستند.همواره تکریم مشتری و بها دادن به ایشان پس از خرید، حس خوبی را در وی ایجاد می­کند که باعث وفاداری او و استمرار خرید و معرفی دیگران می­شود.

    بها دادن به مشتری و تکریم او همیشه تخفیف نیست، گاهی اختصاص دادن یک جای پارک اتومبیل و یا منتظر نگه نداشتن او پشت خط تلفن، خاطره ای خوش در ذهن او از برند شما بجا می گذارد که هیچ وقت فراموش نخواهد کرد.

    نوع طبقه بندی مشتریان، ارائه تسهیلات به هر سطح از مشتریان، بستر ارتباطی مشتریان با باشگاه و … همگی مواردی هستند که باید در هر صنف و حتی هر برند بررسی و طبق اهداف مورد نظر پیاده سازی شود.

    بدین ترتیب اهمیت حفظ و ثبت اطلاعات مشتریان برای هر نوع ارتباط و ارائه سرویس های بعدی به او کاملا آشکار می شود و نرم افزار CRM برنامه ای ست که می تواند این کار را بخوبی انجام دهد.

    ثبت دفعات مراجعه مشتریان، زمان تراکم مراجعات، همراهان او در هر خرید و ده ها اطلاعات با ارزش دیگر همگی از قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار باشگاه مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان ایوان می باشد.

     

     

    • ثبت اطلاعات کامل مسافرین، کانترها، همکاران، کارگزاران و …

    • طبقه­بندی مشتریان بر اساس مقدار و تراکم زمانی خرید آنها و دادن تسهیلات و امتیازات به ایشان.

    • قابلیت ثبت و نگهداری نظرات مشتریان به دو روش آماری و توصیفی.

    • استخراج رفتارهای خرید مشتریان بر اساس زمان های مراجعه، نوع خرید، نفرات همسفر با وی در هر خرید یا قرارداد مانند: خانواده، دوستان، همکاران و

     

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    گروه Gmas

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۲۴ ب.ظ

    گروه Gmas متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. www.khooyeh.com مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... www.saleschool.blogfa.com 


    ▆ 

    برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....

    ▆ 

    چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل: 
    1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی 
    2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت 
    3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی 
    4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان

    ▆ 

    کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........ با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+ + بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............ +بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن......... + چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد..... در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است.



    ▆ 

    یادگیری= تغییر

    مشاور برند

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    کانال بازاریابی Marketing TV

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ب.ظ

     کانال بازاریابی Marketing TV

    فیلم های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مذاکره و ...

    کانال بازاریابی

    http://www.aparat.com/marketingmanagement

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، خلاقیت، تبلیغات، مذاکره، برندینگ و ....

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۳۳ ب.ظ

    کارگاه و دوره  آموزشی

    روانشناسی مشتری و روانشناسی ارتباط با مشتری و تکنیک های مشتری شناسی و مشتری سازی

    مدرس استاد علی خویه و سرکار خانم فهیمه احمدی

     

    کارگاه و دوره  آموزشی

    تکنیک های خلاقیت در مشتری سازی و جذب مشتریان و نفوذ در بازار

    مدرس استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی

    شکار مشتریان

    مدرس استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی

    مدیریت چک های برگشتی

     قابل وصول و غیر قابل وصول

    مدرس استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی پرورش کارکنان نابغه

    افزایش بهره وری کارکنان در محیط کار

    مدرس استاد علی خویه

     

     

    کارگاه و دوره  آموزشی

    معاینه و درمان بیماری های واحد فروش و بازاریابی

    معاینه ودرمان ضعف های فروش وبازاریابی شرکت ها و سازمان ها

    مدرس: استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی

    مدیریت پارتیزانی

    مدیریت چریکی

    مدرس استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی

    مدیریت و مهندسی فروش در شریط بحران

    مدرس استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی

    بیماری های مدیریتی و روش های درمان آن

    مدرس استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی پیشنهادی دیگر با توجه به موضوعات کتاب های تالیفی استاد خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات-  مدرس استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی اسرار تجارت بین الملل-  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی و فروش-  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت تریزی ( تکنیک های خلاقیت در مدیریت، بازاریابی و فروش) -  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مهندسی خلاقیت در مدیریت، بازاریابی فروش و ارتباطات-  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش ، کاربردی برای تمامی فروشگاه داران فروشندگان و کسبه عمومی و تخصصی-  مدرس استاد علی خویه و سرکار خانم فهیمه احمدی

    کارگاه و دوره  آموزشی تکنیک های خلاقیت مدیریت زمان-  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی تکنیک های خلاقیت مدیریت تغییر-  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش در صنعت خودرو - مدیریت بازاریابی و فروش خودرو

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش دارو و لوازم آرایشی بهداشتی - مدیریت بازاریابی و فروش دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی-  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش مطبوعات و نشریات-  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی گردشگری و توریسم - مدیریت بازاریابی و فروش خدمات گردشگری، توریسم، هتلداری، آژانس های مسافرتی، رستوران ها و تورهای گردشگری-  مدرس استاد علی خویه و سرکار خانم فهیمه احمدی

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش لوازم خانگی صوتی تصویری لوازم منزل ساختمان دکوراسیون و مبلمان-  مدرس استاد علی خویه

     

     

     

     

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۲۹ ب.ظ

    دوره آموزشی

     روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری

    مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی

     سرفصل ها و برخی از مطالب

     تکنیک های شناسایی مشتریان و  مخاطبان

    انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها

    نماد ها و نشانه ها  ارتباطات در روانشناسی فروش و ارتباطات

    زبان بدن در ارتباطات و فروش

    اصول روانشناسی فروش و ارتباط با مشتری

    عوامل روانی در بهبود فروش

    انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها

    تکنیک های برخورد با مشتریان

    مهارت های پاسخ به اعتراض مشتریان

    مهارت ایجاد علاقه و اشتیاق در مشتریان به صورت کاربردی و اجرایی

    تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
    چگونگی فروش  خدمات بیشتری به یک مشتری
    آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان

    تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت

    تکنیکهای وفادار سازی مشتریان

    روشهای رضایت سنجی مشتریان

     

    کارگاه آموزشی و اجرایی آزمون های روانشناسی ارتباط با مشتری

    پارازیت های ارتباطی در فروش

    موانع روانشناسی در فروش و ارتباط با مشتری

    مشخصه های ان . ال. پی در بازاریابی فروش و ارتباطات

    ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش و بازاریابی

    الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی

    ب)زبان و زبانشناسی

    ج)برنامه‌ریزی روانی مخاطبان

    نقش اعصاب و روان  در فروش

    ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

    بازاریابی ، ارتباطات و تبلیغات با استفاده از ضمیرناخودآگاه

    ۱- اصل خود هشیاری ,خود بیداری و اشراف و بصیرت لحظه به لحظه به خود

    ۲- اصل استفاده از قدرت تمرکز

    ۳- اصل استفاده از قدرت سوال

    ۴- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت

    ۵ - اصل تصویر سازی ذهنی

    بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی

    اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

    اصل مدلسازی

    فرایند مدلسازی

    1-  اصل باورها و  ارزش ها

    2-   اصل پیام های هوشمند(SMART) در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

    3-  اصل پیش فرض ها

    4-  اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها

    5-  اصل خطوط زمانی

    6-  اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

    7-  اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

    8-   اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

    9-   اصل مدل  Score در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

    اصول پزشکی ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

    10- اصل زبان بدن در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

    11- اصل دی ان ای ان ال پی

     الف) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان بصری

    ب)پیام ها، رسانه ها و مخاطبان سمعی

     ج - پیام ها، رسانه ها و مخاطبان لمسی

    د) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان حسابگر ( منطقی- استدلالی )

    12-  اصل مدل میلتون

    اصول شش ماده ای  تبلیغات و ارتباطات          در ان ال پی

    رزومه اساتید:

    علی خویه............................................................www.khooyeh.com

                                                          www.alikhooyeh.blogfa.com 

    o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات

    o مولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات[1]  و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی           

    o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی  

    o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، تبلیغات و برند

    o سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف

    o دارای بیش از چندین سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی

    o عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و...

    فهیمه احمدی....................................................... www.brandfa.blogfa.com

    o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس

    o دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند

    o مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ...

    o دارای مدارک معتبر TTC, FCE

    o  تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات

    o دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف

    o  مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما

    o برنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86)

    o ویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، تبلیغات تریزی، مدیریت استراتژیک تبلیغات

    o تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت

     

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    راه موفقیت

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۲۶ ب.ظ

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    چرا مشاور بازاریابی؟

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۲۲ ب.ظ

    چرا مشاوره  بازاریابی ؟

    انسان از لحظه تولد تا هنگام مرگ به دیگران وابسته و نیازمند است برای زنده ماندن از لحاظ جسمانی ، روانی و اجتماعی کاری شغلی اقتصادی به حمایت و مراقبت دیگران نیازمند است انسان برخلاف بسیاری از موجودات زنده بدون رفتارهای ارثی و غریزی متولد می شود . نوزاد حیوانات در بیشه ها جنگل ها میتواند بدون کمک بزرگترها دوام بیاورد ولی نوزاد انسان نمی تواند . سالها طول میکشد تا انسان برای بقای مستقل خود از توجه مراقبت و محبت دیگران استقلال یابد به طوری که حتی می توان گفت نیاز انسان به توجه محبت و حمایت یک مبنای اساسی برای سازگاری مادام العمر یا فقدان آن را برای فرد خواهد بود و این احساس نیاز در همه دوران حیات انسانی چشمگیر بوده است .

    رشد جسمی ، روانی و عاطفی و اجتماعی و حتی معنوی در خلاء و بدون ارتباط مؤثر با دیگران صورت نمی گیرد و بدون دریافت و ارائه خدمات این فرایند شکل پویا و کارآمدی به خود نمی گیرد . اما به میزانی که جوامع از حالت ساده و ابتدایی درمی آیند و برپیچیدگی آنها افزوده می شود ، این خدمات پرپیچیده تر می گردند . یکی از اشکال تخصصی خدمات متقابل مشاوره  بازاریابی است در تعریف : مشاوره  بازاریابی را یک رابطه ی یاورانه ی  دونفری دانسته اند که تکیه بر نیاز فرد به رشد و سازگاری و تصمیم گیری و حل مشکل دارد .

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    برخی از دوره ها کارگاه ها سمینارها و کلاسهای اجرا شده توسط علی خویه

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۵۰ ب.ظ

     

    برخی از دوره ها کارگاه ها سمینارها  و کلاسهای اجرا شده توسط علی خویه در مراکز آموزشی، سازمانها، موسسات مختلف ملی و بین المللی و برندهای معتبر کشور

    نام دوره

    دوره های و کارگاه های  زیرمجموعه

    برخی از شرکت ها برندها و موسسات سازمانها در شهرهای و استان ها مختلف

    ارتباطات

    برخی کارگاه ها به همراه خانم فهیمه احمدی

    فنون ارتباطات موثر

    قم،وزارت ارشاد،تهران، ایده پردازکوشا و ...

    مهندسی ذهن وان ال پی در ارتباطات

    اصفهان ، به اندیش، بوشهر/توسعه دانش و..

    ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی

    وزارت ارشاد/قم، کیش و ..

    روابط عمومی و برنامه های ارتباطی  خلاق با مشتریان

    شرکت نفت ، فروشندگان موبایل و...

    روابط عمومی خلاق و فعال

    سازمان بازرگانی یزد/ بوشهر/و ...

    تکنیک های روابط عمومی

    دانشکده کارآفرینی ، تهران فکرآذین و..

    ارتباطات بازاریابی بین الملل

    تهران ارشاد قم و...

    روانشناسی ارتباط با مشتری

    تهران ایده پردازان تهران فکر آرا تهران میتا و...

     تکنیک های شناسایی افراد در برقراری ارتباطات

    تهران میتا تهران پیرامید و...

    ارتباطات میان فردی و سازمانی

    پارک علم و فناوری، بوشهر سازمان بازرگانی و...

    سیستم های ترفیع و تشویق در ارتباطات و تجارت بین الملل

    شیراز سازمان بازارگانی تهران فکرآذین و...

    مدیریت و برنامه ریزی رسانه – مهندسی رسانه

    اصفهان پویش گرافیک اصفهان نسل فردا تهران انجمن صنفی تهران انتخاب و...

    زبان بدن در ارتباطات بازاریابی و فروش

    تهران سازمان مدیریت

    تکنیک های ارتباطات خلاق

    تهران سازمان مدیریت تهران بانک کشاورزی  و ...

    صنعت و تولید

    طراحی محصول  گرافیک محصول

    تهران سونی تهران سازگار و ...

    مدیریت محصول در بازار

    تهران فکر ارا و ...

    کایزن  و تکنیکهای بهره وری

    یزد جهان الکتر تهران مدیران برتر و ...

    اصول معماری و طراحی داخلی سازمانی معماری سازمانی

    تهران دیزاین برتر و مشهد پارسیان و...

    مدیریت تولید و مدیریت دانش

    دانشگاه آزاد

    مدیریت کیفیت و تکنیک های کنترل کیفیت

    تهران نیس سرت  کیش رها و ...

    مهندسی خلاقیت در صنعت

    اصفهان بهین روش تهران مشاوران تهران دانشگاه شهید بهشتی

    مدیریت خط تولید

    تهران سایان

    چیدمان فروش و محل کار

    تهران شهروند تهران رفاه تهران کوشا

    مدیریت و توسعه محصول جدید NPD   PLM

    تهران فکر آذین و..

    مدیریت

    سرپرستی اثربخش اصول سرپرستی موثر

    تهران سایه س شیراز و ..

    مدیریت اجرایی با دیدگاه بازاریابی و فروش

    تهران مشاوران و ...

    تکنیک ها اصول و فنون  تصمیم گیری و تصمیم سازی

    مازندران کالمر و ...

    رهبری اثربخش مهارت های رهبری در صنعت و سازمان

    دانشگاه علم و صنعت

    مدیریت خلاقیت و نوآوری

    تهران مدرسه فروش تبریز  و ...

    مدیریت بازاریابی

    شرکت نفت ، تهران بیمه البرز اراک بیمه البرز دانشگاه تربیت مدرس ...

    مدیریت زنجریه تامین و زنجیره ارزش

    شیراز سازمان بازرگانی و...

    MBA

    تهران ماهان و...دانشکده مدیریت، دانشکده کارآفرینی

    بازاریابی

    دوره های مدرسه بازاریابی به طور جداگانه در جدول پیوست می باشد

    مهندسی بازار و بازاریابی

    بوشهر س بازرگانی کرمانشاه البرز و گرگان دانشوران ...

    تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی

    دانشگاه تربیت مدرس بانک ملت و ..

    روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته

    آیسودا، پاک ، یام یام و ..

    پروموشن و مدیریت ترویج و توسعه بازاریابی افزایش فروش کاتالیزور فروش

    سنندج البرز، پرژک تهران دماوندو..

    انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی

    اصفهان شرکت گاز، تهران به پخش

    تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی در فروش و بازاریابی

    کیش میتا و همدان سازمان با...

    سیستم های کنترل کیفیت و روشهای اجرای آن

    تهران نیس سرت و ...

    مدیریت برند نام و نشان سازی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

     هویت سازی برند

    انجمن دانشگاه تهران و بیمه پارسیان، ایرانسل و ..

    بازاریابی املاک و مستغلات

    برج بین الملل تهران

    تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک

    دانشکده کارآفرینی

    اصول و روش های نامه نگاری و ارتباطات نوشتاری موثر در بازاریابی و فروش

    شیراز سایه سمن ، دانشکده مدیریت و ..

     مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف

    تهران سایه سمن سن ایچ نستله ....

    تکنیک های قیمت گذاری و روانشناسی قیمت گذاری

    دانشگاه تربیت مدرس کاله، فرمند تهران

    مدیریت مشتریان سخت و شیوه های مذاکره با مشتریان سخت

    پخش هجرت، رازی، فرمند و ...

    تاکتیک های مذاکره  اصول  و فنون مذاکره  و متقاعد سازی

    نمایندگی ها فروشندگان ایرانسل و همراه اول و...

    مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع

    پخش هجرت، همدان پخش سپیدار، دانشکده مدیریت تهران و ...

    مدیریت ارتباط با مشتریان و کار با نرم افزارهای CRM

    بیمه شهر ، بیمه پارسیان و ...

    فروش و بازاریابی تلفنی

    تهران پاکنام معجزه و اراک سازمان بازرگانی ...

    مدیریت کانال های توزیع و فروش اصول خرده فروشی و عمده فروشی

    فروش مویرگی و حضوری

    گرگان شجاعی، مدرسه فروش و مدرسه بازاریابی دانشکده اقتصاد و ...

    تکنیکها و روشهای خلاق بازارسازی و بازارگرمی

    مدرسه تبلیغات ، مرکز مدیریت علمی و ...

    تکنیک ها و روشهای کشف فرصت های بازار و تحریک و ترویج نیاز بازار

    فرصت شناسی و فرصت سازی بازار

    مدرسه فروش ، تهران فکر آذین و ..

    تجارت و بازاریابی بین الملل

    شیراز سازمان بازرگانی دانشکده کارآفرینی

    تکنیک های بازاریابی حرفه ای

    تکنیک ها و روشهای ویزیتوری تربیت ویزیتور حرفه ای

    مدرسه فروش ، مدرسه بازاریابی، گرگان توسعه دانش، کرمانشاه بیمه کارآفرین و ...

    شیوه های مدیریت موانع روانی در نیروهای انسانی سازمانی(زیراب زنی ، خودشیرینی، از زیرکار درفتن و ...)

    دانشگاه تربیت مدرس تهران فکر اذین و ...

    بازارپردازی مرچندایزینگ سمپلینگ

    سمینار نظام توزیع پخش شیرین عسل نادری و ...

    بازاریابی حضوری و روشهای اجرای خلاقانه آنها

    مدرسه فروش ، فکرآذین

    تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی

    دانشکده کارآفرینی و ...

    برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

    تهران انجمن بازاریابی، تهران انجمن صنفی و ....

    تحقیقات بازاریابی کاربردی

    تهران مدرسه فروش تهران مدرسه بازاریابی بوشهر سازمان بازرگانی و ....

    بازاریابی پارتیزانی چریکی بازاریابی خلاق

    مازندران چوب، بانک کشاورزی ، گرگان شرکت های پخش و ...

    مهندسی ذهن مشتری

    اصفهان بهین، سنندج سازمان بازرگانی و ...

    فروش

    دوره های مدرسه فروش در جدول جداگانه پیوست می باشد

    مهندسی فروش

    کلاردشت ، شرکت های پخش در سراسر ایران،

    تکنیکهای فروش حرفه ای

    همدان سازمان بازرگانی، تهران فکر آذین، شرکت های پخش در سراسر ایران

    فروش خلاق

    میتاکیش، پیرامید شرکت های پخش مختلف در ایران

    طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه و

     تکنیک های چیدمان اثربخش در فروشگاه

    تهران شهروند، مشهد پارسیان، جهرم ، میهن، کاله، پگاه،خانه کارآفرینی پارک علم و فناوری و ... شرکت های پخش در سراسر ایران

    شکار مشتریان

    تجهیزات سنگین، پونک، شرکت های پخش در سراسر ایران

    اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش

    ایده، سیرجان، گل گهر، شیراز، اصفهان، یزد، همراه اول، شرکت های بازرگانی مختلف و ... شرکت های پخش در سراسر ایران

    مدیریت فروش

    فروشندگان گلرنگ، اویلا و ... شرکت های پخش در سراسر ایران

    سبک های فروش و فروشندگی

    گلرنگ پخش دانشگاه تربیت مدرس و ... شرکت های پخش در سراسر ایران

    تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش در کسب و کارها

    سنندج ، همدان شرکت های پخش در سراسر ایران

    تبلیغات

    تبلیغات خلاق

    پاک، هیوندا، تولی پرس و مدرسه بازاریابی

    مهندسی تبلیغات

    گروه مهندسی تبلیغات، مرکز مدیریت علمی و ...

    تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات خلاق

    اصفهان پویش، اراک سازمان بازرگانی و..

    سبک ها و مکتب های تبلیغات

    اصفهان پویش، بانک سپه،

    مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی

    انجمن صنفی تبلیغات و ...

    تبلیغات پست مدرن

    انجمن صنفی تبلیغات و ...

    مدیریت بسته بندی و تکنیک های بسته بندی تبلیغات جاسوسی

    گروه مهندسی خلاقیت و...

    مدیریت تبلیغات و شیوه تهیه یک کمپین تبلیغات

    مرکز مدیریت علمی تهران، گروه مهندسی تبلیغات، دانشکده مدیریت و ....

    اصول مفاهیم و مدیریت لوگو، نشان و شعار تبلیغاتی تکنیک ها تهیه پیام تبلیغاتی

    دانشکده مدیریت انجمن علمی و ....

    تکنیک های تبلیغات خلاق

    فکر آذین ، اصفهان همدان سازمان بازرگانی و ...

    مدیریت و برنامه ریزی رسانه

    روزنامه اصفهان امروز، نمایشگاه بین المللی تهران

    آشنایی حرفه ای بارسانه ها ابزارها و روش های تبلیغات

    به صبا، نگارآرین، فرزین گرافیک و ...

    مدیریت استراتژیک تبلیغات

    سیمان سپاهان، سونی اریکسون، بوش و ..

    مدیریت تبلیغات

    دانشکده اقتصاد، دانشکده هنر دانشگاه تهران ، زاهدان نیرو فولادمبارکه و ....

    خلاقیت

    تکنیک های حل خلاق مسائل

    دانشگاه تربیت مدرس و ...

    مدیریت خلاقیت و نو آوری

    دانشگاه تربیت مدرس و ...

    روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی

    دانشگاه تربیت مدرس و ...

    بازی های خلاقانه پرورش روحیه و قوه خلاقانه افراد

    دانشگاه تربیت مدرس و ...

    قیمت گذاری خلاق

    دانشگده کارآفرینی و ..

    مهندسی خلاقیت تریز و کاربردهای آن

    دانشگاه شهید بهشتی و ...

    فنون خلاقانه جذب مشتری

    دانشکده علم و صنعت

    بازاریابی تریزی و اصول تریز در بازاریابی

    دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه آزاد سوره

     روش‌های خلاقانه نفوذ به بازارهای فعلی و جدید

    سوره و کیش اتیسه ...

    مدیریت نوآوری

    دانشگاه آزاد و...

    دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی

    تهران همشهری دانشکده مدیریت

    کارگاه های خلاقیت

    مناطق مختلف شهرداری مراکز کارآفرینی

    خلاقیت در تولید و ارایه محصولات و خدمات

    دانشگاه علمی و کاربردی کوشا

    تبلیغات  و بازاریابی تریزی و تکنیک های تریز در تبلیغات خلاق

    مشهد کوشا دانشگاه تربیت مدرس

     

    روانشناسی

    برخی از کارگاه ها به همراه خانم فهیمه احمدی

    روانشناسی مشتری  رفتار مصرف کننده شناسایی و تشخیص مشتریان

    دانشگاه آزاد، سوره ، کلاسنو و ...

    روانشناسی فروش

    دانشگاه تربیت مدرس

    روانشناسی مدیریت

    دانشگاه علمی کاربردی

    رفتار مصرف کننده

    تهران پرشیا، خودروسازی بهمن و...

    آزمون های روانشناسی و اجرای آنها در زمینه مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات

    تهران پارسیان ، دانشگاه الزهرا ...

    بازاریابی و تبلیغات هیپنوتیزمی

    دانشگاه سوره و ...

    اصول و مبانی روانشناسی در بازاریابی و فروش

    مرکز مطالعات مدیریت

     

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    کارگاه ها ، دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های برند، بازاریابی، فروش ، تبلیغات و مذاکره

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ب.ظ

    کارگاه و دوره  آموزشی

    روانشناسی مشتری و روانشناسی ارتباط با مشتری و تکنیک های مشتری شناسی و مشتری سازی

    مدرس استاد علی خویه و سرکار خانم فهیمه احمدی

     

    کارگاه و دوره  آموزشی

    تکنیک های خلاقیت در مشتری سازی و جذب مشتریان و نفوذ در بازار

    مدرس استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی

    شکار مشتریان

    مدرس استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی

    مدیریت چک های برگشتی

     قابل وصول و غیر قابل وصول

    مدرس استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی پرورش کارکنان نابغه

    افزایش بهره وری کارکنان در محیط کار

    مدرس استاد علی خویه

     

     

    کارگاه و دوره  آموزشی

    معاینه و درمان بیماری های واحد فروش و بازاریابی

    معاینه ودرمان ضعف های فروش وبازاریابی شرکت ها و سازمان ها

    مدرس: استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی

    مدیریت پارتیزانی

    مدیریت چریکی

    مدرس استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی

    مدیریت و مهندسی فروش در شریط بحران

    مدرس استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی

    بیماری های مدیریتی و روش های درمان آن

    مدرس استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی پیشنهادی دیگر با توجه به موضوعات کتاب های تالیفی استاد خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات-  مدرس استاد علی خویه

     

    کارگاه و دوره  آموزشی اسرار تجارت بین الملل-  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی و فروش-  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت تریزی ( تکنیک های خلاقیت در مدیریت، بازاریابی و فروش) -  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مهندسی خلاقیت در مدیریت، بازاریابی فروش و ارتباطات-  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش ، کاربردی برای تمامی فروشگاه داران فروشندگان و کسبه عمومی و تخصصی-  مدرس استاد علی خویه و سرکار خانم فهیمه احمدی

    کارگاه و دوره  آموزشی تکنیک های خلاقیت مدیریت زمان-  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی تکنیک های خلاقیت مدیریت تغییر-  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش در صنعت خودرو - مدیریت بازاریابی و فروش خودرو

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش دارو و لوازم آرایشی بهداشتی - مدیریت بازاریابی و فروش دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی-  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش مطبوعات و نشریات-  مدرس استاد علی خویه

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی گردشگری و توریسم - مدیریت بازاریابی و فروش خدمات گردشگری، توریسم، هتلداری، آژانس های مسافرتی، رستوران ها و تورهای گردشگری-  مدرس استاد علی خویه و سرکار خانم فهیمه احمدی

    کارگاه و دوره  آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش لوازم خانگی صوتی تصویری لوازم منزل ساختمان دکوراسیون و مبلمان-  مدرس استاد علی خویه

     

     

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند