مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

درباره ما

بخش اول : معرفی مدیر عامل
دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

در حوزه های زیر:
o دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …
سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ریاست انجمن برند
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    ۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

    دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی محصولات لوازم خانگی مدیریت بازاریابی محصولات لو

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ق.ظ

    دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

    مدیریت بازاریابی محصولات لوازم خانگی     

    مدیریت  بازاریابی محصولات لوازم خانگی       

      بازاریابی  بازاریابی محصولات لوازم خانگی     

    تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش 

     بازاریابی محصولات لوازم خانگی      

    راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

    صنعت محصولات لوازم خانگی     

    مدرس : استاد علی خوبه 09122991608

    مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی محصولات لوازم خانگی     ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و ...

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com

    به نام او

    که همه هستی از اوست

     

    کتاب

    مدیریت بازاریابی   محصولات لوازم خانگی     

    مدیریت  بازاریابی محصولات لوازم خانگی        

    فروش و بازاریابی محصولات لوازم خانگی     

    تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت محصولات لوازم خانگی     

     بازاریابی محصولات لوازم خانگی       

    بازاریابی محصولات لوازم خانگی      گیری و

    راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

    بازاریابی محصولات لوازم خانگی     

               

     

    تألیف و ترجمه:

    علی خـوبه

    www.khooyeh.com

    www.khooyeh.ir

    مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    علی خویه، مدرس و معلم بازاریابی و فروش، مشاورو مجری بازاریابی و فروش، مشاور برند

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۸ ق.ظ
    علی خویه، مدرس و معلم بازاریابی و فروش، مشاورو مجری بازاریابی و فروش، مشاور برند   تاریخ : جمعه بیست و سوم خرداد 1393
      علی خویه، مدرس و معلم بازاریابی و فروش، مشاورو مجری بازاریابی و فروش، مشاور برند
    [ جمعه ٢۳ خرداد ،۱۳٩۳ ] [ ٥:۱٩ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) مدرس برند، مدرس فروش، مدرس بازاریابی
    [ جمعه ٢۳ خرداد ،۱۳٩۳ ] [ ٥:۱٤ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) مدرس بازاریابی و فروش،مدرس بازاریابی،مدرس بازاریابی و تبلیغات،مدرس تبلیغات،م
    [ جمعه ٢۳ خرداد ،۱۳٩۳ ] [ ٥:۱۱ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش تبلیغات و خلاقیت
    [ جمعه ٢۳ خرداد ،۱۳٩۳ ] [ ٥:٠۱ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس بازرگانی، معلم بازاریابی، مدرس مدیریت، سخنران فر
    [ جمعه ٢۳ خرداد ،۱۳٩۳ ] [ ٤:٥٦ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www. ] نظرات (0) برچسب‌ها: علی خویه, مدرس و معلم بازاریابی و فروش, مشاورو مجری بازاریابی و فروش, مشاور برند
      ارسال توسط مدرس فروش و بازاریابی نظر بدهید
      دوره آموزشی تکنیک فروش با استراتژی اقیانوس آبی برگزار می شود   تاریخ : سه شنبه بیست و سوم اردیبهشت 1393
    دوره آموزشی تکنیک فروش با استراتژی اقیانوس آبی برگزار می شود دوره آموزشی تکنیک فروش با استراتژی اقیانوس آبی برگزار می شود فروش اقیانوس آبی فروش اقیانوسی استراتژی فروش اقیانوس آبی معرفی: در سال 2005 کتابی تحت عنوان استراتژی اقیانوس آبی که حاصل کار بیست ساله پروفسور چان کیم و پروفسور رنه موبورگنه بود منتشر شد ودر کمتر از یک سال میلیونها نسخه از آن به چهل و یک زبان دنیا ترجمه و فروخته شد. استراتژی اقیانوس آبی نتیجه دودهه تحقیق و مطالعه بر روی بیش از 150 جنبش استراتژیک دنیا در بیش از 30 صنعت متفاوت در طی 100 سال گذشته است. این رویکرد بکارگیری و پیروی همزمان از دو نوع استراتژی تمایز و کاهش هزینه می باشد، در عین حال مجموعه ای از متدولوژی ها و ابزارهای مدیریتی برای ایجاد یک فضای بازار جدید و بی رقیب را در اختیار سازمان ها قرار می دهد. هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی مدیران و کارشناسان شرکتها و سازمانها با مهمترین و اثرگذارترین مکتب فکری در حوزه استراتژی و بازار در طی چهار سال اخیر در دنیا است که با نوآوری در استراتژیها سعی دارد راهکارهای جدیدی را برای توسعه جهشی سازمانها فراهم نماید. محتوای دوره: برخی از مطالب دوره ·         شناخت و درک مفهوم استراتژی فروش اقیانوس آبی ·         معرفی مفهوم نوآوری فروش ·         فروش سرخ و فروش آبی ·         تناقض های استراتژیک فروش اقیانوس آبی ·         معرفی نقشه وضعیت استراتژی و منحنی فروش ·         معرفی ابزارها و چارچوبهای تحلیلی فروش اقیانوسی ·         شش مسیر خلق استراتژی فروش اقیانوس آبی ·         شناسایی غیر مشتریان صنعت ·         تجدید ساختار مرزهای فروش اقیانوسی ·         تدوین مراحل صحیح استراتژیک فروش اقیانوسی ·         ایجاد فرایند فروش اقیانوسی ·         مرور نکات مهم استراتژی فروش اقیانوس آبی ·         ترسیم بوم استراتژی فروش ·         سه لایه غیر مشتری ها ·         شش اهرم مطلوبیت فروش ·         مهره های اصلی در تنگ ماهی فروش ·         ارزش های استراتژیک فروش اقیانوسی شیوه برگزاری سمینار کارگاه نمونه موردی کارگروهی بررسی های موردی ایرانی و جهانی مدرس : نام استاد : جناب آقای مهندس علی خویه       09122991608 www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com www.brandschool.blogfa.com www.guerrillamarketing.blogfa.com www.advertisingschool.blogfa. مدرس دانشگاه مولف ومترجم 7 عنوان اثر تخصصی با بیش از 10 سال تجربه اجرایی مولف و مترجم کتاب پرفروش مدیریت فروشگاه و مهندسی فروش عضو انجمن های بین المللی عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی مهمان  و کارشناس برنامه های صدا وسیما [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ] آرشیو نظرات دوره آموزشی برنامه ریزی فروش دوره آموزشی برنامه ریزی فروش کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش کارگاه مهندسی فروش دوره برنامه ریزی فروش مدیریت و مهندسی فروش آموزش حرفه ای مدیران و کارشناسان ارشد فروش از مهم ترین وظایف هر بنگاه اقتصادی به شمار می آید، چرا که ارتباط مستقیمی با درآمد و سود خالص آن بنگاه اقتصادی دارد؛ در این دوره آموزشی شما با تکنیک های عملی افزایش فروش و ارتقاء سطح فروش به صورت کاربردی آشنا می شوید. نام استاد : جناب آقای مهندس علی خویه       09122991608 www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com www.brandschool.blogfa.com www.guerrillamarketing.blogfa.com www.advertisingschool.blogfa. مدرس دانشگاه مولف ومترجم 7 عنوان اثر تخصصی با بیش از 10 سال تجربه اجرایی مولف و مترجم کتاب پرفروش مدیریت فروشگاه و مهندسی فروش عضو انجمن های بین المللی عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی مهمان  و کارشناس برنامه های صدا وسیماسر فصلهای دوره : •         اصول بازاریابی و فروش • فرآیند فروش حرفه ای • مدیریت ارتباط با مشتریان • وفادار سازی مشتریان • رضایتمندی مشتریان ·         برنامه ریزی فروش ( تعاریف مفاهیم اصول ) ·         مهارتهای برنامه ریزی فروش ·         تکنیک های برنامه ریزی فروش ·         عوامل برنامه ریزی فروش ·         اجرای برنامه های فروش• هدف گذاری سالیانه و دوره ای فروش • سازماندهی تیم فروش • سازماندهی شبکه پخش و توزیع • تکنیک ها و تاکتیک های فروش موفق • ابزار های افزایش فروش تعاریف اهمیت و ضرورت برنامه ریزی و مهندسی فروش ·         شاخص های مهندسی فروش ·         روانشناسی ارتباط با مشتری ·         تکنیک های مهندسی فروش ·         مهندس فروش و مهندسی بازار ·         اشتباه ها و خطاهای مهندسی فروش ·         تکنیک های ضد خطا در فروش ·         10 نقطه کور فروش ·         10 اشتباه فروش ·         مهندسی فروش در چند بازار جهانی ·         10 تکنیک مهندسی فروش ·         رفتار خریداران در مهندسی فروش و برنامه ریزی فروش ·         تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن ·         10 تکنیک فروش خلاق ·         10 تاکتیک فروش خلاق ·         10 استرات‍ژی فروش خلاق ·         تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری ·         10 تکنیک قیمت گذاری خلاق ·         10 تکنیک خلاق جذب مشتریان ·         دام ها و کابوس های فروشندگان ·         10 تکنیک فروش   خلاق ·         سبک های فروش -          اصل مدل  TOTE در برنامه ریزی فروش ·         اصل مدل  ROLE در فروش و برنامه ریزی فروش ·         اصل مدل متا در فروش  و مهندسی فروش ·         اصل مدل  Score در فروش و برنامه ریزی فروش همراه با نمایش فیلم اجرای مورد مطالعاتی و کارگاه آموزشی در کلاسی جذاب شاد و کاربردی مدت دوره: در دوره های 8 ، 16 و 32 ساعت قابل اجرا می باشد( با توجه به سرفصل های انتخابی و مسائل و مشکلات شرکت مورد نظر ) [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ] آرشیو نظرات دوره های استاد خویه دوره های استاد خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ ادامه مطلب [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ] آرشیو نظرات دوره های آموزشی کسب و کار دوره های آموزشی کسب و کار ادامه مطلب [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ] آرشیو نظرات دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار دوره های آموزشی تخصصی کاربردی کسب و کار ادامه مطلب [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ] آرشیو نظرات کارگاه دوره آموزش بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت کارگاه ها سمینارها دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت ادامه مطلب [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ] آرشیو نظرات مطالب مفید و کلیدی از مدیریت فروش و مهندسی فروش فروشندگان صنعتی؛ نقشها و ویژگیها فروش صنعتی و فروش خدمات و پخش توزیع و فروش محصولات فروشندگان صنعتی؛ نقشها و ویژگیها ادامه مطلب          چهار روش برای فروش سریع شکستن مرز فروش و فروش سریع و فروشنده موفق و معجزه فروش چهار روش برای فروش سریع ادامه مطلب     شبکه فروشندگان حرفه ای ایران مدرسه فروش ایران شبکه مدیران فروش شبکه فروش و شبکه مدیران فروش  فروشندگی به قدری اهمیت دارد که آن را به تمام کننده تیم (فوروارد) تشبیه کرده اند. در مقاله »یک روز فروشنده موفق« از لحظه ای که فروشنده چشم باز می کند تا پایان فعالیت روزانه و آخرین لحظات بیداری مورد بررسی قرار گرفته و سعـــی شده است تکنیک های فروشندگی حرفه ای و ویژگی های فروشندگان موفق در قالب اعمال و کردار ادامه مطلب      ۱۰ استراتژی مهم در مدیریت بخش فروش استراتژی فروش و مدیریت استراتژیک فروش و فروش حرفه ای ۱۰ استراتژی مهم در مدیریت بخش فروش       بخش فروش درواقع گلوگاه استراتژیکی بنگاه است.که باید با یک سری استراتژیهای راهبردی ،این بخش را تقویت کرد اصولی را در این مقاله که با استفاده از روش تحقیق پیمایشی و یا زمینه یابی صورت گرفته برایتان بیان می کنیم که با نصب اصولی این راهبردها بتوان این گلوگاه استرتژیکی را تقویت نمود.  ادامه مطلب   مدرسه فروش ایران فروش خلاق اصول و فنون فروش خلاق محصول خلاق مدرسه فروش ایران و فروش خلاق و فروش مویرگی و اصول و فنون فروش مدرسه فروش ایران فروش خلاق اصول و فنون فروش خلاق محصول خلاق ادامه مطلب   مدرسه فروش ایران ادامه مطلب [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ] آرشیو نظرات چهار اشتباه فرایند فروش چهار اشتباه فرایند فروش  ادامه مطلب [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ] آرشیو نظرات سمینار تریز بازاریابی خلاق تکنیک های حل خلاق مسائل بازار و بازاریابی تریز در بازاریابی بازاریابی تری سمینار تریز بازاریابی خلاق تکنیک های حل خلاق مسائل بازار و بازاریابی تریز در بازاریابی بازاریابی تری سخنرانی در سمینار بازاریابی خلاق تریز در بازاریابی و فروش تریز در مدیریت بازاریابی تریزی تبلیغات تریزی مهندسی خلاقیت در بازاریابی فروش و تبلیغات تکنیک های خلاقیت در مدیریت بازاریابی فروش یک سخنرانی واقعا جالب از استیو جابز مدیرعامل و موسس اپل ، پیکسار و ... سال ۲۰۰۵ در دانشگاه استنفورد      www.alikhooyeh.blogfa.com  یک سخنرانی واقعا جالب از استیو جابز مدیرعامل و موسس اپل ، پیکسار و ... سال ۲۰۰۵ در دانشگاه استنفورد ! : .::لینک فیلم::. اگر هم سرعت اینترنت کافی ندارید متن سخنرانی را از اینجا بخوانید:   من امروز خیلی خوشحالم که در مراسم فارغ التحصیلی شما که در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا درس می خوانید هستم. من هیچ وقت از دانشگاه فارغ التحصیل نشده ام. امروز می خواهم داستان زندگی  ادامه مطلب [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ] آرشیو نظرات مجموعه کلاس ها دوره ها و کارگاه های آموزشی در شرکت ها و استان های مختلف با موضوعات بازاریابی فروش مه [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ] آرشیو نظرات عکس های کارگاه آموزشی فروش و بازاریابی مدیریت منطقه ویزیت و تور ویزیت مهندسی فروش خویه
    مشاوره بازاریابی و فروش،مشاور بازاریابی،مشاوره بازاریابی و تبلیغات،مشاور تبلیغات،مشاور فروش،مهندسی فروش،مهندسی بازاریابی،تحقیقات بازاریابی،آموزش بازاریابی،بازاریابی خلاق،تکنیک های فروش،مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،مشاوره مدیریت،،marketing consulting،marketing consult،marketing researchدپارتمان مشاوره بازاریابی و فروش،شبکه مشاوره بازاریابی و فروش،آکادمی مشاوره بازاریابی،آکادمی بازاریابی و فروش،کلینیک بازاریابی و فروش،انجمن مشاوره بازاریابی،وظایف مشاور بازاریابی و فروش،مدرس بازاریابی و فروش،اصول و فنون مذاکر،مهارت های مشاور مدیریت،
    وظایف مشاور مدیر عامل،مشاور تحقیقات بازاریابی،علی خویه،مشاوران بازاریابی،مشاوران تبلیغات،مشاور برند و برندسازی،
    مشاور قیمت گذاری،مشاور پیشبرد فروش،مشاور افزایش فروش،مشاور مدیریت محصول،مشاور برنامه بازاریابی،مشاور رسانه های تبلیغاتی،مشاور پیام های تبلیغات،مشاور تکنیک های بازاریابی و فروش،کتاب مشاور بازاریابی فروش و تبلیغات،مشاور مدیریت فروش،مشاور مدیریت بازاریابی،مولف و نویسنده بازاریابی تبلیغات مذاکره فروش و ارتباطات،مشاور حرفه ای،
    مرکز مشاوره بازاریابی ایران،دفتر مشاوره بازاریابی و فروش ایران،،Marketing consulting clinic،Marketing consulting academy،مشاور تحقیقات بازاریابی ایران،مشاور آنالیز بازار،ویژگی های مشاور بازاریابی،مشاور بازاریابی اثربخش،
    افزایش فروش،مشاور فروش مویرگی،مشاور شرکت های پخش و توزیع،مشاور برنامه ریزی بازار،مشاور برنامه بازاریابی و تبلیغات،
    تحقیقات بازاریابی،تحلیل بازار و عوامل بازار،تحقیقات بازار،مهندسی بازار،تکنیک های تحقیقات بازاریابی،مدیریت تحقیقات بازاریابی،اصول تحقیقات بازاریابی،مشاور تحقیقات بازاریابی،آنالیز بازار،تحقیقات مشتری،تحقیقات برند،شیوه تحقیقات بازاریابی،کلینیک تحقیقات بازار ایران،باشگاه تحقیقات بازاریابی،کلوپ تحقیقات بازار ایران،تحقیقات عادت مصرف کننده،دپارتمان تحقیقات بازار ایران،اتاق تحقیقات بازاریابی،کلینیک تحقیقات بازار ایران مطالعه بازار،روش های مطالعه و بررسی بازار،روشهای تحقیق بازاریابی،تحقیقات بازار محصول برند بسته بندی نام سهم بازار،انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی،انواع تحقیقات بازاریابی،مشاور مهندسی فروش،مشاور فروش،مشاور تحقیقات بازار،پرسشنامه تحقیقات بازار،پژوهش بازار،تحلیل رفتار مصرف کننده نهایی و واسطه ای،تحقیقات بسته بندی و نام تجاری،مطالعه رقبای بازار،تحلیل سهم بازار،آنالیز فروش و بازاریابی،برنامه ریزی بازار،
    برنامه ریزی فروش،برنامه ریزی مشتری،گروه کانون در تحقیقات بازاریابی،تحقیقات برند و نام و نشان،تحقیقات بازاریابی میدانی،نظرسنجی مشتریان،رضایت سنجی مشتریان،رفتار سنجی مصرف کنندگان،ارزیابی برند،ارزیابی و آنالیز دیدگاه مشتریان،تحقیق عوامل بازار،کارگاه تحقیقات بازار،تحقیقات بازار توسط گروه کانون،تیم تحقیقات بازار،تحقیقات برندسازی،مونیتورینگ بازار،کاربرد تحقیقات بازاریابی،تحلیل رقابت،تخمین بازار،ابزارهای مطالعه بازار،عادات رسانه ای مصرف کننده،فرایند تحقیقات بازار،کلینیک تحقیقات بازار،سیستم تحقیقات بازاریابی،پورتال تحقیقات بازار،پروپوزال تحقیقات بازاریابی،مرکز تحقیقات بازار ایران،آکادمی تحقیقات بازار ایران،انجمن تحیقیقات بازاریابی،شناخت بازار،
    تجزیه و تحلیل بازار،مدرسه تحقیقات بازاریابی،تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی،مرچندایزینگ،تحقیقات رفتار مصرف کننده،بازارسازی،مشاوره بازاریابی،مهندسی فروش،تحلیل بازار،مدیریت محصول،بازارسنجی،مشتری سنجی،مشاور بازاریابی،سمپلینگ،تحقیقات بازار صادرات،بازاریابی صادرات،تحقیقات بازاریابی کاربردی،کتاب تحقیقات بازاریابی،تحقیقات بازاریابی در 30 روز،وظایف محقق بازار،تحقیقات بازارسازی،تکنیک های بازارسازی،کلاسهای بازارسازی،معاینه واحد بازاریابی و فروش،marketing research department،تحقیقات بازاریابی کیفی،تحقیقات بازاریابی کمی،تحقیقات بازاریابی اجرایی،تحقیقات بازاریابی حرفه ای،تحلیل محتوا در تحقیقات بازاریابی،
    marketing research،marketing research clinic،اقدام پژوهی در بازاریابی،پژوهش های کیفی در بازاریابی و فروش،تحقیقات بازار کیفی،quality markeitng research،روش های تحقیق کیفی در بازاریابی،
    مجری تحقیقات بازاریابی،مدرس تحقیقات بازاریابی،marketing research in iran،consumer behavior research،
    imc research،تحقیقات ارتباطات بازاریابی،تحقیقات رفتار مخاطبان،اقدام پژوهی در تحقیقاتبازاریابی، برند، تبلیغات،
    مطالعه ی موردی تبیینی در تحقیقات بازاریابی ، برند،تیپ بندی در تحقیقات بازاریابی ، برند، تبلیغات،
    مردم نگاری و نحوه ی تکامل آن در تحقیقات بازاری
     
     
     
    تحقیقات بازاریابی،
    تحلیل بازار و عوامل بازار،
    تحقیقات بازار،
    مهندسی بازار،
    تکنیک های تحقیقات بازاریابی،
    مدیریت تحقیقات بازاریابی،
    اصول تحقیقات بازاریابی،
    مشاور تحقیقات بازاریابی،
    آنالیز بازار،
    تحقیقات مشتری،
    تحقیقات برند،
    شیوه تحقیقات بازاریابی،
    کلینیک تحقیقات بازار ایران،
    باشگاه تحقیقات بازاریابی،
    کلوپ تحقیقات بازار ایران،
    تحقیقات عادت مصرف کننده،
    دپارتمان تحقیقات بازار ایران،
    اتاق تحقیقات بازاریابی،
    کلینیک تحقیقات بازار ایران مطالعه بازار،
    روش های مطالعه و بررسی بازار،
    روشهای تحقیق بازاریابی،
    تحقیقات بازار محصول برند بسته بندی نام سهم بازار،
    انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریا،
    انواع تحقیقات بازاریابی،
    مشاور مهندسی فروش،
    مشاور فروش،
    مشاور تحقیقات بازار،
    پرسشنامه تحقیقات بازار،
    پژوهش بازار،
    تحلیل رفتار مصرف کننده نهایی و واسطه ای،
    تحقیقات بسته بندی و نام تجاری،
    مطالعه رقبای بازار،
    تحلیل سهم بازار،
    آنالیز فروش و بازاریابی،
    برنامه ریزی بازار،
    برنامه ریزی فروش،
    برنامه ریزی مشتری،
    گروه کانون در تحقیقات بازاریابی،
    تحقیقات برند و نام و نشان،
    تحقیقات بازاریابی میدانی،
    نظرسنجی مشتریان،
    رضایت سنجی مشتریان،
    رفتار سنجی مصرف کنندگان،
    ارزیابی برند،
    ارزیابی و آنالیز دیدگاه مشتریان،
    تحقیق عوامل بازار،
    کارگاه تحقیقات بازار،
    تحقیقات بازار توسط گروه کانون،
    تیم تحقیقات بازار،
    تحقیقات برندسازی،
    مونیتورینگ بازار،
    کاربرد تحقیقات بازاریابی،
    تحلیل رقابت،
    تخمین بازار،
    ابزارهای مطالعه بازار،
    عادات رسانه ای مصرف کننده،
    فرایند تحقیقات بازار،
    کلینیک تحقیقات بازار،
    سیستم تحقیقات بازاریابی،
    پورتال تحقیقات بازار،
    پروپوزال تحقیقات بازاریابی،
    مرکز تحقیقات بازار ایران،
    آکادمی تحقیقات بازار ایران،
    انجمن تحیقیقات بازاریابی،
    شناخت بازار،
    تجزیه و تحلیل بازار،
    مدرسه تحقیقات بازاریابی،
    تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی،
    مرچندایزینگ،
    تحقیقات رفتار مصرف کننده،
    بازارسازی،
    مشاوره بازاریابی،
    مهندسی فروش،
    تحلیل بازار،
    مدیریت محصول،
    بازارسنجی،
    مشتری سنجی،
    مشاور بازاریابی،
    سمپلینگ،
    تحقیقات بازار صادرات،
    بازاریابی صادرات،
    تحقیقات بازاریابی کاربردی،
    کتاب تحقیقات بازاریابی،
    تحقیقات بازاریابی در 30 روز،
    وظایف محقق بازار،
    تحقیقات بازارسازی،
    تکنیک های بازارسازی،
    کلاسهای بازارسازی،
    معاینه واحد بازاریابی و فروش،
    marketing research department،
    تحقیقات بازاریابی کیفی،
    تحقیقات بازاریابی کمی،
    تحقیقات بازاریابی اجرایی،
    تحقیقات بازاریابی حرفه ای،
    تحلیل محتوا در تحقیقات بازاریابی،
    marketing research،
    marketing research clinic،
    اقدام پژوهی در بازاریابی،
    پژوهش های کیفی در بازاریابی و فروش،
    تحقیقات بازار کیفی،
    quality markeitng research،
    روش های تحقیق کیفی در بازاریابی،
    مجری تحقیقات بازاریابی،
    مدرس تحقیقات بازاریابی،
    marketing research in iran،
    consumer behavior research،
    imc research،
    تحقیقات ارتباطات بازاریابی،
    تحقیقات رفتار مخاطبان،
    اقدام پژوهی در تحقیقاتبازاریابی، برند، تبلیغات،
    مطالعه ی موردی تبیینی در تحقیقات بازاریابی ، برند،،
    تیپ بندی در تحقیقات بازاریابی ، برند، تبلیغات،
    مردم نگاری و نحوه ی تکامل آن در تحقیقات بازاری،
    تحقیقات بازار تحقیقات مشتریان رضایت سنجی مشتریان،
    آنالیز مشتریان،
    سنجش رضایت مشتریان،
    آنالیز و ارزیابی رضایت مشتریان به صورت علمی،
    مراحل تحقیقات بازاریابی،
    تحقیقات اکتشافی بازاریابی،
    ابزارهای تحقیقات بازار،
    امکانات تحقیقات بازار،
    مرحله جمع آوری اطلاعات میدانی بازار،
    تجزیه و تحلیل و گزارش تحقیقات بازار،
    هزینه های تحقیقات بازار،
    خطاهای تحقیقات بازار،
    advertise research،
    تحقیقات رسانه های تبلیغات بازاریابی،
    تحقیقات کانال های توزیع،
    آنالیز پیام ها و شعارهای تبلیغ،
    تحقیق اکتشافی،
    فرموله کردن تحقیقات بازاریابی،
    روش های گردآوری اطلاعات بازار،
    مصاحبه های عمقی و فرافکن در تحقیقات بازار،
    2- تحقیق در زمینه محصول،
    1- تحقیق در زمینه بخش بندی بازار،
    3- تحقیق در مورد قیمت گذاری،
    مثالهایی از تحقیقات جل مسئله : 1- تحقیق در زمینه ب،
    انجمن علمی تحقیقات بازاریابی،
    انجمن مجازی تحقیقات بازاریابی ایران(۱
    مهندسی فروش مویرگی، مهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای (16 ساعت)،مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی  در شرایط رقابتی، مفهوم بازاریابی و فرآیند آن، جایگاه فروش مویرگی  در بازاریابی، فروش مویرگی  و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی، مهندسی فروش مویرگی  و جایگاه آن در بازاریابی، ارتباط فروش مویرگی  و مهندسی، ارتباط فروش مویرگی  و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی  در این فرایند، سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی  باید به آن پاسخ داد، مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی  در فرایند فروش مویرگی  حرفه ای، فروش مویرگی  حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای،ابزارها و تکنیک‌های فروش مویرگی  (8ساعت)ابزارهای Promotion، مدل Steiner،نظریه AIDAS،مدل SPIN،ابزار Boomerang،تکنیک FAB،برنامه‌ریزی فروش مویرگی،(8 ساعت)تکنیک‌های هدف گذاری فروش مویرگی ، پیش بینی فروش مویرگی ، برنامه ریزی فروش مویرگی  و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی،مدیریت روابط مشتری (CRM )،(16 ساعت)مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ، بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی،IT و نقش آن در CRM ، سازماندهی و پیاده سازی CRM،سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی  و روابط عمومی (8 ساعت)تبلیغات غیرشخصی، تعیین بودجه تبلیغات، تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ، تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ، انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ، روابط عمومی، ابزارهای اصلی روابط عمومی، تصمیمات عمده در روابط عمومی،مدیریت تیم فروش مویرگی  (8 ساعت)ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ، سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی  و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها، شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ، نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی  و اصول گزارش گیری صحیح از آنها، ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی  در جهت اهداف سازمانی، جلسات فروش مویرگی  و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    مشاور فروش، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران مدیریت، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس مدیریت

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۶ ب.ظ

    سوابق آموزشی علی خویه(www.      تلفن همراه:   09122991608)

    • مدرس دوره MBA ,DBA در دانشگاه تهران
    • موسس و مجری مدرسه بازاریابی و فروش ایران www.saleschool.blogfa.comموسس و مجری مدرسه بازرگانی و بازاریابی ایران
    • مدرس دوره های مختلف انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف
    • تدریس دوره های آموزشی مختلف از جمله دوره های زیر در مراکز آموزش عالی متعدد از جمله سازمان مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، موسسه آموزشهای بازرگانی، آکادمی تو
    • ادامه در
    • http://marketingteacher.persianblog.ir/
    • http://marketingteacher.blogfa.com/
    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    انواع روش های آموزش مدیریت، بازاریابی و فروش متد های آموزش بازاریابی روش های آموزش بازاریابی تکن

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۸ ب.ظ
    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند