مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

درباره ما

بخش اول : معرفی مدیر عامل
دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

در حوزه های زیر:
o دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …
سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ریاست انجمن برند
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    ۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

    دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۳ ب.ظ

    مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره های  09123998027 و 09122991608 و 09372991608 تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل های  khoooyehali@gmail.comkhooyehali@yahoo.comدر ارتباط باشند.

    در صورت درخواست تماس مستقیم با مهندس علی خویه، شماره ایشان 09122991608 می باشد.

    برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در رفتار فردی و گروهی سازمانی داشته باشد و بهره وری یک سازمان را افزایش دهد؟ آقای علی خویه خود یکی از محققین متدهای آموزش می باشد که می توانید مشاوره از ایشان در اجرای اثربخشی مشاوره هاو آموزش های خود از ایشان استفاده نمایید.

    آقای علی خویه یکی از سخنرانان و مدرسان متدهای آموزش به آموزشگاه ها و موسسات آموزشی می باشد و تاکنون در چند سمینار بزرگ چند صد نفری به مدیران آموزشگاه ها و موسسات آموزشی و مشاوره ای مطالبی زیادی ارایه نموده است.

    علی خویه ، متمایز در شیوه آموزش و اجرا

    •        آموزش یکی از ارکان اصلی هر سیستم به شمار می‌رود که کارآیی هر نظام بستگی به آن دارد.

    •        اما یکی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت، مربوط به عدم آشنایی و عدم استفاده از الگوها و روش‌های پیشرفته آموزش است.

    •        آیا تدریس فقط تدریس است؟

    •        آیا آموزش روشها و الگوهایی دارد؟

    •        بهترین متد آموزش همراه با اجرا و عملی سازی  چیست؟

    انواع روش های آموزش رشته های ارتباطات، بازاریابی، فروش و روانشناسی( مراجعه شود به متد های آموزش در بازاریابی فروش و مدیریت  علی خویه)

    •        متد چند وجهی

    •        الگوی تدریس / الگوی عمومی تدریس

    •        روش دیداری

    •        روش نمایشی ( نمایش علمی ) / روش آزمایشی (آزمایشگاهی)

    •        روش بحث گروهی

    •        روش ترکیبی

    •        روش تحلیلی

    •        روش ترکیبی تحلیلی

    •        الگوی حل مسأله (problem-solving model)

    •        الگوی پیش سازمان دهنده (preadvance-organizer model)

    •        روشهای آموزش انفرادی

    •        آموزش به وسیله نرم افزار شبیه سازی شده

    •        شیوه تحقیقی تفسیری

    •        روش سخنرانی

    •        رول پلینگ

    مراحل اجرای سیستم آموزش در سازمانها، شرکت ها و موسسات:

    مشاوره و آسیب شناسی 2- تهیه متد و متریال تخصصی3- اجرای آموزش 4- ارزیابی آموزش

     

     دوره های تخصصی آموزش بازاریابی و فروش

     

    پروژه مهندسی بازاریابی و فروش

    تیم مشاوره خویه

    فعالیت های تیم مهندسی بازاریابی و فروش جهان گستر www.gmas.ir  با مدیریت آقای علی خویه

    گروهی از اساتید دانشگاه، متخصصان، پژوهشگران حرفه ای، مجریان با تجربه، مدیران با سابقه و ...

    معرفی مدیر عامل:

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

     

    دوره های تخصصی آموزش بازاریابی و فروش 

    استقرار مهندسی فروش

    استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   

    مشاوره فروش،

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com

     مشاوره راهکارهای افزایش فروش،

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

     مشاوره مهندسی فروش،

    انجمن برند ایران

    انجمن مدیریت و مهندسی برند

    انجمن مهندسی فروش ایران

    انجمن بازاریابی تجاری ایران

     

    مشاوره بازاریابی

    مشاور بازاریابی

    مشاور بازاریابی و فروش

    کلینیک مشاوره بازاریابی

    آموزش مشاوره بازاریابی

    تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی،

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com

    اجرای پروژه های مهندسی فروش،

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

     راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی،

     

     

     راه اندازی و استقرار فروشگاه،

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com

    اجرای پروژه های چیدمان فروش،

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

    تربیت فروشنده و ویزیتور،

     

     

     استخدام فروشنده و بازاریاب،

     

     

     راه اندازی پخش و توزیع مویرگی،

     

     

    استقرار نرم افزارهای فروش،

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com

    مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش،

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

     فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی،

     

     

     مشاوره ارتقا فروش،

     

     

     مشاوره ترفیع فروش،

     

     

    اجرای جشنواره های فروش،

     

     

    مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژیهای هدفگذاری در فروش و برنامه های زمانبندی اهداف فروش و بازاریابی

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com


    نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی،

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

    تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روشهای حرفه ای و علمی،

     

     


    تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش،

     

     

     

     

     

     اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،

     

     


    ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهتسازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری وفکر افزاری افزایش فروش،

     

     

    استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش،

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com

     به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیلدپارتمان فروش و بازاریابی،

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

    بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش ودلایل نارضایتی مشتریان،
    بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش.

     

     

     شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایشآنها به رقبا،

     

     

     
    روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان وتکنیک های وفادارسازی مشتریان،

     

     

     بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش

     

     

     

    تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسیفروش،

     

     

     پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامعمدیریت فروش و بازاریابی در سازمان،

     

     

     طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش،

     

     

    تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمانبا هماهنگی مدیران،

     

     

    بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسیفروش،

     

     

     تحقیقات رفتار مصرف کنندگان،

     

     

     اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،

     

     

    آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذبمشتریان جدید،

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com

     بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش وایجاد جریان درآمد اضافی،

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

    ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت وسازمان ،

     

     

     شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنهابرای خرید،

     

     

    آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد،

     

     

     تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریاندر فروش،

     

     

    طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش بهآنها،

     

     

     طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش،طراحی عملیات ستادی فروش،

     

     

    اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش وبازاریابی،

     

     

    مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی وفروش

     

     

     

     

     

    ·        مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروششرکت

    ·         

    ·         

    ·        مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازیبازارسنجی بازارگردی بازارگرمی کلیهمحصولات و خدمات شرکت

    ·         

    ·         

    ·        مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران

    ·         

    ·         

    ·        مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت

    ·         

    ·         

    ·        مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهدافشرکت

    ·         

    ·         

    ·        مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومیبرند و پروموشن پلن

    ·         

    ·         

    ·        مشاوره در زمینه مهندسی فروش

    ·         

    ·         

    ·        آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت درتمامی زمینه های علمی عملی و تخصصی

    ·         

    ·         

    ·        پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایه مشاورههای لازم جهت آینده شرکت

    ·         

    ·         

    ·        در صورت صلاحدید مدیران مشاوره درزمینه های تخصصی به پرسنل

    ·         

    ·         

    ·        ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارتو پیگیری موارد مختلف به مدیران و پرسنل

    ·         

    ·         

    ·        برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروشو بازاریابی با کمک مدیران

    ·         

    ·         

    ·        انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران وپرسنل

    ·         

    ·         

    ·        انتقال مشکلات سازمان به مدیران و ارایهراهکارهایی برای رفع آنها

    www.khooyeh.ir

    www.khooyeh.com

    ·        نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه هایمطرح شده

    www.marketingdoctor.ir

    www.gmas.ir

    ·        آموزش های لازم به مدیران و پرسنل

    ·         

    ·         

    ·        توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدنبه اهداف شرکت

    ·         

    ·         

    ·        پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برایپیشبرد و بهبود شرکت و سازمان

    ·         

    ·         

    ·        اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان

    ·         

    ·         

    ·        تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفهای

    ·         

    ·         

    ·        اصلاح و استقرار نرم افزارها و سختافزارهای لازم برای پیشبرد اهداف شرکت

    ·         

    ·         

    ·        نظارت بر امور استانداردسازی هویتسازمان هویت برند و ...

    ·         

    ·         

    آسیب شناسی و اصلاح سیستم بازاریابی و فروش

     

     

     

     

     

    ·        بررسی و ارزیابی وضعیت موجود

    ·         

    ·         

    ·        بازبینی و تحلیل فعالیتها و خط مشی بازاریابی

    ·         

    ·         

    ·        بررسی سوابق و مستندات بازاریابی، فروش وتبلیغات

    ·         

    ·         

    ·        تعیین و تحلیل شاخصهای استاندارد بازاریابیو فروش

    ·         

    ·         

    ·        تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی

    ·         

    ·         

    ·        شناسایی فرصتها

    ·         

    ·         

    ·        هدف گذاری و برنامه ریزی

    ·         

    ·         

    ·        اجرای برنامه های اصلاحی سیستم بازاریاب

    ·         

    ·         

    دوره های تخصصی آموزش بازاریابی و فروش

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    بررسی تکنیک های فروش

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۴ ب.ظ

    بررسی تکنیک های فروش

     

    نویسندگان:

    علیرضا حسن نژاد دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی واحد علوم تحقیقات هرمزگان

    MR.HASANNEZHAD@GMAIL.COM
    دکتر زارعی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب 

    BTOB73@YAHOO.COM

     

    TMBA چکیده: 
    فروش، نوعی کمک به دیگران است برای ارتقای کیفیت کار و زندگی آنها. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟ کافی است فقط یک بار این اتفاق برایتان افتاده باشد تا از آن به بعد، همیشه موقع خرید، به فروشنده شک کنید. این اتفاق برای همه مشتریان- دست کم یک بار- افتاده و بنابراین آنها همیشه شکاکند، چه در ایران و چه در هر جای دیگر دنیا. شما باید به مشتری اطمینان بدهید تا این ترس و شک او از بین برود. بنابراین، نحوه صحبت کردن شما و طرز لباس پوشیدنتان اهمیت پیدا می کند. خوش قول بودنتان مهم می شود و همین طور سایر ویژگی هایی که در واقع، ملاک قضاوت مشتری درباره شخصیت و میزان صداقت شماست.در این مقاله سعی بر آن است تا انواع شیوه-شگردها و تکنینک های فروش در سه حوزه تکنیک های ترویج فروش مصرف کننده ، ترویج فروش تجاری و نیروهای فروش و  تکنیک های نهایی سازی فروش آشنا شویم.


    واژگان کلیدی: فروش - مشتری - ترویج فروش - نهایی سازی فروش

     

     

    مقدمه:
     مشتریان شما واقعاً چه کسانی هستند؟ کجایی اند؟ چند ساله اند؟ میانگین در آمدشان چقدر است؟ میانگین تحصیلاتشان چطور؟ هرچه اطلاعات شما درباره مشتری ها یا گروه هدفتان دقیق تر باشد، مشتری هایتان را بهتر می توانید انتخاب کنید. آن وقت به جای اینکه مسلسل بردارید و شروع کنید به رگبار بستن، کافی است یک تیر و کمان بردارید و با دقت تیر بیاندازید. واقعیت این است که هیچکدام از مشتریها به شما، شرکت شما و محصول شما اهمیتی نمی دهند. آنها فقط نگاه می کنند که شما چکار می کنید تا آنها راحت تر زندگی کنند. چه تفاوت فاحشی را می توانید در کیفیت زندگی آنها ایجاد کنید؟ مثلاً اگر یک مشتری می رود سراغ بیمه، هیچ علتی نداردجز اینکه می خواهد احساس امنیت داشته باشد و احساس امنیت یعنی ارتقای کیفیت زندگی، یعنی بهبود زندگی. پس شما باید درباره محصولات و خدمات خودتان تبلیغ کنید و به وضوح به مشتریانتان بگویید که مزایای محصول شما چیست؟                                        
     مشتری باید این را درک کند که شما خصوصیات کالای مورد نیاز او را کاملاً  شناخته اید و توانسته اید محصولی به او عرضه کنید که اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین های موجود در بازار است. باید مدام این سوال را از خودتان بپرسید که این مشتری چرا محصول شما را می خرد و چرا آن یکی را نمی خرد؟ اگر چشمتان را به این حقیقت مهم ببندید، به یقین فروشنده موفقی نخواهید شد. (دیوید، مدیریت استراتژیک)       
    فروش، نوعی کمک به دیگران است برای ارتقای کیفیت کار و زندگی آنها. در سال های اخیر، فروش تغییرات شگرفی داشته. رقابت ها، فوق العاده شدیدتر و فروشنده ها خیلی بیشتر شده اند. آنهایی که می خواهند مشتری بیشتری جذب کنند، باید هوش و شخصیت برتری داشته باشند و حتی نوع لباس پوشیدن، صحبت کردن و راه رفتنشان هم اهمیت پیدا می کند. رقابت در فروش، مثل رقابت در مسابقات ورزشی است که اگر دایم آموزش نبینید و تمرین نکنید، رقبا از شما جلو می زنند. اگر به طور دایم بهتر نشوید، حتماً بدتر می شوید و می روید در جمع همان80 درصد پایینی. (روانشناسی فروش –برایان تریسی)                                                           
    . فروشندگان حرفه‌ای علاوه بر قدرت برنامه‌ریزی و آینده‌اندیشی، از تحرک و انرژی بسیار بالایی برخوردار بوده و عزت و حرمت‌نفس بالایی دارند، بگونه‌ای که به سادگی تحت‌تأثیر نق‌زنی‌‌ها و ناکامی‌ها قرار نمی‌گیرند. ایشان به‌علاوه علاقمند به یادگیری بوده و فارغ از سابقه و جایگاه، خود را میوه‌ای کال می‌دانند که باید به کمک نور یادگیری مستمر، رسیده و بالغ شود.

     

    دانلود مقاله با لینک مستقیم

    آموزش بازاریابی  MARKETING education مشاور بازاریابی،فروش،تبلیغات،برندینگ،مدیریت

    آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
    www.khooyeh.com 
    09122991608
    گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. 
    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

    هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    بازاریابی پیامکی

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۷ ب.ظ

    اصول بازاریابی پیامکی موفق

    اصول بازاریابی پیامکی موفق چیست؟
    امروزه یکی از کارآمدترین و پرکاربردترین روش های اثربخش در جذب مشتری ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس است. اگر می خواهید در بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک به نتیجه ی مطلوب و دلخواهتان برسید و از هجوم مشتریان بسیار شگفت زده شوید باید با اصول اولیه بازاریابی پیامکی به خوبی آشنا شوید. شما با رعایت این اصول و روش هایی که در عین سادگی برای جذب مشتریان بیشتر از طریق ارسال پیامک وجود دارند، می توانید بازاریابی پیامکی موفقی را داشته باشید. در ادامه، بخش هایی از این اصول مهم را در اختیارتان قرار می دهیم.

    کلید موفقیت در بازاریابی پیامکی، برقراری ارتباطی دو سویه و دو جانبه با مخاطبان است. در صورتی شما می توانید مخاطبان را به مشتریان دائمی بازاریابی پیامکی خود تبدیل کنید که بتوانید با ارائه خدمات و محصولات کاملا با کیفیت، رضایت و اطمینان مشتریان را جلب کنید.

    نکته ی اول: قبل از هرچیز باید مخاطبان خود را بطور واضح و دقیق بشناسید و بدانید پیامک های خود را به چه افرادی ارسال می کنید. تعیین افراد و مشتریان به این معناست که شما بازار هدف و مشتریانی که به احتمال زیاد از شما خرید خواهند کرد مشخص را میکنید.

    نکته ی دوم: متن پیامک تاثیر به سزایی در جذب مشتریان از طریق ارسال پیامک دارد. لازم است بدانید متن ارسالی شما باید کاملا ساده و قابل فهم و در حین حال تاثیرگذار باشد. متن پیامک شما باید دارای ویژگی های خاص باشد تا مخاطبان بیشتری را از طریق سامانه پیام کوتاه ترغیب به خرید محصول نماید.

    نکته ی سوم: اگر می خواهید مخاطبین بیشتری را از طریق پنل پیامک جذب کنید و نتیجه ی مطلوبی را از طریق ارسال پیامک بدست آورید، باید در فواصل زمانی معین و به دفعات مشخصی از طریق سامانه پیام کوتاه اقدام به ارسال پیامک کنید و به ارسال پیامک زمان بندی شده بپردازید.  برای این منظور می بایستی در فاصله زمانی هر ۳ تا ۴ ماه، حداقل ۵ بار و حداکثر ۷ بار به شماره هایی که از قبل مشخص کرده اید پیامک بفرستید. این شیوه ی بازاریابی پیامکی و رعایت این دستورالعمل ها الزامی و کلیدی است.

    بازاریابی پیامکی

    نکته ی چهارم: بهتر است بدانید بیش از ۹۰ درصد از پیامک های ارسالی بطور کامل توسط گیرنده ی آن خوانده می شوند، حدود ۵ درصد بخش عمده ای از متن پیامک ها را می خوانند و تنها ۵ درصد از مخاطب ها پیامک ها را نخوانده حذف میکنند. پس بدانید از هر ۱۰۰ نفری که پیامک تبلیغاتی محصول شما دریافت می کنند، دست کم ۹۰ نفرشان، پیامک ها را خوانده و از محصول شما باخبر شده و آن را شناخته اند.

    نکته ی پنجم: تعداد پیامک هایی است که برای مخاطبان ارسال می کنید. در واقع باید در زمان هایی که مشتریان برای خواندن پیامک آمادگی لازم را دارند، به ارسال پیامک بپردازید. هیچ مشتری ای در زمان خواب علاقه ای به خواندن پیامک شما ندارد!

    منبع: smsacc.com/

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    ایده های برتر برای بازاریابی و افزایش فروش

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ

    65 ایده برتر برای بازاریابی و افزایش فروش

     یکی از مشکلاتی که اکثر افراد برای شروع کسب و کارشان با آن سر و کار دارند، داشتن ایده های ناب و خلاقانه است. در عین حال، افراد زیادی نیز ایده های بسیار جالب و خلاقانه ای در سر دارند اما نمیتوانند آنها را به مرحله اجرا ببرند و از شکست خوردن هراس دارند. اگر بخواهیم نگاهی تاریخی به بازاریابی بیاندازیم، از سالیان سال پیش این امر در بین عموم افراد انجام می شده و در پی آن شکست ها و موفقیت هایی بوده است.
    برای بهبود فرآیند بازاریابی، 65 ایده برای بازاریابی و افزایش فروش را در یک مقاله جمع آوری کرده ایم. این ایده های افراد بزرگ و موفق در حوزه بازاریابی است و خواندن آن برای تمام افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار و یا فعالیت های بازاریابی را دارند، توصیه می شود.

     

    ایده برتر برای بازاریابی.


    فرآیند بازاریابی شما میتواند شامل انواع بازاریابی پیامکی و ارسال اس ام اس از طریق پنل اس ام اس، بازاریابی ویروسی، بازاریابی ویدئویی، بازاریابی اینترنتی و ... باشد. از ایده های زیر میتوانید برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنید.

    •    روزتان را بدون حتی یک فعالیت بازاریابی به شب نرسانید.
    •    درصدی از درآمد ناخالص را به بودجه سالیانه بازاریابی اختصاص دهید.
    •    اهداف خاص خود را هر ساله تعیین کنید و هر سه ماه یکبار آنها را ارزیابی کنید.
    •    ایده های خلاقانه خود را در جایی نگهدارید.
    •    کارت ویزیت شما مانند کارت شناساییتان است! همیشه و همواره همراه خود کارت ویزیت داشته باشید.
    •    به تحولاتی که روی بازار هدف، محصول یا استراتژی بازاریابی شما تاثیر میگذارد، دقت کنید.
    •    مطالعات خود را در زمینه کاری خود بالا ببرید.

    تکنیک های بازاریابی.•    رقبای خود را زیر نظر بگیرید و از استراتژی های آنها ایده های جدید بگیرید.
    •    با مشتریان در ارتباط باشید و دلیل انتخابتان را از آنها بپرسید.
    •    از مشتریان قبلی خود دلیل رها کردنتان را بپرسید و سعی در برطرف کردن ضعف خود داشته باشید.
    •    محصول جدیدی ارائه دهید.
    •    نسخه ای ساده تر، ارزان تر یا کوچک تر از محصول را ارائه دهید.
    •    برای کارکنان خود یک صندوق پیشنهادات بگذارید.
    •    در سمینارهای بازاریابی شرکت کنید.
    •    کتاب های بازاریابی را بخوانید و از تکنیک هایی که سایرین استفاده میکنند ایده بگیرید.
    •    مشترک نشریات مکتوب و اینترنتی بازاریابی شوید.
    •    هرماه یک جلسه بازاریابی با کارکنان یا مباشران خود بگذارید تا درباره استراتژی و وضعیت بازار بحث کنید و ایده های تازه بگیرید.
    •    یک مشاور بازاریابی جهت همفکری استخدام کنید.
    •    ساختار قیمت گذاری تان را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید کجای آن نیاز به اصلاح و تنظیم دارد.
    •    به مشتریان ثابت، هدیه دهید.
    •    در زمانهای خاص محصول ویژه با تخفیف ارائه نمایید.
    •    برای مشتریان کنونی و بالقوه تان یک خبرنامه منتشر کنید.
    •    بروشوری از محصولات و خدمات تان را چاپ کنید.

    تکنیک های بازاریابی موفق.•    همراه بروشورهای خود یک برگه نظرسنجی که پول تمبرش را شما پرداخته اید قرار دهید. بدین ترتیب می توانید بازخورد ارزشمندی از مشتریان دریافت کنید.
    •    یادتان باشد کارت ویزیت درون جعبه کارایی ندارد، حتما آن را پخش کنید. به هر مشتری بالقوه دو کارت ویزیت و بروشور بدهید تا یکی را نگه دارد و دیگری را به دوستانش بدهد.
    •    برای هرکدام از بخش های بازار هدف تان یک کارت ویزیت و بروشور خاص طراحی کنید، (مثلا یکی برای سازمان ها و نهادهای دولتی و یکی برای کاسب کارها و مصرف کنندگان)
    •    یک پوستر یا تقویم با آرم شرکت تان چاپ کنید و به مشتریان هدیه بدهید.
    •    روی سربرگ، برگه های فاکس یا صورتحساب، شعار یا جمله ای در وصف فعالیت خود به چاپ برسانید.
    •    در بروشورهای خود نظرات مثبت مشتریان درباره کالا و خدماتتان را به چاپ برسانید.
    •    برای بازاریابی به شیوه پست مستقیم از پاکت های رنگی یا بزرگ استفاده کنید تا کنجکاوی گیرنده را برانگیزد.
    •    در سایتها و فروم ها و روزنامه های عادی یا اقتصادی و نشریات تخصصی مطلب بنویسید.
    •    مقاله ای به قلم خود چاپ کنید و نسخه های آن را برای همکاران تان بفرستید و یا در فروم ها منتشر کنید.
    •    یکصدمین، پانصدمین یا یکصد هزارمین مشتری خود را در سایت خود معرفی کنید.
    •    اخبار خود را همراه عکس مربوطه به مطبوعات و سایتها بفرستید.
    •    سایتها و روزنامه ها و مجلات را برای یافتن فرصت های روابط عمومی بخوانید.
    •    برای سایتها و مطبوعات مقالات «راهنما» درباره حوزه تخصصی کسب و کارتان بفرستید.
    •    از مشتریان تان بخواهید که بازگردند. 
    •    تماس های تلفنی مشتریان را بدون فوت وقت پاسخ دهید.
    •    روی دستگاه پیامگیر تلفن، اطلاعات مهم مانند ساعات کار شرکت، مکان و فرد پاسخگو را ضبط کنید.
    •    روی دستگاه پیامگیر تلفن، پیامی بیادماندنی یا «نکته روز» را ضبط نمایید.
    •    رویدادهای مهم را به مشتریان خود اطلاع دهید.
    •    در دفترتان با حضور مشتریان یک سمینار برگزار کنید.
    •    رویدادهایی مانند تولد مشتریان را با ارسال اس ام اس از طریق پنل اس ام اس به آنها تبریک بگویید.
    •    مقالات جالب را کپی کنید و همراه کارت ویزیت و بروشورتان برای مشتریان کنونی یا بالقوه بفرستید.
    •    بخشی از وب سایت خود را به نظرات مشتریان اختصاص دهید.
    •    در فصل های اوج فعالیت تجاری برای کسب و کارتان تبلیغ کنید.
    •    یک ایمیل و شماره تلفن راحت و بیاد ماندنی بگیرید.
    •    برای سایت اینترنتی خود، آدرس بیادماندنی انتخاب کنید و آن را در کلیه ارتباطات بازرگانی قید نمایید.
    •    کسب و کار خود را در کنار سایر حرفه ای ها تبلیغ کنید.
    •    در همه سایتهایی که تبلیغ رایگان میپذیرند تبلیغ کنید.

    بازاریابی موفق.•    به منظور دستیابی به بازارهای خارجی، آگهی دو یا چند زبانه چاپ کنید. این آگهی را در نشریه ای پرمخاطب قرار دهید.
    •    به مشتریان خود هدایای تبلیغاتی نظیر خودکار، پدماوس یا ماگ بدهید.
    •    درون پاکت نامه یا مرسولات پستی، چیزی برجسته بگذارید تا کنجکاوی گیرنده تحریک شود.
    •    برچسب های جالبی برای نصب روی شیشه اتومبیل طراحی و بین مشتریان توزیع کنید.
    •    آگهی های خود را کدگذاری و نتایج شان را دنبال کنید.

    •    حامی مالی یک مسابقه ورزشی یا برنامه رادیویی و تلویزیونی شوید.
    •    یک سی دی یا فیلم آموزشی درباره خدمات خود تهیه کنید و رایگان توزیع نمایید.
    •    کتاب تالیف کنید.
    •    ساعات فعالیت خود را افزایش دهید.
    •    حتی در ایام تعطیل گروهی را جهت ارائه خدمات به مشتریان اختصاص دهید.
    •    نمونه های محصولات خود را در دفترتان به نمایش بگذارید.
    •    به مشتریان سابق تلفن بزنید، ایمیل بزنید و یا برایشان نامه بفرستید تا آنها را دوباره جذب کنید.
    •    از طریق اینترنت سفارش بگیرید.
    •    به مشتریان اینترنتی خود اطمینان دهید که سیستم امنیتی سایت شما قابل اعتماد است.
    •    از زمان پاسخگویی به سفارش ها بکاهید و روند سفارش مجدد را تسهیل کنید.

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند