مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

درباره ما

بخش اول : معرفی مدیر عامل
دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

در حوزه های زیر:
o دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …
سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ریاست انجمن برند
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    ۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

    مشاوره فروش

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۵۳ ب.ظ

    مشاوره فروش

     کلاس های برند مشاوره برند کارگاه های آموزشی برند همایش ها و سمینار های برند

    مشاوره فروش

    مشاوره فروش
    برای من ، به عنوان یک مشاوربازریابی و مشاور فروش، کاملا روشن است که سازگاری راه حل های تحول فروش و تکنولوژی برای  هر مشتری قابل پذیرش و خوشایند می باشد. ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، پیاده سازی برای سیستم های نوین فروش، تشویق و نوآوری برای مخاطبان باید  مسیر پیش روی برای یک سازمان فروش در جهت افزایش مشتری باشد. تمام جنبه های عملکرد فروش، ساختار سازمانی و عملیات می تواند در کنار همکاری بامشتریان ما برای اطمینان از موفقیت در کسب و کار است که این دستاورد را مشخص می کند. تمام مشاغل مشاوره ما با برخی از سطح تحلیلی پشتیبانی می شود تا منعکس کننده یک رویکرد مهندسی و ذهنیت، که نتایج قابل اندازه گیری را به ارمغان می آورد. مشاوره فروش و بازاریابی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هر مشاور باید با تجزیه و تحلیل تمامی جنبه ها و مراحل تولید یک کالا یا خدمات به یک تصمیم یا تصمیم های اساسی در جهت پیشبرد اهداف سازمان برسد

    مطالعات حسابداری، تحقیقات بازاریابی و مطالعه بر روی تقاضای بازار
    ارائه تحقیق بیشتر حسابداری در حال حاضر با استفاده از فرمول تحقیق حسابداری اختصاصی Holden، “چشم انداز حساب”. پژوهش اختصاصی، گزارش های تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که بینش و جهت گیری حساب ها و فرصت های جدیدی را ارائه می دهد. تحقیق بازرایابی شامل اطلاعات به موقع و عملی در مورد حساب های حسابداری، سهامداران کلیدی و ابتکارات تجاری استراتژیک است تا فروشندگان را قادر سازد که بهترین تلاش هایفروش خود را به اولویت های اجرایی تبدیل کنند.

    مشاوره ای برای بالا رفتن و رشد در بازار
    بازاریابی موثر و فروش یک محصول / خدمات جدید بر اساس یک طرح بازاریابی قوی است که جزئیات استراتژی و تاکتیک ها را برای نفوذ به یک فرصت در بازار را به ارمغان می آورد. ما خدمات مشاوره ای را در زمینه های مختلف طرحبازاریابی ارائه می دهیم، از جمله:

    شناسایی بازارهای هدف جدید و توسعه های بازار

    شناسایی اطلاعات رقابتی قابل اجرا

    ساخت و پیشبرد اهداف ارزشمند سازمانی هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (crm) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

    مدیریت برند و برندسازی حرفه ای اصولی علمی

    مشاور بازاریابی مدرن، دیجیتال مارکتینگ شبکه های مجازی و اجتماعی

    دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی،

    اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب،

    راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران،

    بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید،

    بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی،

    ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادیفروش،

    اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش

     

    مشاوره فروش
    اساس و پایه فروش، عملکرد فروشندگان است.

    فروشندگان را با روش های فروش مناسب با راهبرد های مناسب برای پیشبرد فروش  در معاملات با کسب و کار جدید باید آشنا کرد. روشهای اثبات شده فروش بسته به نیازهای هر مشتری سفارشی می شوند.  بهترین شیوه و بهترین راه برای کمک به مدیران فروش در توسعه مهارت های مربیگری آنها مدل شده است، در حالی که فروشندگان مهارت های فروش خود را با آموزش مدرس و آموزش فروش که تمرکز بر فرصت هاست توسعه می دهند و می توان با برگزاری کلاس های آموزشی مناسب برای پرسنل فروش و مدیران فروش شاهد رشد جهشی در سیستم فروش وبازاریابی سازمان بود.

    دوره های آموزشی زیر مهمترین دوره های برگزار شده توسط دکتر علی خویه می باشد:

    • سیسستم های مدیریتی، ایزو ، برند، بازاریابی و فروش
    • فکرافزار سازمانی ، منابع انسانی و رفتار سازمانی
    • سیستم سازی و مدیریت سیستمی سازمان
    • روانشناسی صنعتی و فروش
    • آزمون DISC و MBTI و آزمون های استخدامی و روانشناسی و حل مسائل روانشناسی پرسنل، مذاکره و فن بیان
    • مدیریت استراتژیک. تدوین برنامه استراتژیک و تقویت تفکر استراتژیک پایه ای در تمام سطوح سازمان
    • مارکتینگ پلن، بیزنس پلن، سیلز پلن و IMC و IBMCو SP و …
    • تدوین برنامه افزایش فروش و ارتقا بهره وری و برندسازی حرفه ای و برنامه های بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی و SEO و …
    • سازماندهی سیستم فروش و استقرار دپارتمان بازاریابی و فروش از صفر تا‌ صد به طور کاملا علمی و حرفه ای
    • رصد و تحلیل بازار و رقبا و تحقیقات بازار
    • برگزاری کارگاه های آموزشی همایش و سمینارهای تخصصی در محل شرکت
    • چیدمان فروش و طراحی ساختار فروش و فروشگاه
    • اجرای سیستم های کنترل کیفیت، مدیریت تولید و محصول و  R&D
    • مشاوره تخصصی در زمینه خرده فروشی و کانال های توزیع و پخش، فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی

    Training is always configured to the specific needs of the field sales organization

    ساخت و ساز فروش و مشاوره عملیاتی
    برای مثال، برای مثال نحوه استفاده از بهترین شیوه ها برای تعیین اینکه چه تعداد از مدیران فروش باید داشته باشند، چه تعداد از افرادی که خدمات فروش را بهینه می کنند، باید یک برنامه حساب بزرگ ایجاد شود، پروسۀ تنظیم سهمیه دقیق و قابل اطمینان است، اگر ابتکار عمل حمایتی جایگزینی یا بهبود یافته است، آیا مدیریت خط لوله نیاز به پیشگیری بهتر از پیش بینی فروش دارد؟ این حوزه های پشتیبانی مشاوره ای برای اطمینان از همبستگی بین انتظارات مدیران اجرایی سازمان فروش زمین و توانایی سازمان در انجام این انتظارات است.

    کارکنان پرسنلی و مشاوره جبران خسارت
    بهبود روند استخدام با استفاده از مصاحبه ساختاری که متمرکز بر مهارت های فروش و دانش کلیدی است، همانطور که در عملکرد قبلی نامزد نشان داده شده است، هوش مصنوعی جدیدی را برای تأمین استعداد فروش و به کارگیری این استعداد در موثرترین شیوه ارائه می دهد. همراه با غرامت نوآورانه که پیوند فروش روش های فروش را برای پاداش و کمیسیون پیوند می دهد، فروشندگان به شدت انگیزه ای برای نشان دادن رفتارهای درست که عملکرد فروش را تحریک می کنند، تبدیل شده است.

    مشاوره فروش 
    ساختن فرهنگ فروش مناسب نه تنها ارزش های شرکت را نشان می دهد، بلکه باعث می شود که ذهنیت درست در این زمینه برای یادگیری در دوران دیجیتال با آموزش آنلاین و تمرینات شبیه سازی و ایجاد تقاضا در حساب ها حیاتی باشد. اکثر فروشندگان خدمات تقاضا می کنند که این فرصت در سازمان مشتری قرار می گیرد. الزامات تعریف شده است، بودجه تنظیم شده است، و روند خرید به خوبی تعریف و مدیریت شده است. در مقابل، فرصت ایجاد تقاضا بامشتری ایجاد نمی شود بلکه با فروشنده می شود. در اینجا، فروشنده یک پتانسیل را برای ایجاد فرصت و کسب و کار جدید کسب و کار را به خط لوله می دهد. این تلاش است که نیاز به توانایی رهبری و ذهنیت درست دارد، که اغلب برای مشاوره ما تمرکز می شود.

    مشاور متمرکز فروش ویژه مشتری
    مشاور متمرکز فروش ویژه مشتری می تواند از کمک به مشتریان ما در ایجاد پیام های ارزشمند محسوب می شود که با افراد مختلف در سطوح مختلف و با نقش های مختلف واکنش نشان می دهد، برای اندازه گیری رضایت از خرید در سراسر جهان و تعیین تحلیلی نسبت بهینه مخاطبان و مشتریان  از فروش به فروشندگان. اینها و نمونه های دیگر، منعکس کننده تعهدی کلی به مشتریان سازمان ما است.

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند