مدرس بازاریابی,مدرس فروش, مشاور فروش, مشاور بازاریابی, مدرس مذاکره
تدریس بازاریابی، مدرس بازاریابی، سخنران بازاریابی و فروش، سمینار و همایش بازاریابی

آموزش بازاریابی MARKETING education مشاور بازاریابی،فروش،تبلیغات،برندینگ،مدیریت

آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی MARKETING education

آموزش بازاریابی MARKETING education مشاور بازاریابی،فروش،تبلیغات،برندینگ،مدیریت

آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی MARKETING education

آموزش بازاریابی  MARKETING education مشاور بازاریابی،فروش،تبلیغات،برندینگ،مدیریت

آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.com
09122991608
گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    آموزش بازاریابی

    آموزش بازاریابی MARKETING education | شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ب.ظ

    مشاوره های تخصصی گروه g.mas

    09122991608

    09372991608

    امروزه آنقدر دنیا گسترده و حجم اطلاعات و تخصص ها پیچیده و وسیع شده اند که ما هرچقدر هم کاردان، تحصیل کرده و باتجربه باشیم، باز هم در بسیاری از امور زندگی خود از جمله کسب و کارمان به مشاوره نیازمندیم.  

    مشاوره در معنای لغوی همکاری دادن و جویا شدن رای و نظر دیگران برای انجام دادن کاری است. اما مشاوره به عنوان یک فعالیت تخصصی به تجزیه و تحلیل مشکل و راه حل های مناسب می پردازد. فردا از طریق گفتگو با مشاور یک فضای مملو از تفاهم می تواند خود را بهتر بشناسد.چگونگی تصمیم گیری را بیاموزد و سرانجام راه حل مناسب را بیابد و به این ترتیب مشاوره می تواند به فرد کمک کند تا دوباره فکر کند تصمیم بگیرد، رفتار خود را تغییر دهد و توانایی های مقابله و حل مسائل زندگی را در خود پرورش دهد.

    یکی از خدماتی که گروه تخصصی g.mas  به مخاطبان گرامی ارایه می دهد، مشاوره های تخصصی در حوزه های فروش، بازاریابی، برندسازی، تبلیغات،IMC،  قیمت گذاری، مهندسی فروش و بازاریابی، جلسات مذاکره ی حرفه ای،فروش مویرگی، تشکیل دپارتمان بازاریابی، کمپین های تبلیغاتی و بازارسازی، پروموشن، مشتری مداری، باشگاه متشریان و CRM ،  چیدمان فروشگاه، توزیع و پخش و ....است.

     گروه g.mas  با سابقه ی ارایه مشاوره های تخصصی به بسیاری از برندهای معروف و معتبر و نیز بسیاری از شرکت ها و سازمان های نوپا و تازه شکل گرفته سعی دارد اصول علمی مشاوره را در جلسات خود رعایت نموده، با تحلیل و شناخت سازمان، شرکت و یا فروشگاه شما،  مشاوره های لازم و به روز را در تمامی زمینه های مرتبط با زمینه ی کاریتان ارایه نماید. گروه تخصصی مشاوره بازاریابی،  تحقیق،  آموزش و اجرای g.mas  با مدیریت علی خویه ،مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش ، شامل متخصصین روانشناسی، گرافیست و تیم حرفه ای اجرا، آموزش و مشاوره می باشد. این گروه تخصصی می تواند شرکت، سازمان و یا فروشگاه شما را در ایجاد این تغییرات سودمند یاری رساند. این گروه سعی دارد خدمات ذیل را در طی فرایند مشاوره به دقت پیگیری کرده و از آن ها برای ارایه مشاوره ی بهتر ، بهره مند گردد:

    ۱- برقراری محیطی سرشار از امنیت و تعمل سازنده بین فرد و مشاور

    ۲- تعریف نقش مشاور به عنوان کمک دهنده و نه تحمل کننده

    ۳- ایجاد رابطه ی حضوری با جلسات مکرر برای شناسایی بهتر مشکلات و سوالها

    ۴- آموختن شیوه های انتخاب و برنامه ریزی مناسب برای دستیابی به یک کسب و کار معقول و موفق

    ۵- کمک در جهت اینکه افراد در آینده خودشان مشکلاتشان را حل کنند

    نگاهی به فعالیتهای گروه g.mas

    این گروه تخصصی در زمینه های

    Ø     آموزش تخصصی در کلیه ی زمینه های، مهندسی فروش، تبلیغات، برند، مشتری مداری، مدیریت بحران فروش،چیدمان و مدیریت فروشگاه، قیمت گذاری، بازاریابی ، خلاقیت و تریز ، مذاکره حرفه ای  ........

    Ø     اجرای پروژه های تخصصی مهندسی فروش، برندسازی، ارایه کمپین های تبلیغاتی، خلاقیت،  مذاکره ی حرفه ای، مهندسی چیدمان فروشگاهها، قیمت گذاری اثربخش و کلیه ی پروژه های مرتبط با پروژه های بازاریابی و فروش، مهندسی فروش

    Ø     استقرار سیستم ها نظام و دپارتمان فروش مویرگی

    Ø      راه اندازی و استقرار فروشگاه زنجیره ای

    Ø     ارایه مشاوره های تخصصی در تمامی زمینه های ذکر شده

    Ø     -تحقیق و پژوهش

    Ø     تالیف و ترجمه ی کتابها و مقالات تخصصی مرتبط با عناوین ذکر شده

    فعالیت و در پیشینه ی خود افتخار ارایه ی خدمات به بسیاری از شرکتهای معتبر تولیدی مواد غذایی کشاورزی آرایشی بهداشتی، صنعتی، سرمایه گذاری، بانک، بیمه، ارتباطات، سخت افزار و نرم افزار، لبنی، توزیع و پخش، تجهیزات سنگین، فروشگاه های زنجیره ای، کلینیک های پزشکی، خوراک دام و طیور، صنعنی و معدنی، تولیدی، مخابراتی، هتل ها و شرکت های توریسمی و  شرکتهای غذایی  را دارد.

     

    تماس با گروه تخصصی g.mas:

    09122991608

    09372991608

    www.khooyeh.com

    www.khooyeh.ir

    WWW.GMAS.IR

     

    کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش مهندسی فروش به چاپ چهارم رسید
    + نوشته شده در یکشنبه سیزدهم مرداد 1392 ساعت 11:59 شماره پست: 312

    دیروز خبر چاپ تیراژ چهارم کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش و مهندسی فروش را دادند این کتاب که هم اکنون از یک طرف  به عنوان منبع تدریس در دانشگاه ها معرفی شده است و مورد استقبال بسیاری از اساتید دانشگاه و دانشجویان قرار گرفته است از طرف دیگر صاحبان کسب و کار، سرمایه گذاران، فروشندگان، فروشگاه داران، مغازه داران، خرده فروشان، شرکت های پخش و توزیع، شعب مختلف و نمایندگی های مختلف شرکت های تولیدی صنعتی خدماتی، فروشگاه های مختلف محصولات و خدمات متنوع از صنایع مختلف و متنوع، از این کتاب استفاده می کنند و از آن به عنوان الگوی مناسب جهت پیشبرد اهداف کسب و کار بهره می برند که جای قدردانی تشکر و شکرگزاری دارد ( هذ من فضل ربی) جای بسیار شکر دارد که توانسته ایم خدمت کوچکی به جامعه و مردم عزیز کشورمان داشته باشیم و گام کوچکی جهت بهبود کسب و کار و پیشرفت توسعه و رشد اقتصادی کشورمان داشته باشیم و خدا را شاکریم که این کتاب تاکنون توانسته است به رشد بالندگی پیشرفت و توسعه اقتصادی مخاطبان کمک شایانی داشته باشد

    این کتاب همچنان در حال اصلاح و اضافات مختلف با توجه به نظرات گرامی مخاطبان دارد و مولف کتاب با آغوش باز آماده پذیرش تمامی نظرات و پیشنهادات مخاطبان را دارد

    در چند سال اخیر بسیاری از فروشگاه داران و دست اندرکاران کسب و کار مختلف تماس های زیادی بابت استراتژی های چیدمان فروش داشتند که من در ادامه فرایند های عملیاتی بخشی از پروژه های چیدمان فروش را قرار داده ام تا مورد استفاده و بهره برداری همکاران و دوستان عزیز بنده قرار گیرد 

    استراتژی های مدیریت فروشگاه ها و چیدمان فروش شامل مراحل مختلفی است که بخش هایی از آن در این قسمت قرار داده شده است


    مراحل اجرای پروژه های مدیریت فروشگاه ها و چیدمان فروش در کسب و کار های مختلف

    علی خویه ، مشاور و مجری سیستم های فروشگاهی مدیریت فروشگاهی چیدمان فروش و مهندسی فروش

    مدرس دانشگاه

    مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش و مهندسی فروش با 13 سال تجربه اجرایی

    استقرار سخت افزار نرم افزار و فکر افزار فروش و فروشگاهی و مهندسی فروش

    مشاوره مهندسی فروش ارتقا فروش و ارایه راهکارهای بازاریابی فروش و ارتباطات با مشتریان

    روانشناسی چیدمان فروش و مدیریت فروش

    افزایش مشتریان و بهبود روابط مشتریان


    آسیب شناسی عارض یابی آشنایی با ساختار کلی گردآوری اطلاعات پتانسیل بازار رقبا مشتریان

    تدوین و تهیه برنامه رفتار مصرف کنندگان رفتار خریدران رفتار سنجی و افکار سنجی

    و تدوین نظامنامه چیدمان فروشگاه، استانداردسازی

    استراتژی  هارمونی و ارگونومی  فروشگاه

    -    استراتژی های  استفاده از ابزارهای چیدمان متریال های چیدمان

    استراتژی های کنترل نور و رنگ روانشناسی نورها و رنگ ها و اجرای رنگ پردازی و نورپردازی در فروشگاه

    Lighting plan- LUO

    -    استراتژی های  قفسه بندی و چیدمان اجناس در فقسه ها رنگ بافت تداوم تعادل تاکید تناسب وحدت

    -    استراتژی های  نمایش اجناس به مشتریان وفادار و همیشگی

    استراتژی های  نمایش محصولات جدید برای انواع مشتریان مختلف

    -   

    -    استراتژی های  استفاده از عوامل روانی در چیدمان فروش

    -    استراتژی های  ویترین بندی مدیریت ویترین و ویترین گردیvitrine management

    Vitrine planning

    تدوین نظامنامه ویترین

    ارایه برنامه ویترین

    -    استراتژی های  های رفتاری چیدمان فروش

    -    استراتژی های  بازی با چاشنی های فروش

    -    استراتژی های  اجرای  گرافیک فروشگاهی تداوم تاکید تعادل تناسب تنوع بافت نور

    استراتژی های  کنترل فضا محیط

    فرم فضا حجم بافت مدیریت عناصر بصری

    استراتژی های های مدیریت فروشگاه علمی و حرفه ای

    -    استراتژی های های ایجاد انگیزه

    در کارکنان و روش های آن

    -    استراتژی های های ایجاد هماهنگی در فروشگاه

    -    استراتژی های های نظارت و کنترل موثر در چیدمان فروش

    -    استراتژی های  مدیریت نظارت سازماندهی کنترل رفتارهای مشتریان فروشگاه

    -    استراتژی های  های ارتباطات اثربخش  با مشتریان فروشگاه

    اصول وفنون مذاکرات فروشگاهی

    چانه زنی حرفه ای

    24 ساعت

    استراتژی های عناصر صوتی فروشگاه استانداردسازی و نظامنامه عوامل صوتی در فروشگاه

    Store sound planning

    استراتژی 5s  و شش سیگما- آموزشی و اجرایی

    مهندسی هزینه های فروشگاه

    -    استراتژی های  بازارگرمی بازارسازی بازار سنجی

    -    استراتژی های  ایجاد انگیزه در مشتری

    -    استراتژی های های ایجاد هماهنگی در مشتریان همراهان تصمیم گیرندگان و خریداران فروشگاه

    برنامه ریزی استراتژی های حرکت مشتریان، و برنامه ریزی برای افزایش متشریان اثربخش و مشتریانی که منجر به خرید شوند

    تناسب، تاکید، تداوم، تنوع و وحدت در فروشگاه

    -    معاینه فنی غرفه ها و فروشگاه ها

     

    -    استراتژی های  وفادارسازی مشتریان

    -    استراتژی های  ایجاد مزیت رقابتی در چیدمان

    -    استراتژی های  برقراری ارتباط موثر بین اجناس و مشتریان

    -    استراتژی های  گروه بندی فروشگاه

    -    استراتژی های  پیکر بندی فروشگاه و غرفه

    -    استراتژی های  مرچندایزینگ و سمپلینگ

    -    کایزن پوکا یوکه فنگ شویی در فروشگاه و چیدمان فروش

     

     

    آموزش مدیریت و سرپرستی فروشگاه به مدیران فروشگاه های و شعب

    تهیه برنامه ارتباطی مرکز خرید و محل کسب و کار  

    ساختاربندی و سازماندهی مرکز خرید و محل کسب و کار  و... 16 ساعت

     

    آموزش کامل چیدمان فروشگاه 32 ساعت

    آموزش تکنیک های فروش، مهندسی فروش و مشتری مداری حرفه ای به کارکنان به مدت 6 ساعت

    استفرار گزینش تهیه امکانات وتجیزات نفرات چیدمان و ... آرایش خط حمله فروش استراتژی های فروش مستقیم

    استفرار سیستم های سخت افزار نرم افزار و فکر افزار ی کانال های توزیع و فروش

    گزینش اعتبار سنجی ارتباط، برنامه ریزی، طراحی ،تهیه و استفرار


    • آموزش بازاریابی MARKETING education

    آموزش بازاریابی

    بازاریابی

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی