مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

درباره ما

بخش اول : معرفی مدیر عامل
دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

در حوزه های زیر:
o دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …
سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ریاست انجمن برند
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    ۴ مطلب در دی ۱۳۹۳ ثبت شده است

    دوره آموزشی کاربردی و اجرایی بازاریابی و بازارسازی

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۹ ب.ظ

    دوره آموزشی کاربردی و اجرایی

    بازاریابی و بازارسازی

    ü        چگونه می توانی بازاریابی کم  هزینه  و اثربخش داشته باشیم؟ شیوه جذب مشتریان چگونه است و راه های نفوذ به بازار چگونه ایجاد و اجرا می شود؟ اصول حرفه ای بازارگرمی و بازارسازی چگونه می باشد؟چگونه با مشتری رفتار کنیم؟ نیاز او چیست؟ کالای ما چگونه این نیاز را برآورده می سازد؟آیا می دانید بازاریابی از روش های سنتی خارج شده و به شکلی کاملا حرفه ای و علمی ارایه می گردد؟

    مرکز رشد دانشگاه قم در نظر دارد به منظور آشنایی هرچه بهتر فناوران جهت ورود به بازار با استفاده از اساتید مجرب و با تجربه در حرفه بازاریابی با شرایط ویژه اقدام نماید.


    آنچه در این دوره خواهیم آموخت:

    ü      اصول حرفه ای تحقیقات بازاریابی

    ü      اصول حرفه­ای شناسایی نیازها و خواسته­های مشتری

    ü      شناسایی انواع مشتریان و تقسیم بندی آنها

    ü      روش های تبلیغات مؤثر جهت جذب مشتریان

    ü      استراتژی های بازاریابی و نفوذ به بازارها

    ü      روانشناسی ارتباط با مشتریان

    ü      تبلیغات، محرک­های فروش، روابط عمومی، نحوه حضور در نمایشگاه­ها

    ü      شناخت و ایجاد کانال­های توزیع

     

     

     

     

     

     

     

     

            معرفی مدرس دوره:  

          جناب آقای مهندس علی خویه

    بیش از 10 سال تجربه اجرایی ویزیتوری فروش بازاریابی و تبلیغات و برندسازی

    دارای مدرک کارشناس ارشد MBA

    مولف و مترجم 10 عنوان کتاب مرجع کاربردی در زمینه فروش بازاریابی و تبلیغات، سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف، ارایه بیش از 100 عنوان مقاله تحصصی در نشریات ملی و بین المللی

    سخنران و استاد دانشگاه (آزاد-تربیت مدرس-دانشکده کار آفرینی و...)

    ارائه بیش از 450000 نفر ساعت آموزش به شرکت ها و موسسات معتبر

           (نوکیا-سونی-ایران خودرو-بیمه البرز،دانا-روزنامه همشهری

           بانک ملت-شرکت پاکنام وال جی مادیران سایپا هیوندای و ....)

    عضو انجمن های ملی و بین المللی فروش و بازاریابی مانندDSE, ESOMAR, WARC , …

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    تکنیکهای خلاقیت در فروش و بازاریابی

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ب.ظ

    تکنیکهای خلاقیت در فروش و بازاریابی

     

    تکنیک های خلاقیت به عنوان ابزاری برای رشد خلاقیت و افزایش توان حل خلاق مسئله کمک شایانی به توان فرد در تمام مراحل خلاقیت و فرآیند حل خلاق مسئله می نماید. به عبارت دیگر هر یک از تکنیک های خلاقیت، مرحله یا مراحلی از فرآیند خلاقیت را تقویت می کنند. این تکنیک ها فردی و گروهی می باشند که تکنیک های فردی شامل: توهم خلاق و DOIT و تکنیک های گروهی شامل طوفان فکری، دلفی، سینکتیکس و تکنیک های مشترک شامل اسکمپر، در هم شکستن مفروضات، چرا، مورفولوژیک است. محور اصلی تمام این روش ها و تکنیک ها، شکستن قالب های ذهنی است.

    04

    تکنیک طوفان ذهنی:
    طوفان ذهنی که یکی از شیوه های برگزاری جلسات و مشاوره و دستیابی به انبوهی از ایده ها برای حل خلاق مسائل می باشد در سال ۱۹۳۸ توسط الکس اس اسبورن ابداع شد. این واژه هم اکنون در واژه نامه بین المللی وبستر اینگونه تعریف می شود: اجرای یک تکنیک گردهمایی که از طریق آن گروهی می کوشند راه حلی برای یک مسئله به خصوص با انباشتن تمام ایده هایی که به طور خود به خود و درجا به وسیله اعضا ارائه می شود بیابند.(همان میزگرد )

    تفاوت های طوفان ذهنی فردی و گروهی:
    طوفان ذهنی فردی با تولید طیف گسترده تری از ایده ها همراه است و کمتر منجر به ایده هایی کارا و عملی می شود. نکته ی جالب توجه این است که فرد به هنگام انزوا از گروه دیگر ترسی از انتقاد ندارد و بدون هیچ گونه محدودیتی از طرف اعضا برای تجزیه ایده ها آزاد می باشد. اما مزیت طوفان گروهی این است که مشکلات ایده ی فرد به وسیله تجربه و خلاقیت افراد دیگر حل می شود و از بین می رود. اگر بخواهیم نتیجه مطلوب تری از طوفان ذهنی داشته باشیم می توانیم این دو نوع طوفان ذهنی را ترکیب کنیم.

    تکنیک “چرا؟“: 
    تکنیک “چرا” دقیقا مثل چراهای مکرر کودکی است که کودکان برای گسترش فهم خود از دنیای اطرافشان از والدین می پرسند. اما با این تفاوت که در بزرگسالی باید یاد گرفته هایمان را زیر سوال ببریم سادگی این تکنیک باعث شده است، بسیاری از مردم متوجه اهمیت و نقش آن نشوند و این تکنیک برای ایده یابی و ایده پردازی به کار می رود. به عنوان مثال برای شناسایی و تعریف درست و کامل مسئله می توان از این تکنیک استفاده کرد. بلکه استفاده از این تکنیک به ما کمک می کند تا موقعیت و وضعیت را بهتر و روشن تر مشخص کنیم و در فرآیند آن به ایده های جدیدی دست یابیم.

    تکنیک توهم خلاق:
    خیلی اوقات آنچه را که فکر می کنیم واقعیت است، واقعیت نیست. واقعیت ها با پنج حس انسان درک می شوند. چیزهایی که چشم می بیند و طوری که مغز آن را تفسیر می کند باعث این خطا می شود. چشم می بیند، اما وظیفه ی ذهن چیز دیگری است. کار ذهن مرتب کردن، دسته بندی و قابل فهم کردن جرقه هایی است که پس از دیدن، مغز آن را ایجاد می کند بنابراین تصاویری که در ذهن است، کپی مستقیم اشیاء نیست بلکه کدهای خلاصه ای است که از طریق شبکه ی عصبی مغز می رسد. منظور و هدف این تکنیک این است که شما بتوانید با قدرت توهم بعضی از اوقات با خطاهای عمدی طور دیگری به مسائل نگاه کرده تا بدین وسیله اصل و واقعیت موضوع را دریابید. این سعی باعث می شود مقداری اطلاعات از شکاف های موجود در بافت های عصبی، آزاد شده و به وسیله پیوند با اطلاعات قبلی، الگوی ذهنی جدیدی ساخته شود و یا موضوع از الگوی ذهنی قبلی به الگوی دیگری انتقال یابد.

    تکنیک پی. ام.آی (P.M.I):
    یکی از ارزش های این تکنیک آن است که انسان را مجبور می سازد تا دقایقی بر خلاف قالب های ذهنی اش تفکر کند و به مرور نسبت به قالب های ذهنی خود آگاه تر و مسلط تر شود، لذا آمادگی ذهنی بیشتری برای خلاقیت پیدا می کند. نام این تکنیک بر گرفته از حروف اول سه کلمه به معنی افزودن، کاستن و جالب می باشد. روش کار چنین است که ابتدا فرد توجهش را به نکات مثبت موضوع یا پیشنهاد و سپس به نکات منفی و نهایتا به نکات جالب و تازه ی آن که نه مثبت است و نه منفی، معطوف می کند و در پایان نسبت به تهیه لیست نکات مثبت یا مزایای موضوع، لیست موانع، محدودیت ها و نکات منفی موضوع و لیست نکات جالب و تازه ی موضوع اقدام می کند. یکی از مهم ترین کاربردهای این تکنیک زمانی است که نسبت به یک قضیه اطمینان داریم نه مواردی که نسبت به آن شک و ابهام داریم. به عبارت دیگر هر چه نسبت به موضوعی بیشتر بدبین یا خوش بین باشیم استفاده از این تکنیک کار گشاتر و اثر بخش تر خواهد بود. برای یافتن نکات جالب کافی است که جمله ی ((چقدر جالب می شود اگر……)) را کامل کنیم.

    تکنیک DO IT:
    نام این تکنیک از حروف اول چهار کلمه ی Define به معنی تعریف کردن Open به معنی باز کردن Identify به معنی شناسایی Transform به معنی تبدیل کردن، تشکیل شده است. منظور از انتخاب این واژگان این است که برای حل مشکل لازم است ابتدا موضوع و مسئله را دقیق تعریف و مشخص نمود. و سپس ذهن را برای راه حل های مختلف باز نگه داشته تا بهترین راه حل شناسایی و در نهایت آن را به عمل تبدیل کرد.

    تکنیک شکوفه ی نیلوفر آبی:
    این تکنیک توسط یاسوآماتسومورا طراحی و ارائه شده است. طرح این ایده بر گرفته از شکوفه نیلو فر آبی می باشد بدین صورت که گلبرگ های شکوفه نیلوفر آبی به دور یک هسته مرکزی خوشه می زنند و از آن نقطه گسترش می یابند. با ایجاد پنجره هایی مشابه با پنجره های مورد استفاده در برنامه کامپیوتری، بخش هایی از یک تابلوی ایده را می توان به صورتی تقسیم بندی کرد که یک موضوع اصلی برای استخراج ایده در پنجره های جانبی، مورد استفاده قرار گیرد به نوبه خود مراکز مجموعه های جدید پنجره را تشکیل می دهد.

    تکنیک چه می شود اگر….؟
    به طور کلی برای خلاقیت باید فکر، از قالب های ذهنی، شرایط موجود، پیش فرض ها، عادات و استانداردها آزاد شود تا بتواند موضوع را از زوایای مختلف رویت و ایده های جدیدی را تداعی کند. بر همین اساس این تکنیک کمک شایانی به آزاد سازی فکر برای جمع آوری ایده های جدید می کند. در این روش توصیه می شود برای یافتن ایده های جدید از سوالات “چه می شود اگر…؟” استفاده کنید و آن را به قدری تکرار و تمرین کنید که برایتان یک عادت شود. از این تکنیک می توان برای یافتن افزایش قدرت خلاقیت بدون داشتن موضوع به خصوصی استفاده کرد،ضمن اینکه به عنوان یک تفریح یا شوخی و سرگرمی در همه ی اوقات قابل استفاده است.

    تکنیک اسکمپر SCAMPER:
    این تکنیک کاربرد اصلی آن بر پایه ایده یابی فردی طراحی شده است که می تواند به نحو بسیار اثر بخشی برای گروه ها نیز مفید باشد. هدف اصلی این تکنیک قدرت تصور است تا آن را در جهات و بعد مختلف وضروری به حرکت درآورد. این تحریک به وسیله یک سری سوالات تیپ و ایده بر انگیز صورت می گیرد که شخص در رابطه با مسئله مورد نظرش از خود سوال می کند و در نهایت با افزایش ایده ها، کیفیت ایده ها تضمین و ارتقاء می یابد. واژه SCAMPER از ابتدای حروف واژه های سوال برانگیز گرفته شده که در دستیابی ایده های نو بسیار موثر است.
    حرف S بر گرفته از کلمه Substitution به معنی جانشین سازی است
    حرف C بر گرفته از کلمه Combine به معنی ترکیب کردن است.
    حرف A بر گرفته از کلمه Adapt به معنی رفاه، سازگاری و تعدیل کردن است.
    حرف M بر گرفته از کلمه Maginfy به معنی بزرگ سازی است.
    حرف P بر گرفته از کلمه Put to other uses به معنی استفاده در سایر موارد است.
    حرف E بر گرفته از کلمه Ellimination به معنی حذف کردن است.
    حرف R بر گرفته از کلمه Reverse به معنی معکوس سازی است.

    تکنیک در هم شکستن مفروضات:
    یکی از موانع مهم خلاقیت، مفروضات قبلی است که نا خودآگاه اجازه نمی دهد فکر در همه جهات به حرکت در آید بسیاری از مفروضات قبلی ممکن است در اصل همان زمانی که در ذهن ما ایجاد شده اند، غلط باشند، مثل خطر ناک بودن دوچرخه در ذهن کسی که خواب تصادف شدید با دوچرخه را دیده است. بسیاری از آنها به مرور زمان اعتبارشان را از دست داده اند یا بسیاری از آنها به دلیل تغییر شرایط بی اعتبار شده اند. اما مسئله این است که فرد متوجه این تغییرات و اشتباهات نیست و هنوز با مفروضات قبلی به مسئله نگاه می کند. از آنجائی که مفروضات مربوط به قسمت درونی ذهن می شوند و به عبارت دیگر چون آنها امری درونی هستند نمی توانیم آنها را به تنهایی فسخ یا از فکر خود جدا سازیم. مثل آن چاقو که نمی تواند دسته اش را ببرد. شناسایی مفروضات خود و دیگران، اولین قدم برای تغییر مفروضات است.

    تکنیک تجزیه و تحلیل مورفولوژیک:
    تکنیک تجزیه و تحلیل مورفولوژیک یا ریخت شناسانه که توسط فریتززویکی ابداع شد، فنی است که بر اساس آن پدیده ی مورد نظر از جهت ساختار کلی و ابعاد مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. به این منظور ابتدا سطوح و ابعاد مختلف موضوع را شناسایی و فهرست می کنیم. برای مثال اگر بخواهیم در مورد بازاریابی یک کالا راه های جدید و بدیعی بیابیم ابتدا باید ابعاد مختلف کالا مثل شکل ظاهری، کاربردهای آن، خواص و فواید آن، وضعیت مشتریان و بازار کالا تبیین و تدوین نمائیم. در این مرحله بایستی سعی کرد ابعاد کالا را بیشتر مشخص کرد. برای اینکه بتوان ابعاد یک موضوع و اجزای متشکله (متغیرهای) آن را با یکدیگر مقایسه و مرتبط نمود، می توان ابعاد اصلی و اجزای آنها را بر روی دایره ای متحد المرکز نوشته و با چرخاندن دایره های مختلف، ابعاد و اجزای آنها را با هم مقایسه و ارتباط آنها را حدس زد.

    تکنیک دلفی:
    این تکنیک در سال ۱۹۶۴ توسط داکلی و هلمر معرفی شد. بسیار شبیه به تکنیک طوفان ذهنی است با این تفاوت که افراد هیچ گاه به صورت گروه در یک جلسه و دور یک میز جمع نمی شوند و در واقع رویارویی مستقیم رخ نمی دهد. اساس و فلسفه این تکنیک این است که افراد در تکنیک طوفان فکری به علت شرم و خجالت نمی توانستند بعضی از ایده هایشان را مطرح نمایند، لذا در این روش افراد به صورت کلامی و رو در رو درگیر بحث نمی شوند. بلکه رئیس گروه موضوع را به همه اعلام می کند و سپس هریک از افراد به طور جداگانه ایده هایشان را به صورت کتبی (حتی می تواند بدون ذکر نام باشد) برای رئیس گروه ارسال می کنند. سپس رئیس گروه تمام ایده های پیشنهادی را برای تک تک اعضا ارسال می کند و از آنها می خواهد که نسبت به ایده های پیشنهادی دیگران فکر کنند و اگر ایده ی جدیدی به نظرشان می رسد به آنها اضافه کنند. این عمل چندین بار تکرار می شود تا درنهایت اتفاق آرا به دست آید. فن دلفی شامل دعوت به مشورت و مقایسه ی قضاوت های بی نام چند نوبتی اعضا ی یک تیم در باره تصمیم یا مسئله می شود.

    چه موقع از فن دلفی استفاده می شود ؟

    ۱- هنگامی که می خواهید نظر اعضای یک تیم را در مورد شخصی به دست آورید بی آنکه روبرو شدن آنان سبب احتمال خطا در قضاوت شود.
    ۲- هنگامی که اعضای یک تیم در یک جا مستقر نباشند.
    ۳- زمانی که لازم است اعضای تیم نسبت به تصمیمی که می گیرند و عواقب آن به طور کامل آگاه و مسئول باشند.
    ۴- هنگامی که حضور چهره های بالادست و فشار همتایان بر تصمیم گیری اثر می گذارد.

    تکنیک باز گشت به مشتری:
    می توانیم با روی برگرداندن از مسائل مربوط به تولید و روی آوردن به مسائل مربوط به بازار یابی، رابطه بین فعالیت های خود و مشتریان را به لحاظ محصول، قیمت، تبلیغ، توزیع و بازار مورد نظر، بررسی می کنیم.

    تکنیک گروه اسمی:
    فن گروه اسمی جنبه های رای دادن بدون بحث های محدود ترکیب می کند که توافق به دست می آید و شما بتوانید به یک تصمیم گروهی برسید.

    چه موقع از فن تکنیک گروه اسمی استفاده می شود ؟

    ۱- با موضوعی بحث انگیز، حساس، دارای موافق و مخالف یا بسیاری برجسته مواجه هستید و تصور می کنید عقیده های ضد و نقیض و ده ها دلیل جزئی و تفصیلی ممکن است بحث را فلج سازد.
    ۲- می خواهید مشارکت مساوی همه ی اعضا را تضمین کنید.
    ۳- علت اساسی و ریشه ای یک مسئله را شناخته، ولی شناخت نحوه ی اقدام و انتخاب یک گزینه از میان گزینه های بسیار مشکل است.

    تکنیک سینکتیکس:
    واژه سینکتیکس از ریشه یونانی الاصل synetikos به معنی فشار دادن دو چیز به یکدگیر و یا متصل کردن چند چیز مختلف گرفته شده است این واژه به این دلیل انتخاب شده است که خلاقیت نیز نوعی هماهنگ کردن چیزهای مختلف در یک قالب یا ساختار جدید است و هر اندیشه خلاقی از تفکر سینکتیکس بی بهره نمی باشد این تکنیک روشی است برای بر انگیختن تفکر خلاق در میان گروهی از افراد که گرد هم می آیند.

    به طور کلی فرآیند به کار گیری این روش عبارت است از:
    ۱- شناسایی و تعریف مشکل و تجزیه و تحلیل آن به منظور رسیدن به ماهیت و جوهره ی آن (شناخت جوهره)
    ۲- ارتباط دادن جوهره ی به دست آمده با موضوع غیر مرتبط (ساختن وضعیت مشابه)
    ۳- کشف راه حل هایی برای موضوع مشابه (راه حل های مشابه)
    ۴- تلاش برای تبدیل راه حل های به دست آمده به راه حل های نهایی برای مشکل اصلی

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    آموزش بازاریابی

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ب.ظ

    مشاوره های تخصصی گروه g.mas

    09122991608

    09372991608

    امروزه آنقدر دنیا گسترده و حجم اطلاعات و تخصص ها پیچیده و وسیع شده اند که ما هرچقدر هم کاردان، تحصیل کرده و باتجربه باشیم، باز هم در بسیاری از امور زندگی خود از جمله کسب و کارمان به مشاوره نیازمندیم.  

    مشاوره در معنای لغوی همکاری دادن و جویا شدن رای و نظر دیگران برای انجام دادن کاری است. اما مشاوره به عنوان یک فعالیت تخصصی به تجزیه و تحلیل مشکل و راه حل های مناسب می پردازد. فردا از طریق گفتگو با مشاور یک فضای مملو از تفاهم می تواند خود را بهتر بشناسد.چگونگی تصمیم گیری را بیاموزد و سرانجام راه حل مناسب را بیابد و به این ترتیب مشاوره می تواند به فرد کمک کند تا دوباره فکر کند تصمیم بگیرد، رفتار خود را تغییر دهد و توانایی های مقابله و حل مسائل زندگی را در خود پرورش دهد.

    یکی از خدماتی که گروه تخصصی g.mas  به مخاطبان گرامی ارایه می دهد، مشاوره های تخصصی در حوزه های فروش، بازاریابی، برندسازی، تبلیغات،IMC،  قیمت گذاری، مهندسی فروش و بازاریابی، جلسات مذاکره ی حرفه ای،فروش مویرگی، تشکیل دپارتمان بازاریابی، کمپین های تبلیغاتی و بازارسازی، پروموشن، مشتری مداری، باشگاه متشریان و CRM ،  چیدمان فروشگاه، توزیع و پخش و ....است.

     گروه g.mas  با سابقه ی ارایه مشاوره های تخصصی به بسیاری از برندهای معروف و معتبر و نیز بسیاری از شرکت ها و سازمان های نوپا و تازه شکل گرفته سعی دارد اصول علمی مشاوره را در جلسات خود رعایت نموده، با تحلیل و شناخت سازمان، شرکت و یا فروشگاه شما،  مشاوره های لازم و به روز را در تمامی زمینه های مرتبط با زمینه ی کاریتان ارایه نماید. گروه تخصصی مشاوره بازاریابی،  تحقیق،  آموزش و اجرای g.mas  با مدیریت علی خویه ،مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش ، شامل متخصصین روانشناسی، گرافیست و تیم حرفه ای اجرا، آموزش و مشاوره می باشد. این گروه تخصصی می تواند شرکت، سازمان و یا فروشگاه شما را در ایجاد این تغییرات سودمند یاری رساند. این گروه سعی دارد خدمات ذیل را در طی فرایند مشاوره به دقت پیگیری کرده و از آن ها برای ارایه مشاوره ی بهتر ، بهره مند گردد:

    ۱- برقراری محیطی سرشار از امنیت و تعمل سازنده بین فرد و مشاور

    ۲- تعریف نقش مشاور به عنوان کمک دهنده و نه تحمل کننده

    ۳- ایجاد رابطه ی حضوری با جلسات مکرر برای شناسایی بهتر مشکلات و سوالها

    ۴- آموختن شیوه های انتخاب و برنامه ریزی مناسب برای دستیابی به یک کسب و کار معقول و موفق

    ۵- کمک در جهت اینکه افراد در آینده خودشان مشکلاتشان را حل کنند

    نگاهی به فعالیتهای گروه g.mas

    این گروه تخصصی در زمینه های

    Ø     آموزش تخصصی در کلیه ی زمینه های، مهندسی فروش، تبلیغات، برند، مشتری مداری، مدیریت بحران فروش،چیدمان و مدیریت فروشگاه، قیمت گذاری، بازاریابی ، خلاقیت و تریز ، مذاکره حرفه ای  ........

    Ø     اجرای پروژه های تخصصی مهندسی فروش، برندسازی، ارایه کمپین های تبلیغاتی، خلاقیت،  مذاکره ی حرفه ای، مهندسی چیدمان فروشگاهها، قیمت گذاری اثربخش و کلیه ی پروژه های مرتبط با پروژه های بازاریابی و فروش، مهندسی فروش

    Ø     استقرار سیستم ها نظام و دپارتمان فروش مویرگی

    Ø      راه اندازی و استقرار فروشگاه زنجیره ای

    Ø     ارایه مشاوره های تخصصی در تمامی زمینه های ذکر شده

    Ø     -تحقیق و پژوهش

    Ø     تالیف و ترجمه ی کتابها و مقالات تخصصی مرتبط با عناوین ذکر شده

    فعالیت و در پیشینه ی خود افتخار ارایه ی خدمات به بسیاری از شرکتهای معتبر تولیدی مواد غذایی کشاورزی آرایشی بهداشتی، صنعتی، سرمایه گذاری، بانک، بیمه، ارتباطات، سخت افزار و نرم افزار، لبنی، توزیع و پخش، تجهیزات سنگین، فروشگاه های زنجیره ای، کلینیک های پزشکی، خوراک دام و طیور، صنعنی و معدنی، تولیدی، مخابراتی، هتل ها و شرکت های توریسمی و  شرکتهای غذایی  را دارد.

     

    تماس با گروه تخصصی g.mas:

    09122991608

    09372991608

    www.khooyeh.com

    www.khooyeh.ir

    WWW.GMAS.IR

     

    کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش مهندسی فروش به چاپ چهارم رسید
    + نوشته شده در یکشنبه سیزدهم مرداد 1392 ساعت 11:59 شماره پست: 312

    دیروز خبر چاپ تیراژ چهارم کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش و مهندسی فروش را دادند این کتاب که هم اکنون از یک طرف  به عنوان منبع تدریس در دانشگاه ها معرفی شده است و مورد استقبال بسیاری از اساتید دانشگاه و دانشجویان قرار گرفته است از طرف دیگر صاحبان کسب و کار، سرمایه گذاران، فروشندگان، فروشگاه داران، مغازه داران، خرده فروشان، شرکت های پخش و توزیع، شعب مختلف و نمایندگی های مختلف شرکت های تولیدی صنعتی خدماتی، فروشگاه های مختلف محصولات و خدمات متنوع از صنایع مختلف و متنوع، از این کتاب استفاده می کنند و از آن به عنوان الگوی مناسب جهت پیشبرد اهداف کسب و کار بهره می برند که جای قدردانی تشکر و شکرگزاری دارد ( هذ من فضل ربی) جای بسیار شکر دارد که توانسته ایم خدمت کوچکی به جامعه و مردم عزیز کشورمان داشته باشیم و گام کوچکی جهت بهبود کسب و کار و پیشرفت توسعه و رشد اقتصادی کشورمان داشته باشیم و خدا را شاکریم که این کتاب تاکنون توانسته است به رشد بالندگی پیشرفت و توسعه اقتصادی مخاطبان کمک شایانی داشته باشد

    این کتاب همچنان در حال اصلاح و اضافات مختلف با توجه به نظرات گرامی مخاطبان دارد و مولف کتاب با آغوش باز آماده پذیرش تمامی نظرات و پیشنهادات مخاطبان را دارد

    در چند سال اخیر بسیاری از فروشگاه داران و دست اندرکاران کسب و کار مختلف تماس های زیادی بابت استراتژی های چیدمان فروش داشتند که من در ادامه فرایند های عملیاتی بخشی از پروژه های چیدمان فروش را قرار داده ام تا مورد استفاده و بهره برداری همکاران و دوستان عزیز بنده قرار گیرد 

    استراتژی های مدیریت فروشگاه ها و چیدمان فروش شامل مراحل مختلفی است که بخش هایی از آن در این قسمت قرار داده شده است


    مراحل اجرای پروژه های مدیریت فروشگاه ها و چیدمان فروش در کسب و کار های مختلف

    علی خویه ، مشاور و مجری سیستم های فروشگاهی مدیریت فروشگاهی چیدمان فروش و مهندسی فروش

    مدرس دانشگاه

    مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش و مهندسی فروش با 13 سال تجربه اجرایی

    استقرار سخت افزار نرم افزار و فکر افزار فروش و فروشگاهی و مهندسی فروش

    مشاوره مهندسی فروش ارتقا فروش و ارایه راهکارهای بازاریابی فروش و ارتباطات با مشتریان

    روانشناسی چیدمان فروش و مدیریت فروش

    افزایش مشتریان و بهبود روابط مشتریان


    آسیب شناسی عارض یابی آشنایی با ساختار کلی گردآوری اطلاعات پتانسیل بازار رقبا مشتریان

    تدوین و تهیه برنامه رفتار مصرف کنندگان رفتار خریدران رفتار سنجی و افکار سنجی

    و تدوین نظامنامه چیدمان فروشگاه، استانداردسازی

    استراتژی  هارمونی و ارگونومی  فروشگاه

    -    استراتژی های  استفاده از ابزارهای چیدمان متریال های چیدمان

    استراتژی های کنترل نور و رنگ روانشناسی نورها و رنگ ها و اجرای رنگ پردازی و نورپردازی در فروشگاه

    Lighting plan- LUO

    -    استراتژی های  قفسه بندی و چیدمان اجناس در فقسه ها رنگ بافت تداوم تعادل تاکید تناسب وحدت

    -    استراتژی های  نمایش اجناس به مشتریان وفادار و همیشگی

    استراتژی های  نمایش محصولات جدید برای انواع مشتریان مختلف

    -   

    -    استراتژی های  استفاده از عوامل روانی در چیدمان فروش

    -    استراتژی های  ویترین بندی مدیریت ویترین و ویترین گردیvitrine management

    Vitrine planning

    تدوین نظامنامه ویترین

    ارایه برنامه ویترین

    -    استراتژی های  های رفتاری چیدمان فروش

    -    استراتژی های  بازی با چاشنی های فروش

    -    استراتژی های  اجرای  گرافیک فروشگاهی تداوم تاکید تعادل تناسب تنوع بافت نور

    استراتژی های  کنترل فضا محیط

    فرم فضا حجم بافت مدیریت عناصر بصری

    استراتژی های های مدیریت فروشگاه علمی و حرفه ای

    -    استراتژی های های ایجاد انگیزه

    در کارکنان و روش های آن

    -    استراتژی های های ایجاد هماهنگی در فروشگاه

    -    استراتژی های های نظارت و کنترل موثر در چیدمان فروش

    -    استراتژی های  مدیریت نظارت سازماندهی کنترل رفتارهای مشتریان فروشگاه

    -    استراتژی های  های ارتباطات اثربخش  با مشتریان فروشگاه

    اصول وفنون مذاکرات فروشگاهی

    چانه زنی حرفه ای

    24 ساعت

    استراتژی های عناصر صوتی فروشگاه استانداردسازی و نظامنامه عوامل صوتی در فروشگاه

    Store sound planning

    استراتژی 5s  و شش سیگما- آموزشی و اجرایی

    مهندسی هزینه های فروشگاه

    -    استراتژی های  بازارگرمی بازارسازی بازار سنجی

    -    استراتژی های  ایجاد انگیزه در مشتری

    -    استراتژی های های ایجاد هماهنگی در مشتریان همراهان تصمیم گیرندگان و خریداران فروشگاه

    برنامه ریزی استراتژی های حرکت مشتریان، و برنامه ریزی برای افزایش متشریان اثربخش و مشتریانی که منجر به خرید شوند

    تناسب، تاکید، تداوم، تنوع و وحدت در فروشگاه

    -    معاینه فنی غرفه ها و فروشگاه ها

     

    -    استراتژی های  وفادارسازی مشتریان

    -    استراتژی های  ایجاد مزیت رقابتی در چیدمان

    -    استراتژی های  برقراری ارتباط موثر بین اجناس و مشتریان

    -    استراتژی های  گروه بندی فروشگاه

    -    استراتژی های  پیکر بندی فروشگاه و غرفه

    -    استراتژی های  مرچندایزینگ و سمپلینگ

    -    کایزن پوکا یوکه فنگ شویی در فروشگاه و چیدمان فروش

     

     

    آموزش مدیریت و سرپرستی فروشگاه به مدیران فروشگاه های و شعب

    تهیه برنامه ارتباطی مرکز خرید و محل کسب و کار  

    ساختاربندی و سازماندهی مرکز خرید و محل کسب و کار  و... 16 ساعت

     

    آموزش کامل چیدمان فروشگاه 32 ساعت

    آموزش تکنیک های فروش، مهندسی فروش و مشتری مداری حرفه ای به کارکنان به مدت 6 ساعت

    استفرار گزینش تهیه امکانات وتجیزات نفرات چیدمان و ... آرایش خط حمله فروش استراتژی های فروش مستقیم

    استفرار سیستم های سخت افزار نرم افزار و فکر افزار ی کانال های توزیع و فروش

    گزینش اعتبار سنجی ارتباط، برنامه ریزی، طراحی ،تهیه و استفرار


    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    گزارش فعالیت های چند ماهه اخیر سال 93 تیم استاد علی خویه www.khooyeh.ir

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ق.ظ
    - برگزاری پنج دوره و کارگاه مهندسی فروش، برنامه ریزی فروش، هدفگذاری فروش و استقرار سیستم فروش به صورت اجرایی و کاربردی در شرکت های مختلف

    - استقرار دپارتمان بازاریابی و توسعه بازار در چند کارخانه مختلف در سطح ایران

    - راه اندازی اولین شرکت پخش توزیع و فروش مویرگی در گرجستان برای اولین بار توسط علی خویه و همکاران

    - مشاوره و اجرای برنامه های مدیریت فروشگاه چیدمان فروش و برنامه های عملیاتی فروشگاهی خرده فروشی، استقرار سیستم های مرکز خرید، مشاوره ها و آموزش های مختلف به چندین فروشگاه مرکز خرید و شرکت مختلف در سطح ایران

    - اجرای برنامه های مهندسی فروش و مدیریت فروش برای چندین شرکت مختلف

    - استقرار سیستم های مدیریتی مدرن و برنامه های مدیریتی مختلف برای شرکت های مختلف

    - مشاوره به چند مدیر عامل مطرح کشور در حوزه های مدیریت، فروش، بازاریابی، تبلیغات و برند

    - اجرای یک برنامه کمپین تبلیغات و برندینگ و مدیریت برند و برندسازی برای چند کارآفرین و شرکت مطرح 

    - اجرای سیستم ها و برنامه های افزایش فروش برای چند شرکت

    - مدیریت برنامه ریزی و اجرای چند پروژه تحقیقات بازار، توسعه بازار، برنامه ریزی عملیاتی بازاریابی، استقرار تیم بازاریابی، راه اندازی واحد بازاریابی و فروش از صفر تا صد، برای چندین شرکت و کارخانه بزرگ و کوچک در سطح خاورمیانه

    - 7 مورد سخنرانی در سمینارهای مرتبط با مدیریت، بازاریابی، فروش، برند و ارتباطات در 5 ماه اخیر 

    - برگزاری 36 کارگاه آموزشی کاربردی و اجرایی در 5 ماه اخیر 93 در شرکت ها کارخانه ها و سازمان های بزرگ و کوچک در سراسر ایران.

    -ارایه بیش از صد ها ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از چندین پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... 

    مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... 
    هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد. 

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند