مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

درباره ما

بخش اول : معرفی مدیر عامل
دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

در حوزه های زیر:
o دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …
سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ریاست انجمن برند
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    ۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

    نکات کلیدی موفقیت در بازاریابی

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ق.ظ

    نکات کلیدی موفقیت در بازاریابی

     

       

    عوامل متعددی برای موفقیت در بازاریابی کالا و خدمات وجود دارد. در این مقاله کوتاه، قصد دارم برخی از مهمترین نکات و عوامل را برای آن دسته از دوستانی که اخیراً این سوال را از من پرسیده اند بیان کنم.

     

    بازاریابی یعنی چه؟ هیچ شده است که پیش خودتان، از خودتان بپرسید که بازاریابی اصلاً و اصولاً چیست؟ در ده دوازده سال اخیر، از افراد بسیاری که سالها در کار فروش کالا یا خدمات بودند این سوال را پرسیده ام. موفق ترین آنها هم گاهی در بیان یک تعریف کوتاه و مختصر از بازاریابی دچار مشکل می شد. هر کسی تعریفی را ارایه می داد و از دید خودش فکر می کرد که دارد جامع ترین و کامل ترین پاسخ را می‌دهد. اما متاسفانه کمتر اتفاق می افتاد که فردی بیاید و یک تعریف درست و حسابی از بازاریابی به ما بدهد. بازاریابی یک هدف ناب و مشخص دارد: «کمک» به «پاسخگویی به نیاز یا نیازهای مشترک» «گروهی از مردم» - کار بازاریاب (چه روی اینترنت یا در فضای واقعی) در اصل این است که آن گروه از مردم را که نیاز یا نیازهای مشترکی دارند و البته «قدرت خرید» نیز دارند بیابد و به آنها «کمک» کنند تا با شناخت، خرید (یا مصرف) کالا و خدمات ما، آن «نیاز» را برطرف سازند و به آن در حقیقت پاسخگویند. ببینید بازاریابی درست مثل شکار یا ماهیگیری است. برای شکار و ماهیگیری شما نیاز به یک سری ابزار دارید : اولین گام برای بازاریابی «جمع آوری» اطلاعات است: من برای شکار کجا باید بروم؟ چه فروشگاهی را می شناسید که لوازم شکار یا ماهیگیری بفروشد؟ آیا مجله ای در این زمینه چاپ می شود؟ شکارچیان یا ماهیگران معروف و مشهور کجا جمع می شوند و چطور می توانیم آنها را پیدا کنیم؟ با پرسش هایی از این دست، علاقمندان، شروع به جمع آوری اطلاعات می کنند. ماهیگیران باید که انواع ماهی را نیز بشناسند و بدانند که نیاز ماهیها (از لحاظ نور و غدا و دما و درجه حرارت و ...) چیست؟ به همین ترتیب است که بازاریاب باید بداند مخاطبین هدفش کجا قرار دارند و نیازهای آنان چیست؟ «قدرت خرید» مخاطبین هدف بسیار مهم است و بازاریاب های موفق وقت و سرمایه خود را در جایی صرف می کنند که برایشان بازده دارد.


    بازاریاب های موفق، از کوچک شروع می کنند. هدف خودشان را می دانند و البته و مهمتر از آن «کالا» و یا «خدماتی» را که عرضه می کنند بخوبی می شناسند. کار بازاریاب در واقع این است که «استفاده از آن کالا یا خدماتی که عرضه می کند را به مردمی که برای پاسخگویی به نیازهایشان به آن محصول یا خدمات احتیاج دارند توصیه می کند.» ببینید این قضیه خیلی مهم است: بازاریاب توصیه می کند ... نمی فروشد! فروش با بخش و یا واحد فروش است. شما وقتی کالا یا خدماتی را به یکی از دوستانتان توصیه می کنید، مثلاً وقتی که می گویید که برو فلان فیلم را ببین یا فلان کاست موسیقی را بخر، در واقع دارید خرید بلیط فیلم یا آن کاست را توصیه می کنید. شما دارید برای آن فیلم یا کاست موسیقی بازاریابی می کنید - گاه بدون آنکه خودتان خبر داشته باشید. افرادی که چیزی را توصیه می کنند حتماً خودشان آن را مصرف کرده اند و از آن رضایت داشته اند پس بازاریاب های موفق کسانی هستند که خودشان مصرف کننده کالا و خدماتشان هستند و از آن واقعاً رضایت دارند. کالا و خدماتی را بازاریابی کنید که واقعاً آن را خودتان نیز استفاده می کنید و از اینکه آن را بکار می برید رضایت دارید.


    شرکت ها و موسسات، چه بزرگ و چه کوچک، به نظر من باید تحقیق وشناسایی بازار هدف را سر لوحه اقداماتشان قرار دهند. نیازهای واقعی (کوتاه یا بلند مدت) بازارشان را پیدا کنند و خدمات یا محصولاتی را عرضه کنند که بتواند نیاز مردم را جواب بدهد. متقاعد کردن شرکت ها و موسسات در بکار گیری یا روی آوردن به بازاریابی حرفه ای کار ساده ای است شاید خیلی از آنها فکر می کنند تبلیغ یعنی بازاریابی، اما تبلیغ تنها یکی از ابزارهای بازاریابی است. بازاریابی حرفه ای استراتژی های متعددی دارد، تکنیک ها و تاکتیک های متعددی دارد که بازاریابان حرفه ای باید که آن شیوه ها و روش ها را بیاموزند و بلافاصله به همکاران خود آموزش دهند. حیات سیستم های کوچک و بزرگ در گرداب گسترده گیتی به میزان آموزشی که می بینند و یا ارایه می دهند بستگی دارد. به آنهایی که در برابر ایجاد تیم ها و یا واحدهای بازاریابی در یک شرکت یا موسسه کوچک مقاومت می کنند باید این را گفت که جلب اعتماد مخاطبین شما کار ساده ای نیست، کسی از کالا یا خدماتی که ارایه می دهید مطلع نیست، مزایای استفاده از کالا و خدمات شما را نمی دانند، پس چه باید کرد: گروه هایی را باید تعلیم داد تا به درستی کالا و خدمات شما را به دست مصرف کننده واقعی برسانند.

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    چه کنیم تا مشتری برندمان را دوست داشته باشد؟

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

    چرا یک برند را به دیگری ترجیح می‌دهیم و آن را انتخاب می‌کنیم؟...


    چرا یک برند را به دیگری ترجیح می‌دهیم و آن را انتخاب می‌کنیم؟ وفاداری به برند نه یک عمل صرفاً ذهنی بلکه رابطه‌ای احساسی میان برندها و وفاداران و سفرای آن برند است، اما همانگونه که وودی آلن، بازیگر و کارگردان سرشناس سینما می‌گوید:"تصور می‌کنم که یک رابطه شبیه به یک کوسه باشد که باید مدام در حال حرکت باشد تا از نفس نیفتد و نمیرد." از این رو مهم‌تر از ایجاد ارتباطی احساسی با مخاطبان، حفظ و بسط این مناسبات و جهت‌‌دهی آن به سمت سودآوری و ارزش‌آفرینی متقابل است.

    لذا چالش بسیاری از برندها چگونگی ایجاد جرقه‌ی یک رابطه احساسی و حفظ و ادامه‌ی آن ارتباط به نحو احسن و پایدار و سودآور است. حال چگونه می‌توان این ارتباط بادوام و نیز ارزش‌آفرین را ایجاد کرد؟ پاسخ را در ادامه می‌خوانیم.

    •    (برند) خود را بشناسیم

    به قول بزرگی جست‌وجوی ما برای عشق، منحصراً با خودشناسی انجام می‌پذیرد. بنابراین مادامی که خود را نشناسیم نمی‌توانیم ارتباطی شایسته با دیگران برقرار کنیم. زیگ زیگلار، اندیشمند شهیر نیز درباب اهمیت خودشناسی می‌گوید که آنچه‌ ما را خوشبخت می‌سازد نه داشته‌هایمان بلکه آن چیزی است که هستیم و آنچه هستیم سبب می‌شود احساس خوشبختی و کامیابی کنیم. بزرگمهر حکیم نیز اعتقاد دارد که آنچه هستیم معرف ما است تا آنچه می‌گو‌ییم. تمامی این نقل‌قول‌ها موید اهمیت خودشناسی هستند. هرچند که خودشناسی در عرصه کسب و کار، امری نسبتا ناشناخته است.

     افزون بر این در عصر حاضر که با تعابیری نظیر فناوری‌های اجتماعی و دیجیتالیسم گره خورده است، سازمانها هر یک دارای چهره‌ای دیجیتالی در فضای آنلاین هستند. دیجیتالیسم موجب شفاف‌سازی بیشتر در عرصه‌های مختلف شده، اما برای برقراری ارتباط با مشتریان عصر حاضر لازم است تا برندها ابتدا به یک خودشناسی دقیق دست یابند تا بتوانند تصویری واقعی از خود را به نمایش بگذارند. برندهای مدرن هر یک دارای شخصیتی انسانی بوده و ویژگی‌های انسانی دارند و به‌علاوه با انسانها سروکار دارند. بنابران باید ضمن خودشناسی به دیگرشناسی نیز دست یابیم و تلاش کنیم تا زیر‌و‌بم مشتریان خود را شناخته و براساس آن برنامه‌ریزی کنیم. باید بدانیم که تک‌تک مشتریانمان چه صبحانه‌ای را دوست دارند، به چه رنگی علاقمندند. در چه روزی به دنیا آمده‌اند، سرگرمی‌های آنها چیست، چه کتابهایی می‌‌خوانند، تخصص حرفه‌ای‌شان چیست، چه ورزشی می‌کنند و بالاخره درآمد خود را صرف چه اموری می‌کنند، هر چه جزئیات بیشتری نسبت به ابعاد مختلف برند خود و مشتریان آن در اختیار داشته ‌باشیم، می‌توانیم به برقراری روابط سازنده و سودآور امیدوارتر باشیم. به‌علاوه اینگونه مشتریان با پیام یک برند احساس نزدیکی و قرابت بیشتری خواهند کرد چرا که آن را بخشی از وجود خود می‌دانند. لازم است در این بخش (خودشناسی و مشتری‌شناسی) از خدمات حرفه‌ای مثل تحقیقات بازار استفاده کنیم.

    •    یک رابط برد- برد با تاثیرگذاران و مراجع اجتماعی ایجاد کنیم.

    یکی از استراتژی‌های کارآمد در فرآیند برندسازی این است که خود را همسوی با افراد و یا شرکتهایی قرار دهیم که ما را در رسیدن به اهدافمان یاری رسانند. بنابراین در قدم اول، باید تصویری از مشتری ایده‌آل خود ترسیم کنیم و در مسیر دستیابی به هدف خود از پنانسیل افراد و سازمانهای تاثیرگذار بهره‌برداری کنیم. این افراد و یا سازمانهای تاثیرگذار کسانی هستند که ارتباطی مستقیم با مشتریان ایده‌آل ما داشته و در حال حاضر اعتماد و توجه آنان را در اختیار دارند. بنابراین بخشی از راهبرد برندسازی باید معطوف به یافتن راهی برای همکاری و مشارکت با تاثیرگذاران و مراجع اجتماعی باشد، به عبارتی باید تلاش کنیم تا از افراد و سازمانهایی که به موفقیت ما علاقمند هستند، قهرمانان مشتاق و سفرایی پرجنب‌وجوش بسازیم که حافظ منافع سازمان ما بوده و به کمک پایگاه اجتماعی خود ما را به اهدافمان نزدیک کنند. این مهم تنها با رویکرد برد - برد و ارزش‌آفرینی دو جانبه محقق خواهد شد. این همکاری استراتژیک حتی می‌تواند در چارچوب رقبای سرسخت دنبال شود. همانگونه که سان‌تزو در کتاب "هنر جنگ"می‌گوید: "حد اعلای هنرمندی یک فرمانده، واداشتن دشمن به اطاعت بدون جنگ است."

    •    شبیه بازار باشیم

    سهم خود از بازار را به طور دقیق بشناسیم و بدانیم که چه عواملی موجب جذب مشتریان وفادار می‌شود. بنابراین باید نهایت تلاش خود را بکنیم تا شبیه آن چیزی شویم که مشتری می‌خواهد. اجزای برند خود را متناسب با روحیات مشتریان خود در آورید و به صدای بازار گوش کنید. رسانه‌های مورد استفاده‌ی مخاطبانتان را بشناسید و پیام خود را از آن طریق به آنها منتقل کنید و به عبارتی به زبان خودشان با آنها صحبت کنید.

    •    با مشتریانمان چشم در چشم شویم

    همه انسانها علاقمند هستند که در کانون توجه باشند. مشتریان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و رفتار برندها باید بگونه‌ای باشد که آنها نیز خود را جزئی از آن برند بدانند. آنها انتظار دارند که از جانب برند مورد علاقه خود درک شوند و به خواسته‌هایشان بها داده شود. بنابراین باید گفتمانی دوطرفه با ایشان ایجاد کرد تا به درکی عمیق از آنچه هستند و آنچه می‌خواهند باشند دست یابیم. اجازه دهید مشتریانتان صحبت کنند و نیز رفتارتان را بگونه‌ای تنظیم کنید که آنها نیز متوجه گوش‌دادنتان باشند.

    •    ارزش‌آفرینی کنیم

    مزیت رقابتی در یک تعریف ساده، عبارت است از ارائه ارزشی بالاتر نسبت به رقبا به مشتریان بنابراین یک برند موفق باید از جانب مشتریان صحبت کند و مواردی را مورد توجه قرار دهد که برای مشتریان دارای اهمیت است. مشتری انتظار دارد بداند که برند ما چگونه می‌خواهد در زندگی او بهبودی حاصل کند، چرا که اگر نتوانیم همراه مشتری خود در پله‌های ترقی باشیم. دلیلی برای تکرار خرید و فروش مؤثر وجود نخواهد نداشت. بنابراین به مشتری نشان دهید که محصول یا خدمتتان بیش از قیمتی که بایست آن می‌پردازند ارزشمند است.

    •    از مشتری بخواهیم به ما متعهد باشد

    ارتباط با مشتری، جاده‌ای بی‌انتها است که البته تداوم آن وابسته به شرایط متعددی است. یک برند موفق علاوه بر مدیریت انتظارات مشتریان خود، انتظارات خود از مشتری را نیز می‌‌داند. شاید به عنوان یک برند انتظار داشته باشیم که مشتری پیام ما را با دیگران در میان بگذارد، اطلاعات دوستان خود را در اختیار ما بگذارد و یا خریدی صورت دهد. هر انتظار معقولی که داریم می‌توانیم با مشتری در میان بگذاریم، لذا نباید به هیچ‌وجه مشتری را به حال خود رها کنیم.

    •    جرقه‌ی ارتباط را همواره روشن نگاه داریم

    سودآوری ارتباطات در گرو دوام آن است، بنابراین باید تمام تلاش سازمان در راستای حفظ و پرورش ارتباطات احساسی با مخاطبان باشد. لذا به شکل مرتب و به عناوین مختلف در پیام خود بازنگری کرده و آن را به مشتریانتان منتقل سازید، چون به قول شاعر از دل برود هر آنکه از دیده رود. پس همواره انرژی تازه‌ای را به ارتباطات خود تزریق کنیم و پیشنهادات جدید را با مشتریان‌مان در میان بگذاریم.

    •    عملکرد خود را بسنجیم

    تنها راه برای دانستن کارایی یک ارتباط، ارزیابی و سنجش نتایج آن است، در کسب‌وکار نیز باید هر آنچه را که مرتبط با دستیابی به اهداف سازمانی است. اعم از ترافیک سایت‌ها، پاخور، کم  وکیف مذاکرات و تماسها، ... مورد ارزیابی دوره‌ای قرار دهیم. بنابراین باید به تعریف خط‌کش‌هایی برای ارزیابی و اندازه‌گیری میزان توفیق خود در برقراری و حفظ ارتباطات سازنده بپردازیم. این خط‌کش‌ها، نمایانگر وضعیت موجود و فاصله تا وضعیت مطلوب هستند.

    بکارگیری نکات 8 گانه فوق می‌تواند به ایجاد روابط سالم، موثر و سودآفرین با مشتریان بینجامد.

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    مدیریت فروش مویرگی

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ق.ظ

    به نام خداوند بخشنده مهربان

     مدیریت فروش مویرگی

    تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

    وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای فروش مویرگی، کانال های توزیع، خرده فروشی و مهندسی مسیر ویزیت مویرگی، مهندسی فروش مویرگی 

    مولف و مترجم:

    علی خویه

    www.khooyeh.com

    گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   

     

     

     

     

     

    فهرست مطالب                                                                                                                   صفحه

     

    Contents

    مقدمه: .........................................................................................................................21

    فصل اول: آشنایی با مفاهیم بازاریابی و فروش مویرگی  ..................................................................31

    فصل دوم : چگونه فروش مویرگی  را بالا ببریم؟ ............................................................................131

    فصل سوم: ارتباط حرفه ای در فروش مویرگی  و فنون مذاکره.......................................................... 451

    فصل چهارم: چگونه رضایت مشتری  را بدست آوریم ؟ ......................................................461

    فروش مویرگی.. 3

    مشتری یابی در فروش مویرگی.. 4

    مشتری سازی در فروش مویرگی.. 4

    مشتریان مویرگی ما چه کسانی هستند؟4

    پنج اقدام اساسی در ارتباط با مشتریان مویرگی.. 4

    مشتری گرایی در فروش مویرگی چیست ؟4

    فروش مویرگی  حضوری  PERSONAL SELLING... 5

    فرصتهای فروش مویرگی.. 6

    مراحل فروش مویرگی  حضوری.. 6

    مدل آیداس در فروش مویرگی.. 7

    برنامه ریزی فروش مویرگی.. 9

    مهارتهای اساسی فروش مویرگی  و مدیریت فروش مویرگی.. 9

    ادامه مهارتهای اساسی فروش مویرگی  و مدیریت فروش مویرگی.. 10

    20 توصیه برای فروش مویرگی  موفق.. 10

    سطوح رضایت مشتری.. 11

    فصل دوم : چگونه فروش مویرگی  را بالا ببریم ؟12

    کار سخت فروش مویرگی.. 12

    - تصویر خود شناسی در فروش مویرگی.. 14

    مدیریت هدفگذاری در فروش مویرگی.. 18

    -هدفگذاری در فروش مویرگی  هفت مرحله برای تعیین هدف... 18

    - اهمیت زمان در فروش مویرگی.. 20

    ده روش برای تسریع جریان خرید توسط مشتری: 27

    پزشک فروش مویرگی.. 32

    روش های مدرن فروش مویرگی.. 34

    فروش مویرگی  به مشتری های امروزه35

    قانون طلایی فروش مویرگی.. 36

    مراحل پایانی فروش مویرگی.. 38

    فروش مویرگی  محصولات کوچک و بزرگ: 39

    فروش مویرگی انواع محصولات... 39

    چهار مانع در راه جلسات پایانی فروش مویرگی.. 40

    فصل سوم : ارتباطات حرفه ای در فروش مویرگی  وفنون مذاکره42

    مهارتهای بازاریابی و فروش مویرگی.. 52

    ( فرآیند فروش مویرگی  موفق )52

    ویژگیهای فروشندگان مویرگی  حرفهای.. 55

    راهکارهای تاثیر بر ذهنیت مشتری.. 62

    فرآیند فروش مویرگی  موفق.. 63

    مهندسی فروش مویرگی  چیست و مهندس فروش مویرگی  چه کسی است؟66

    انواع مهندسین فروش مویرگی  و دوره عمر تکنولوژی.. 66

    مدیریت مهندسی فروش مویرگی.. 66

    قابلیت های مهم سیستم مدیریت مهندسی فروش مویرگی.. 66

    فروش مویرگی  حضوری.. 67

    مهندسین فروش مویرگی  از نگاه سازمان ها و شرکت ها 83

    مدیریت استراتژیک فروش مویرگی  و پیشبرد فروش مویرگی.. 93

    مروری بر مدیریت استراتژیک فروش مویرگی.. 93

    تعاریف مدیریت استراتژیک فروش مویرگی.. 94

    2-1-3- استراتژی فروش مویرگی ‌های از قبل طراحی شده: 95

     

     

    فصل اول: آشنایی با مفاهیم بازاریابی و فروش مویرگی  ..................................................................3

     

    فصل دوم : چگونه فروش مویرگی  را بالا ببریم؟ ............................................................................13

     

    فصل سوم: ارتباط حرفه ای در فروش مویرگی  و فنون مذاکره.......................................................... 45

     

    فصل چهارم: چگونه رضایت مشتری  را بدست آوریم ؟ ......................................................46

    ..

    ..

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    درک ذهنیت مشتری

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۴۸ ب.ظ

    Case Example 2: A Total Costumer Mentality

    درک ذهنیت مشتری

    چند نمونه از مصادیق بارز توجه به خدمات مشتری ، شامل رهبری و برتری ذاتی است. مثال زیر، در بارۀ فروشگاهL.L. Bean ، پیشتاز در زمینۀ خدمات مشتری  از سال 1912 است که برای اولین بار رضایت صد در صدری مشتری را تضمین میکرد. که البته تا به امروز نیز ادامه داشته است. فروشگاه L.L. Bean یکی از نمونه های تجربۀ برخورد مستقیم با مشتری است که به ظرافت هرچه تمامتر طراحی شده تا تجربۀ دلپذیری را برای مشتری رقم زند. اگر خرید در Freeport، یا فروشگاه مرکزی، انجام شود و یا ازطریق تلفن و یا کاتالوگ خرید صورت پذیرد، به هر حال فروشگاه L.L. Bean نمونۀ خوبی از تحقیق و تفحص در رابطه با مشتریان است که در حال حاضر در حال انجام است، آنالیز و بررسی می شود، داده ها جمع آوری می شود و در نهایت از نتیجۀ این تحقیقات برای بهبود خدمات به مشتری استفاده میشود. فروشگاه L.L. Bean معتقد است که کیفیت برتر بایستی با یک نگاه مشخص باشد. علامت گذاری های واضح و کاربردی، ورودی با چشم اندازمطلوب همراه با پله ها و راهرو های آجری و نشانه های سبز بر روی بنای سفید ساختمان ،ظاهربیرونی جذابی را برای مشتریان به نمایش میگذارند.( کاتالوگ و سفارشات پستی نیز از نظر ظاهری انتظارات مشتریان را فارغ از نوع و ماهیت بازار برآورده میکنند) مشتریان  هم بیشتر کسانی هستند که به دنبال کیفیت هستند و معمولا هم از بازه های سنی مختلف و بخشهای مختلف بازار و از گوشه و کنار جهان مراجعه میکنند. با ورود به فروشگاه، استفاده گسترده از چوب در محیط فروشگاه، افکتهای نوری و ویترین های چرخان محیطی گرم و صمیمانه به وجود می آورد.فرم های نظرسنجی مشتریان، فرم های سفارش، فرم راهنمای فروشگاه و پرسنلی که همواره برای کمک حاضرند، در همه جا به چشم میخورند. به محض ورود به فروشگاه به سرعت در می یابید که در یک فروشگاه معمولی نیستید.  حتی با وجود حجم انبوهی از مشتریان در اطرافتان، باز هم احساس راحتی می کنید. L.L. Bean محصولات خاص و با کیفیت بالا و تنوع گسترده در حجمی انبوه ارائه می کند. اگر شلواری را انتخاب کنید، میتوانید آن را در یک اتاق پرو بسیار تمیز امتحان کنید و خارج از کابین هم پرسنل برای هر گونه کمکی حاضرهستند، به عنوان مثال، اگر بخواهید لبۀ شلوار را تو بگذارید خیاطان فروشگاه در کوتاهترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام می دهند. و این دقیقا یعنی  همان ارائۀ بهترین خدمات مشتری. پرسنل فروشگاه که لباسهای فرم سبزو سفید به تن کرده اند در فرم کلی فروشگاه و جذلبیت ظاهری آن نقش بسزایی دارند. قبل از اینکه  کیفهای دستی( حروف سبز روی زمینۀ سفید) در کوچکترین و یا بزرگترین سایز، برای شما سنگین و غیرقابل حمل شود، پرسنلی حاضر هستند که شما را تا پایان زمان خریدتان همراهی  و ساک دستی تان را برایتان حمل می کنند.  از طرف دیگر، شما ناگهان متوجه میشوید که قدرت بیناییتان به  سرعت افزایش یافته چرا که نه تنها میتوانید اتیکت قیمتها را پیدا کنید بلکه قیمتها هم به راحتی قابل خواندن هستند( چون با حروف درشت درج شده اند) اگر اجناسی را که روی ویترینها میبینید و مایل به خریدشان هستنید، سایز شما نباشند و یا به  رنگ دلخواهتان نباشند، یکی از پرسنل همواره برای حل مشکل شما حضور دارد و یا اگر از جنس مورد علاقتان در انبار موجود نباشد، میتوانند آن را بعدا با پیک به منزلتان ارسال کنند. محصولات L.L. Bean بالاترین کیفیت را دارا میباشند. طبیعی است که اجناس مرجوعی یا تعویضی ، "بدون هیچ گونه پرسشی " تعویض و یا پس گرفته میشوند. L.L. Bean 24 ساعته در خدمت مشتریان است-چرا که سیاست فروشگاه چنین است- "ما همیشه باز هستیم". کسانی هم که ب قصد سفر آمده اند، کالای انتخابیشان  از طریق پست به محل زندگیشان ارسال خواهد شد.

    با وجودیکه در این فروشگاه به هر سوال مشتری شخصا رسیدگی خواهد شد، L.L. Bean مجهز به به-روزترین تکنولوژی است که اطلاعات خرید قبلی و اولویتهای مشتریان را در اختیارشان خواهد گذاشت، مانند روشهای پرداخت قبلی،ارسالهای پستی و اولویتهای پرداختی مشتریان. به عنوان مثال، فرآیند انبارداری خاصی در جریان است که از  سریع و به موقع رسیدن اجناس به فروشگاه اطمینان حاصل میکند. مسئولین صندوق نیز مشتریان را در جریان آخرین کاتالوگها قرار میدهند و اسامیشان را در فهرست های اطلاع رسانی ثبت میکنند.

    L.L. Bean همه چیز را در مورد مشتری مدنظر قرار میدهد- از خواسته ها و نیازهای مشتریانشان به خوبی مطلعند، و میدانند که چگونه نیازها و انتظارات مشتریان را برآورده کنند. دلیل موفقیت آنها این است که هم در سطح تماس مستقیم با مشتری و هم از نظر فروش مستقیم پستی موفق عمل می کنند. L.L. Bean یا از منبع داده های خود برای مشتریان پروفایل اختصاصی ایجاد میکند و یا از یک منبع ثانویه مثل پایگاه دادۀ کارتهای اعتباری، و فهرست خود را تشکیل می دهد. اگر حجم تقاضا هم در مورد خدمات پستی افزایش پیدا کند، در کیفیت و استاندارد فروش که ازقبل تعیین شده، هیچ گونه تغییری حاصل نخواهد شد.

    آیا این روش موفق بوده؟  L.L. Beanبیشک وفادارترین مشتریان را در زمینۀ کسب وکاردر دنیا دارد. میزان ارائۀ خدمات اضافی به مشتریان بسیار بالاست و  در زمینۀرضایت مشتریان از نحوۀ ارائۀ خدمات ،هم در سایر بخشهای خرده فروشی  و هم در کل زمینۀ کسب و کار، بالاترین رتبه را از آن خود کرده است. به علاوه، هدف  L.L. Bean   این است تا جایگاه خود را نیزاز طریق تبلیغات شفاهی هر چه بیشتر تثبیت کند. L.L. Beanتجارت عظیمی است که به بهترین شکل فعالیت می کند اما از کوچترین نیاز های مشتریان خود نیز نمیگذرد و در جهت محقق کردن آنها می کوشد.

    ترجمه ازکتاب Marketing your business

    گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas

    علی خویه        khooyeh@gmail.com              09122991608   

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

     

    موضوعات مرتبط: کتاب های علی خویه، مدرسه بازاریابی ایران، سخنرانی های انگیزشی خویه، مدرسه فروش ایران،مدرسه تبلیغات ایران، مدرسه برند ایران، مهندسی بازار و بازاریابی

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    نمونه ای از یک سرمایه گذاری ارزنده و مهندسی فروش موفق

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ب.ظ

     

    Case Example 2: The Worthwhile Investment

    سرمایه گذاری ارزنده

    شرکتها بسیاری هستند که محصولات خود را هم به جهت آموزش و هم اطلاع رسانی به مشتریان به نمایش میگذارند. شرکتهای عظیم با خطوط تولید گسترده، متناوبا محصولات خود را در طول سال در کشوذ به نمایش می گذارند. در مثال زیر، تکنیک بازاریابی در مورد یک شرکت بزرگ و هتل زنجیره ای مورد بررسی قرار می گیرد. این نمونه با مرحله ای تحت عنوان " کسب علم و دانش" آغاز میشود. شرکتی بزرگ درهردوره اقدام به برگزاری جلسات آموزشی/نمایشی خود در یک هتل  می کرد.  برگزاری چنین جلساتی  اقدامی مهم بود که سالانه صدها هزار دلار هزینه برای شرکت در بر داشت. در یکی از جلساتی که بعداز فروش برگزار می شد، مدیر شرکت کامپیوتری درمورد امکانات محل برگزاری جلسات، ناراحتی خود را ابراز کرد. مدیر اجرایی هتل نیز توضیحاتی را در خصوص این شکایات خواستار شد. مدیر شرکت نیز چنین پاسخ داد:" خب، بخش اعظم این مشکلات به مسائل فنی مربوط می شود. سالن برگزاری جلسه به اندارۀ کافی پریز برق ندارد و سقفها نیز آنچنان که باید بلند نیستند. از طرفی، تهویۀ مناسب هم وجود ندارد. ما به اقتضای شرایط کاری با سیم های رابط و برق زیادی سرو کار داریم که همین مسئله باعث می شود که گرمای محیط بیش از حد بالا برود وهمین برای ما مسئله ساز است. مدیر اجرایی هتل میدانست که این شرکت یکی از4 یا 5 شرکتی است که جلسات این چنینی برگزار میکنند.و از این مسئله نیز آگاه بود که برگزاری این جلسات حدود 5 میلیون دلار در سال برای شرکت هزینه در بر دارد. از طرفی ،افزودن یک سالن اجتماعات جدید در برنامه هتل قرار داشت و قرار بر این بود که شعبات دیگر این هتل نیز به زودی در مرکز و غرب کشور احداث شود. مدیر اجرایی از مدیر شرکت در مورد تمایل به برگزاری یک جلسه با مسئول هتل و مطرح کردن نیازهایشان سوال کرد. این جلسه برگزار شد و مشخص شد برای اینکه جلسات شرکت به بهترین نحو ممکن برگزار شوند، به سیستم تهویه مطبوع، کلیدهای و خروجیهای برق و سقفهای بلندتر نیاز است. مسئول هتل به مدیر شرکت گفت که تمامی این نیازها، با افزایش قابل توجهی در هزینه، در ساختمانهای جدید هتل لحاظ خواهند شد. شرکت نیز متعهد شد که تمام جلسات خود را در این هتل برگزار کند و یک قرارداد 5 ساله نیز با همین مضمون با هتل منعقد کرد. این هتل، همچنین، قراردادهای دیگری نیز با سایر شرکتها که فعالیتها و نیازهای مشابه داشتند منعقد کرد. نتیجه اینکه، این تصمیم، در نهایت 15 میلیون دلارافزون بر سرمایه ای که هتل برای ساخت بنای جدید به آن نیاز داشت، سود نصیب هتل کرد.

    ترجمه ازکتاب Marketing your business

     

    گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas

    علی خویه        khooyeh@gmail.com              09122991608   

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ب.ظ

     

     

    Case Example 1: Really Tailored Customer Service

    ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری

    اگر فراتر از انتظار مشتری ظاهر شوید، موفقیت شما حتمی است. البته قبل از هرگونه اقدامی بایستی انتظارات مشتری را به خوبی بشناسید. مثال زیر، در مورد شرکت ساختمانی دیویس واقع در کارل مونت، نیو همشایر است. شرکتی که مشتری را در کلیه مراحل ساخت و ساز دخیل می کند و محصول را دقیقا مطابق با نیاز مشتری طراحی می کند.جف دیویس، صنعتگر حرفه ای، با بیش از یک دهه تجربه کاری در شرکتهای سازنده اسکلتهای چوبی  به همراه ریک بسکامب، شرکت دیویس را تنها با یک هدف واحد تاسیس کردند،" ساخت خانه های الواری دست ساز که به بهترین شکل ساخته شده اند." برای دستیابی به این هدف، شرکت دیویس قدمهای بسیار بزرگی برداشته و اقدامات منحصر به فردی انجام داده است. این شرکت کسانی را استخدام کرده که صنعتگران حرفه ای هستند و مهارتهای منحصر به فرد برش الوار، فینیش آنها و سرهم کردنشان را به خوبی از پیشینیان خود آموخته اند. این خانه ها همگی دست ساز و با نهایت دقت ساخته شده اند. این شرکت نه تنها بهترینها را استخدام کرده بلکه مرغوبترین نوع مصالح را نیز در اختیار آنها قرار می دهد. با وجودیکه نیوانگلند جنگلهای بی نظیری دارد اما جف دیویس برای تامین مصالح مورد نیاز به ارگن میرود تا ازبهترین چوب صنوبر برای کار استفاده کند که هم سطح صاف و صیقلی  با کمترین برآمدگی داشته باشد ، تا حد امکان سبک باشد و هم به اندازۀ چوب بلوط مقاوم باشد. سپس کامیون حاوی الوارها را نزد صنعتکارانش در نیوهمشایر می فرستد تا هر قطعه برش و صیقل داده شود و مونتاژ شود. چرا دیویس چنین زحمتی را به جان می خرد در حالیکه شبیه این نوع چوب را می تواند در حیاط پشتی خانه خودش هم پیدا کند؟ اشتیاق. دیویس اشتیاق فراوانی به کیفیت برتر دارد و این همان چیزی است که تنها صنعتگران واقعی قادر به در ک آن هستند. هر خانه ای بر مبنای نیازها و سلایق صاحبان آن خانه طراحی و ساخته میشود و بازتاب شخصیت آنهاست. از این رو، هر خانه ای روح و شخصیت منحصر به فردی دارد و برای همین هم هست که هیچ دو خانه ای شبیه به هم نیستند. هر خانه ای نام خانواده ای را به یدک می کشد که در طراحی آن مشترکا با شرکت همکاری کرده اند. شرکت ساختمانی دیویس خانه هایی با سبک معماری مستعمراتی و یا معاصر نمیسازد، بلکه به عنوان مثال، "خانۀ ریچی ها" و یا "خانۀ فریک ها" را میسازد که به گفته دیویس "هرکسی در پس ذهن خود تصویری از خانۀ رویاییش دارد، هدف ما هم محقق کردن همان تصویر ذهنی است". فرآیند بازاریابی دیویس، مشتری و فروشنده را در یک تیم واحد قرار می دهد که به سمت هدفی واحد که آنهم رضایت کامل مشتری ست، در حرکتند. پیش از هر گونه اقدامی، دیویس  از مشتریان آتی خود دعوت می کند تا خانه هایی را که تا به امروز توسط شرکت ساخته شده از نزدیک ببینند و بررسی کنند، با صاحبانشان صحبت کنند و پرسنل را نیز ملاقات کنند.شرکت در مورد مکان و چشم انداز خانه ها هم کاملا در راستای نیازهای مشتریان حرکت میکند. دیویس و تیمش در تمامی مراحل کار با مشتری همگامند. آنها از مشتری دعوت می کنند تا موقع انتخاب الوارها و نیز وقتی الوارها را برای فینیش نهایی به نیوهمشایر می برند با آنها همراه شوند و در مورد شکل، حالت و یا هرگونه تغییرات ظاهری در هر یک از مراحل کار اعمال نظر کنند. طبیعتا، پس از اتمام کار نیز، اگر هرگونه تغییری از سوی مشتری درخواست شود، دیویس و تیمش آن را انجام خواهند داد. شرکت دیویس، نمونۀ بارز بهترین خدمات مشتری، کیفیت، پرسنل مجرب، منحصر به فرد بودن، و برتری در بازاریابی و فروش است. شرکت دیویس نمونه ای است که هر کسی ، از پرسنل/کارکنان گرفته تا صاحبان شرکت بایستی از آن بیاموزند و بهره ببرند. این شرکت نمونه ای از همۀ اهدافی است که تمام شرکتها بایستی برای رسیدن به آنها تلاش کنند ازجمله، سربلندی، درک نیازهای مشتری، انگیزه، تحقق انتظارات مشتری، بازاریابی هدفمند، تکنیکهای فروش و بسته بندی، رویکردهای تجارتی، بازخورد مشتریان و حساسیت زیاد روی کیفیت و بهترین بودن. تکنیکهای شفاهی وجلب رضایت مشتریان ازجمله استراتژی های قدرتمند بازاریابی هستند و البته عوامل دیگری چون، دخالت دادن مشتری، انعطاف پذیری، صداقت و درستی و محقق کردن نیازها و انتظارات نیز نقش مهم را ایفا میکنند.

    ترجمه ازکتاب Marketing your business

    گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas

    علی خویه        khooyeh@gmail.com              09122991608   

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

     

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    داستان دو مهمانسرا (بازاریابی موفق)

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ب.ظ

     

    Case study 1: The Tale of the Two Inns

    داستان دو مهمانسرا

    بازاریابی موفق مستقیما بانحوۀ عملکرد پرسنل در زمینۀ فروش و میزان آشنایی آنها از نوع خدمت یا سرویس، ارتباط دارد. درنمونه ای که در زیر بررسی میشود، خواهیم دید دو مهمانسرای ساحلی چگونه اقدام به جذب مشتری میکنند.

     درمهمانسرای واقع در Ocean Edge،  متصدی طی تماسی که از سوی یکی از مشتریان دریافت کرد، متوجه شد که مشتری در خصوص قیمتها کمی مردد است. مشتری از متصدی در بارۀ موجود بودن اتاق به مدت  یک هفته در یکی از شلوغ ترین فصلهای سال ، سوال کرد. متصدی نیز پاسخ داد که هنوز چند اتاق خالی برای  هفتۀ مورد نظر موجود می باشد. سپس مشتری در مورد قیمت اتاقها سوال کرد. متصدی مهمانسرا نیز که متوجه حساسیت مشتری در مورد قیمت ها شده بود، پرسید:" آیا شما قبلا در این مهمانسرا اقامت داشته اید؟" و مشتری پاسخ داد: "خیر" بنابراین مشتری اطلاعاتی در مورد مهمانسرا نداشت و مجددا از قیمت اتاقها پرسید. متصدی نیز چنین پاسخ داد:" بسیار خب، اجازه بدهید که قبل از اینکه هرگونه تصمیمی در خصوص اقامت در این مهمانسرا بگیرید چند نکته را متذکر شوم." آنچه متصدی در بارۀ مهمانسرا شرح داد حاوی اطلاعات مفید و جالبی بود دربارۀ محیط مهمانسرا و منظرۀ رو به ساحل آن، طراحی منحصر به فرد اتاقها که مجهز به وان جکوزی و شومینه نیز بودند و سرو هر نوع صبحانه مطابق سلیقه مشتریان. در آخر نیز متصدی با جملاتی نظیر اینکه " این مهمانسرا در این منطقه منحصر به فرد است" و "نشان 4 الماس را از سوی مجمع اتومبیل آمریکا به خود اختصاص داده" و یا اینکه " انتظار میرود تمامی اتاقها برای هفتۀ مورد نظر توسط مشتریان همیشگی مهمانسرا اشغال شود" به سخنان خود پایان داد. مشتری نیز در نهایت اتاق را رزرو کرد و پیش پرداخت مورد نظر را پرداخت. در این مثال، متصدی مهمانسرا به خوبی ازحساسیت مشتری در مورد قیمت آگاه شد و دانست که بایستی توجیه مناسبی برای قیمتها داشته باشد. از طرفی به جزییات مهمانسرا و خدماتی که ارائه می داد نیزتسلط کامل داشت و میدانست که چطور مشتری را قانع کند.

    در نمونۀ دوم نیز یک مشتری با مهمانسرای ساحلی دیگری در همان منطقه و برای تاریخی مشابه تماس گرفت. پرسنل مهمانسرا در اینجا از تکنیک بازاریابی بالا-به-پایین استفاده کرد. صحبت خود را با دادن اطلاعاتی در مورد یکی از سوئیت های زیبای مهمانسرا آغاز کرد. قیمت این سوئیت زیبا برای این مشتری که  به گفتۀ خود بیش از دو نفر نبودند و به سوئیت چند خوابه نیازی نداشتند، بسیار بالا بود. بنابراین پرسنل که از این مسئله آگاه شد، سریعا قیمت را در مورد اتاق دیگری که به گفتۀ او "همین الان خالی شد" به نصف کاهش داد. اما، این مشتری قبلا بارها در این مهمانسرا اقامت داشته (و پرسنل این سوال را از او نپرسیده بود) و بنابراین، با توجه به آشنایی قبلی، می دانست که بعضی از اتاقها از موقعیت مکانی مطلوبی برخوردار نیستند. به همین دلیل وقتی از پرسنل در مورد موقعیت مکانی اتاق سوال کرد و با پاسخ "بعد از لابی و  و نزدیک به سالن غذاخوری" رو به رو شد، به خوبی می دانست که این قسمت از مهمانسرا نزدیک به آسانسور و زیر اتاق جلسه قرار دارد و از پر سرو صدا ترین قسمتهای مهمانسراست.

    در مثال فوق، پرسنل مهمانسرا توانست عکس العمل مناسب و بجا را در مورد قیمت از خود نشان دهد اما نتوانست مجموع نیازهای مشتری را به خوبی شناسایی کند. او بدون در نظر گرفتن این مسئله که شاید مشتری پیشتر در این مهمانسرا اقامت داشته و با فضای آن به خوبی آشناست، اقدام به جذب مشتری کرده بود که طبیعتا با شکست نیز مواجه شد. به علاوه، هیچ توجیه مناسبی برای بالا بودن قیمت سوئیت/اتاق نداشت و از این رو نتوانست مشتری را در مورد دلایل بالابودن قیمت مجاب کند.  ضمنا، این مهمانسرا، هم دارای نشان 4 الماس و نیز درجۀ 4 ستاره بود و از این لحاظ چیزی از مهمانسرای دیگر کم نداشت!

    ترجمه ازکتاب Marketing your business

    گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas

    علی خویه        khooyeh@gmail.com              09122991608   

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    برخی از شرکت ها و سازمان هایی که از خدمات ما استفاده کرده اند:

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸ ب.ظ
    برخی از شرکت ها و سازمان هایی که از خدمات ما استفاده کرده اند:

     

    مشاوره، تحقیق، آموزش و اجرا...

    اجرای مهندسی فروش، استقرار سیستم مهندسی فروش، مشاور فروش و بازاریابی

     

     

    گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... 

    مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... 

    هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد. 

    khooyeh@gmail.com

    09122991608

     

     

    برچست مطالب:

    فنون ارتباطات موثر مهندسی ذهن وان ال پی در ارتباطات ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی روابط عمومی و برنامه های ارتباطی خلاق با مشتریان علی خویه 09122991608 روابط عمومی خلاق و فعال تکنیک های روابط عمومی ارتباطات بازاریابی بین الملل روانشناسی ارتباط با مشتری تکنیک های شناسایی افراد در برقراری ارتباطات ارتباطات میان فردی و سازمانی سیستم های ترفیع و تشویق در ارتباطات و تجارت بین الملل مدیریت و برنامه ریزی رسانه – مهندسی رسانه زبان بدن در ارتباطات بازاریابی و فروش تکنیک های ارتباطات خلاق علی خویه طراحی محصول گرافیک محصول مدیریت محصول در بازار کایزن و تکنیکهای بهره وری اصول معماری و طراحی داخلی سازمانی معماری سازمانی مدیریت تولید و مدیریت دانش مدیریت کیفیت و تکنیک های کنترل کیفیت علی خویه مهندسی خلاقیت در صنعت مدیریت خط تولید چیدمان فروش و محل کار مدیریت و توسعه محصول جدید NPD PLM سرپرستی اثربخش اصول سرپرستی موثر مدیریت اجرایی با دیدگاه بازاریابی و فروش تکنیک ها اصول و فنون تصمیم گیری و تصمیم سازی رهبری اثربخش مهارت های رهبری در صنعت و سازمان علی خویه مدیریت خلاقیت و نوآوری مدیریت بازاریابی مدیریت زنجریه تامین و زنجیره ارزش MBA مهندسی بازار و بازاریابی علی خویه Khooyeh.comتکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته پروموشن و مدیریت ترویج و توسعه بازاریابی افزایش فروش کاتالیزور فروش انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی در فروش و بازاریابی سیستم های کنترل کیفیت و روشهای اجرای آن، علی خویه مدیریت برند نام و نشان سازی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری هویت سازی برند بازاریابی املاک و مستغلات تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک اصول و روش های نامه نگاری و ارتباطات نوشتاری موثر در بازاریابی و فروش مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف تکنیک های قیمت گذاری و روانشناسی قیمت گذاری مدیریت مشتریان  علی خویه سخت و شیوه های مذاکره با مشتریان سخت تاکتیک های مذاکره اصول و فنون مذاکره و متقاعد سازی، علی خویه  مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع مدیریت ارتباط با مشتریان و کار با نرم افزارهای CRM فروش و بازاریابی تلفنی مدیریت کانال های توزیع و فروش اصول خرده فروشی و عمده فروشی فروش مویرگی و حضوری تکنیکها و روشهای خلاق بازارسازی و بازارگرمی، علی خویه تکنیک ها و روشهای کشف فرصت های بازار و تحریک و ترویج نیاز بازار فرصت شناسی و فرصت سازی بازار تجارت و بازاریابی بین الملل تکنیک های بازاریابی حرفه ای تکنیک ها و روشهای ویزیتوری علی خویه تربیت ویزیتور حرفه ای شیوه های مدیریت موانع روانی در نیروهای انسانی سازمانی(زیراب زنی ، خودشیرینی، از زیرکار درفتن و ...) بازارپردازی مرچندایزینگ سمپلینگ بازاریابی حضوری و روشهای اجرای خلاقانه آنها تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تحقیقات بازاریابی کاربردی بازاریابی پارتیزانی چریکی بازاریابی خلاق مهندسی ذهن مشتری مهندسی فروش تکنیکهای فروش حرفه ای فروش خلاق طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه و تکنیک های چیدمان اثربخش در فروشگاه شکار مشتریان اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش مدیریت فروش سبک های فروش و فروشندگی تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش در کسب و کارها تبلیغات خلاق مهندسی ، علی خویه تبلیغات تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات خلاق سبک ها و مکتب های تبلیغات مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی تبلیغات پست مدرن مدیریت بسته بندی و تکنیک های بسته بندی تبلیغات جاسوسی، علی خویه مدیریت تبلیغات و شیوه تهیه یک کمپین تبلیغات اصول مفاهیم و مدیریت لوگو، نشان و شعار تبلیغاتی تکنیک ها تهیه پیام تبلیغاتی تکنیک های تبلیغات خلاق مدیریت و برنامه ریزی رسانه آشنایی حرفه ای بارسانه ها ابزارها و روش های تبلیغات مدیریت استراتژیک تبلیغات مدیریت تبلیغات تکنیک های حل خلاق مسائل مدیریت خلاقیت و نو آوری، علی خویه روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی بازی های خلاقانه پرورش روحیه و قوه خلاقانه افراد قیمت گذاری خلاق مهندسی خلاقیت تریز و کاربردهای آن فنون خلاقانه جذب مشتری بازاریابی تریزی و اصول تریز در بازاریابی روش‌های خلاقانه نفوذ به بازارهای فعلی و جدید مدیریت نوآوری دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی کارگاه های خلاقیت خلاقیت در تولید و ارایه محصولات و خدمات تبلیغات و بازاریابی تریزی و تکنیک های تریز در تبلیغات خلاق روانشناسی مشتری رفتار مصرف کننده شناسایی و تشخیص مشتریان روانشناسی فروش، علی خویه روانشناسی مدیریت رفتار مصرف کننده آزمون های روانشناسی و اجرای آنها در زمینه مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات بازاریابی و تبلیغات هیپنوتیزمی اصول و مبانی روانشناسی در بازاریابی و فروش اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان فعالیت های اجرایی همایش های و سمینارها کارگاه های آموزشی، علی خویه مقالات بازاریابیکنیک های بازاریابی و فروش بازاریابی خودرو بازاریابی زمین بازاریابی املاک اجاره ای بازاریابی مسکن
     بازاریابی لوازم برقی بازاریابی لوازم الکترونیک بازاریابی وسایل خانگی بازاریابی مبلمان، علی خویه ، بازاریابی تجهیزات خاص بازاریابی پوشاک بازاریابی مواد غذایی بازاریابی وسایل بهداشتی بازاریابی بیمه بازاریابی اینترنتی بازاریابی فروشگاه ها بازاریابی فرش و مبلمان ، علی خویه بازاریابی مصالح ساختمانی بازاریابی آژانس های مسافرتی بازاریابی تورهای مسافرتی بازاریابی تلفنی بازاریابی محصولات آرایشی بازاریابی لپتاپ موبایل بازاریابی تلفن همراه بازاریابی لباس

     
    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    استقرار دپارتمان بازاریابی و فروش در شرکت ها

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ق.ظ

    استقرار دپارتمان بازاریابی و فروش  در شرکت ها

    توسط علی خویه
    مولف و مترجم اولین کتاب دپارتمان بازاریابی و فروش  در ایران
    مدرس دانشگاه، مشاور مجری شرکت های معتبر، عضو انجمن های ملی و بین المللی ، بابیش از 15 سال تجربه اجرایی
    اهمیت راه اندازی واحد دپارتمان بازاریابی و فروش  در شرکت ها
    تهیه و تالیف : علی خویه ، مشاور و  مجری دپارتمان بازاریابی و فروش  در ایران
    www.khooyeh.com
    09122991608
    09372991608
    مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
    ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
    مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی

    اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
    مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
    مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
    مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
    مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
    عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    سرفصل های دوره کاربردی اجرایی بازاریابی حضوری و روشهای اجرایی خلاق

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | يكشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ب.ظ

    سرفصل های دوره کاربردی اجرایی      بازاریابی حضوری و روشهای اجرایی خلاق

    بسمه تعالی

    مدرسه بازاریابی و فروش ایران

    گروه آموزشی علی خویه

    سرفصل های دوره کاربردی اجرایی      بازاریابی حضوری و روشهای اجرایی خلاق

    تکنیک ها و ورشهای اجرایی بازاریابی حضوری

    ویژگی ها و مهارت های بازاریابان و فروشندگان حضوری

    تکنیک های بازاریابی خلاق

    بازاریابی پارتیزانی و فروش خلاق در بازاریابی حضوری

    تاکتیک های بازاریابی حضوری

    10 اشتباه در بازاریابی حضوری

    10 استراتژی فروش خلاق

    تکنیک های رضایتمندی مشتریان بازاریابی حضوری

    مدیریت ارتباط با مشتریان در بازاریابی حضوری

    مهارت های زبان بدن در بازاریابی حضوری

    مهارت های مدیریت زمان و کارتیمی در بازاریابی حضوری

    همراه با نمایش فیلم و اجرای کارگاه های کاربردی و تمرینات عملی و بررسی مورد های مطالعاتی مختلف

    رزومه استاد:

    استاد علی خویه  www.khooyeh.com  ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش بازاریابی در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش بازاریابی عالی کشور، مشاوره و آموزش بازاریابی در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه تخصصی در حوزه ( مدیریت، بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، ارتباطات و خلاقیت) در سراسر کشور، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی جهان، مشاور مدیران عامل شرکت های معتبر کشور و ...

     - www.khooyeh.ir-   09122991608

     

     

     

     

    مدیریت نمایندگی ها و کانال های توزیع و فروش مویرگی

    تکنیک ها و روشهای کنترل نظارت سازماندهی و برنامه ریزی نمایندگی ها و کانال های توزیع و فروش مویرگی

    شیوه های مدیریت مشتریان نمایندگی ها

    مهارت های مدیریت انگیزش نمایندگی ها و کانال های توزیع و فروش مویرگی

    شیوه های هدایت و رهبری کانال های توزیع و فروش مویرگی

    10 تکنیک اثربخش مدیریت کانال های توزیع و فروش مویرگی

    مهارت های خدمات پس از فروش و تکنیک های اجرایی آن

    استراتژی های کنترل و نظارت کانال های توزیع و فروش مویرگی

    شیوه های مقابله با فریب های کانال های توزیع و فروش مویرگی

    مهارت های جلوگیری از خطاهای نمایندگی ها  و کانال های توزیع و فروش مویرگی

    مهارت های استانداردسازی نمایندگان

    مهارت های ارزیابی و بازرسی نمایندگان

    مهارت های رفتارشناسی و رفتار سنجی نمایندگان

    مهارت های کلوپ مشتریان نمایندگان و کانال های توزیع و فروش مویرگی

     

    همراه با نمایش فیلم و اجرای کارگاه های کاربردی و تمرینات عملی و بررسی مورد های مطالعاتی مختلف

     

    رزومه استاد

    استاد علی خویه  www.khooyeh.com  ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش بازاریابی در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش بازاریابی عالی کشور، مشاوره و آموزش بازاریابی در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه تخصصی در حوزه ( مدیریت، بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، ارتباطات و خلاقیت) در سراسر کشور، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی جهان، مشاور مدیران عامل شرکت های معتبر کشور و ...

     - www.khooyeh.ir-   09122991608

    سخنران و  مدرس دانشگاه

    مولف و مترجم 10 عنوان کتاب در زمینه ارتباطات فروش بازاریابی تبلیغات و خلاقیت

    مولف و مترجم کتاب های پرفروش مدیریت فروش و مهندسی فروش

    مولف و مترجم کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی

    مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و فروش مویرگی  و پخش

     مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، فروش و تبلیغات ارتباطات خلاقیت

    · ارایه بیش از 350000نفر ساعت دوره آموزشی کاربردی و اجرایی  به سازمانها شرکت  ها موسسات و برندهای ملی و بین المللی

    تدوین و اجرای بیش از ده ها برنامه و کمپین بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات و خلاقیت     

    عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا ESOMAR

    ·        عضو انجمن بازاریابی و انجمن تحقیقات بازار ایران

    ·        عضو انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران

    ·        تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات

    ·        شرکت در سمینارهای مختلف بازاریابی، فروش  تبلیغات ارتباطات و خلاقیت

         سخنرانی و ارایه سمینارهای مختلف  و مرتبط با بازاریابی فروش و تبلیغات و ارتباطات و خلاقیت

    ·        عضور هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... 

        کارشناسی مدیریت بازرگانی و کارشناسی ارشد MBA  بازاریابی

    .        بیش از ۱۰ سال تجربه اجرایی در زمینه های مختلف تولیدی صنعتی خدماتی اجرایی ویزیتوری فروش بازاریابی تبلیغات روابط عمومی و تجارت

    ·        انجام وظیفه در سمت های مدیر بازرگانی، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مدیر تبلیغات، خلاقیت و تحقیق و توسعه در شرکت های مختلف

    ·        مبدع و مخترع شیوه های نوین و خلاقانه بازاریابی و تبلیغات و فروش

    ·        ثبت دو اختراع

    ·        مشاور بازاریابی و تبلیغات شرکت های معتبر ایرانی و خارجی

            عضو موسسه 1to1 ال رایس اروپا و آمریکا

                    تولید کننده و مجری نرم افزارهای آموزشی در حوزه بازاریابی فروش ارتباطات تبلیغات خلاقیت

    برخی از شرکت ها و برندهای افتخار مشاوره تحقیق آموزش و امور اجرایی  با آنها

    ، پارس آن لاین، توسعه ساختمان، نوکیا- سامسونگ- همراه اول- سونی- دانشگاه آزاد- دانشگاه تربیت مدرس- دانشکده کارآفرینی- سازمان فنی و حرفه ای- شرکت پاکنام- هیوندای- هیتاچی- بانک ملت - بانک تجارت -بانک صادرات - بانک پاسارگاد- سونی اریکسون- بیمه البرز- بیمه دانا- تولید دارو-نازبو-پرمیت- بیمه پاسارگاد-روزنامه همشهری ایران دنیای اقتصاد - مجله مدیریت بازاریابی تدبیر گزیده مدیریت تبلیغات مهندسی تبلیغات - شهرداری مناطق مختلف- پخش هجرت، به پخش، سایه سمن، سن ایچ، مهرام، البرز،  مراکز کارآفرینی- جهان الکترونیک- ان بی ای- مهنام- تولی پرس- دانشگاه مازندران سمنان یزد و....- فرش مشهد - مرکز توسعه کارآفرینی - پرشیا مدیا- ایران خودرو- سایپا- بهمن- ال جی مادیران و..... هواپیمایی آسمان ایران ایر و ...

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند