مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

درباره ما

بخش اول : معرفی مدیر عامل
دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

در حوزه های زیر:
o دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …
سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ریاست انجمن برند
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    ۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

    طرح چیدمان فروشگاه

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ب.ظ
    طرح چیدمان فروشگاه

    طرح چیدمان فروشگاه

    یک طرح خرده فروشی که به خوبی طراحی شده به خرده فروش اجازه می دهد تا فروش خود را در فروشگاه به حداکثر برساند.

    طرح بندی فروشگاه به طور کلی اندازه و محل هر بخش ، مکان ثابت و الگوهای ترافیک مشتری را تعیین میکند

    طرح هر طبقه و طرح فروشگاه بستگی به نوع محصولات فروخته شده، موقعیت ساختمان و فضای کسب و کار دارد وهمچنین در طراحی کلی فروشگاه نیز اهمیت دارد

    تجربه نشان داده طرح کف فروشگاه روی جذب مشتری تاثیر میگذارد و باعث افزایش درامد فروشگاه میشود خیلی از خرده فروشان به این مورد توجه نمیکنند. آنها صرفا برروی  درآمد تمرکز می کنند و مشتری را فراموش می کنند.

    به عنوان مثال، برخی از خرده فروشان طبقه تجاری را با مقدار زیادی از کالا پرمیکنند. این در حالی است که اینکار باعث میشود مشتری موردهای انتخابی بیشتری داشته باشد، ولی فضای کمی در اختیار مشتری است وباعث ترافیک در فروشگاه میشود. بسیاری از مشتریان با دیدن فروشگاه های شلوغ ازخرید خود درآن فروشگاه صرفنظر میکنند. آنها ترجیح می دهند در محیطی که فضا بازتر است واحساس فشارکمتری میکنند خرید کنند و مشتریان یک رویکرد تجاری در فروشگاه را ترجیح می دهند

    نمونه هایی از این فروشگاه ها هستند Macy’s یا Belk

    با این حال، برخی از مشتریان ترجیح می دهند “شکار معامله” در فروشگاه های ارزان قیمت را داشته باشند در این فروشگاه ها درهم ریختگی و نظم نداشتن  باعث افزایش مشتری میشود

    نمونه هایی از این فروشگاه ها هستند TJ Maxx یا Ross

    در طراحی فروشگاه خود اطمینان حاصل کنید که با توجه به تجربه مشتری در طراحی، طبقه بندی می کنید. آنچه که ممکن است برای طراحی فضایی کارآمد باشد، ممکن است بدترین تجربه مشتری را ایجاد کند. به عنوان مثال، من با یک فروشگاه کار کرده ام تا مجددا فضای خود را طراحی کنم. آنها کالاهای فوق العاده ای داشتند، اما کار عجیبی کرده بودند. بخش کاشی در سمت چپ فروشگاه بود، اما ابزار و لوازم مورد نیاز برای نصب کاشی در سمت راست فروشگاه قرار داشت

    این دو مشکل را بوجود آورد. اول، انگیزه خرید را کاهش می دهد. اگر شما کاشی جدید را نصب می کنید، این چیزی است که در ذهن شماست. هر چیزی که به نظر میرسد ممکن است به شما کمک کند تا با تلاش خود، چشم شما را جذب کند و ممکن است یک افزودنی در فروش باشد. اما اگر رنگ اسپری را در کنار کاشی قرار دهید، احتمالا شما آن را در سبد خرید مشتری نخواهید دید

    دوم، به دلیل اینکه مشتری باید از یک طرف فروشگاه به سمت دیگر حرکت کند، آنها ناامید میشدند. گاهی اوقات آنها به آن سمت فروشگاه نمیرفتند و پس از آن به خانه می رسیدند و متوجه شدند که چیزی را فراموش کردند

    در زیر چند طراحی اولیه فروشگاه وجود دارد

    1

    طرح طبقه مستطیلی،

    طرح عالی فروشگاه برای اکثر انواع فروشگاه های خرده فروشی است. این باعث می شود از دیوارها و وسایل مورد استفاده برای ایجاد فضاهای کوچک در فروشگاه خرده فروشی استفاده شود. طرح مستطیل یکی از ارزان ترین طرح های فروشگاه است.

    .در این طرح بستگی به ورودی در، مشتری ممکن است برای دیدن انواع کالاهای مورد نظردچار مشکل شود یا انها را به سرعت پیدا کند

    DrMall HyperMarketing Salez (2)

    DrMall HyperMarketing Salez (137)


    طرح سطح مورب

    2

    طرح طبقه ی مورب یک فروشگاه مناسب برای انواع خدمات خرده فروشی است. این نمایش عالی برای صندوقداران و مشتریان ارائه داده میشود..

    این طرح بیشتر “دوستانه” است. با یک برنامه مستقیم، مشتری می تواند احساس کند که در یک پیچ و خم هستند. با استفاده از این طرح طبقه، مشتری دارای یک الگوی ترافیکی باز است

    Shopping (14)


    طرح سطح زاویه ای

     3

    طرح طبقه ی زاویه ای بهتر است برای فروشگاه های تخصصی با کیفیت بالا استفاده شود. منحنی ها و زاویه اتصالات و دیوارها باعث طراحی یک فروشگاه گران تر می شود. با این حال، زاویه های نرم افزاری باعث ایجاد جریان بهتر در سراسر فروشگاه خرده فروشی می شود.

    این طراحی دارای کمترین مقدار فضای نمایش در دسترس است، بنابراین بهتر است برای فروشگاه های تخصصی که لیست های ویرایش شده را در مقایسه با انتخاب های بزرگ نمایش میدهند اجرا شود

    DrMall HyperMarketing Salez (140)

    DrMall HyperMarketing Salez (192)


    نقشه زمین هندسی

     

     4

    طرح طبقه بندی هندسی طراحی مناسب برای فروشگاه های پوشاک است. این طرح از قفسه ها و تجهیزات برای ایجاد یک نوع طراحی جالب و غیر معمول در فروشگاه ها، بدون هزینه های بالا استفاده می کند

    این طرح یک کشف وارایه است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که این ارایه ای است که می خواهید با نام تجاری خود ایجاد کنید

    مراسم قرعه کشی هایپراستار تهران اسفند92

    aldi


    طرح طبقه همسطح

    5

    همانطور که ممکن است حدس بزنید، این طرح طبقه بندی مخلوطی از، طرح های مستطیلی، مورب و زاویه ای را ایجاد می کند تا طراحی مناسب ترین فروشگاه را ایجاد کند. این طرح بندی، ترافیک را به سمت دیوارها و پشت فروشگاه می برد

    این طرح برای انواع خرده فروشان است. درست است که بهترین فروشگاه ها دارای اشکال، ارتفاعات و طرح های مختلف هستند. این یک آرایش بزرگتر از مشتریان است

    DrMall HyperMarketing Salez (214)

    DrMall HyperMarketing Salez (215)

    DrMall HyperMarketing Salez (109) DrMall HyperMarketing Salez (167)   DrMall HyperMarketing Salez (202)

    DrMall HyperMarketing Salez (2) DrMall HyperMarketing Salez (148) DrMall HyperMarketing Salez (147) DrMall HyperMarketing Salez (152) DrMall HyperMarketing Salez (95) DrMall HyperMarketing Salez (87) 

    یک طرح خرده فروشی که به خوبی طراحی شده به خرده فروش اجازه می دهد تا فروش خود را در فروشگاه به حداکثر برساند.

    طرح بندی فروشگاه به طور کلی اندازه و محل هر بخش ، مکان ثابت و الگوهای ترافیک مشتری را تعیین میکند

    طرح هر طبقه و طرح فروشگاه بستگی به نوع محصولات فروخته شده، موقعیت ساختمان و فضای کسب و کار دارد وهمچنین در طراحی کلی فروشگاه نیز اهمیت دارد

    تجربه نشان داده طرح کف فروشگاه روی جذب مشتری تاثیر میگذارد و باعث افزایش درامد فروشگاه میشود خیلی از خرده فروشان به این مورد توجه نمیکنند. آنها صرفا برروی  درآمد تمرکز می کنند و مشتری را فراموش می کنند.

    به عنوان مثال، برخی از خرده فروشان طبقه تجاری را با مقدار زیادی از کالا پرمیکنند. این در حالی است که اینکار باعث میشود مشتری موردهای انتخابی بیشتری داشته باشد، ولی فضای کمی در اختیار مشتری است وباعث ترافیک در فروشگاه میشود. بسیاری از مشتریان با دیدن فروشگاه های شلوغ ازخرید خود درآن فروشگاه صرفنظر میکنند. آنها ترجیح می دهند در محیطی که فضا بازتر است واحساس فشارکمتری میکنند خرید کنند و مشتریان یک رویکرد تجاری در فروشگاه را ترجیح می دهند

    نمونه هایی از این فروشگاه ها هستند Macy’s یا Belk

    با این حال، برخی از مشتریان ترجیح می دهند “شکار معامله” در فروشگاه های ارزان قیمت را داشته باشند در این فروشگاه ها درهم ریختگی و نظم نداشتن  باعث افزایش مشتری میشود

    نمونه هایی از این فروشگاه ها هستند TJ Maxx یا Ross

    در طراحی فروشگاه خود اطمینان حاصل کنید که با توجه به تجربه مشتری در طراحی، طبقه بندی می کنید. آنچه که ممکن است برای طراحی فضایی کارآمد باشد، ممکن است بدترین تجربه مشتری را ایجاد کند. به عنوان مثال، من با یک فروشگاه کار کرده ام تا مجددا فضای خود را طراحی کنم. آنها کالاهای فوق العاده ای داشتند، اما کار عجیبی کرده بودند. بخش کاشی در سمت چپ فروشگاه بود، اما ابزار و لوازم مورد نیاز برای نصب کاشی در سمت راست فروشگاه قرار داشت

    این دو مشکل را بوجود آورد. اول، انگیزه خرید را کاهش می دهد. اگر شما کاشی جدید را نصب می کنید، این چیزی است که در ذهن شماست. هر چیزی که به نظر میرسد ممکن است به شما کمک کند تا با تلاش خود، چشم شما را جذب کند و ممکن است یک افزودنی در فروش باشد. اما اگر رنگ اسپری را در کنار کاشی قرار دهید، احتمالا شما آن را در سبد خرید مشتری نخواهید دید

    دوم، به دلیل اینکه مشتری باید از یک طرف فروشگاه به سمت دیگر حرکت کند، آنها ناامید میشدند. گاهی اوقات آنها به آن سمت فروشگاه نمیرفتند و پس از آن به خانه می رسیدند و متوجه شدند که چیزی را فراموش کردند

    در زیر چند طراحی اولیه فروشگاه وجود دارد

    1

    طرح طبقه مستطیلی،

    طرح عالی فروشگاه برای اکثر انواع فروشگاه های خرده فروشی است. این باعث می شود از دیوارها و وسایل مورد استفاده برای ایجاد فضاهای کوچک در فروشگاه خرده فروشی استفاده شود. طرح مستطیل یکی از ارزان ترین طرح های فروشگاه است.

    .در این طرح بستگی به ورودی در، مشتری ممکن است برای دیدن انواع کالاهای مورد نظردچار مشکل شود یا انها را به سرعت پیدا کند

    DrMall HyperMarketing Salez (2)

    DrMall HyperMarketing Salez (137)


    طرح سطح مورب

    2

    طرح طبقه ی مورب یک فروشگاه مناسب برای انواع خدمات خرده فروشی است. این نمایش عالی برای صندوقداران و مشتریان ارائه داده میشود..

    این طرح بیشتر “دوستانه” است. با یک برنامه مستقیم، مشتری می تواند احساس کند که در یک پیچ و خم هستند. با استفاده از این طرح طبقه، مشتری دارای یک الگوی ترافیکی باز است

    Shopping (14)


    طرح سطح زاویه ای

     3

    طرح طبقه ی زاویه ای بهتر است برای فروشگاه های تخصصی با کیفیت بالا استفاده شود. منحنی ها و زاویه اتصالات و دیوارها باعث طراحی یک فروشگاه گران تر می شود. با این حال، زاویه های نرم افزاری باعث ایجاد جریان بهتر در سراسر فروشگاه خرده فروشی می شود.

    این طراحی دارای کمترین مقدار فضای نمایش در دسترس است، بنابراین بهتر است برای فروشگاه های تخصصی که لیست های ویرایش شده را در مقایسه با انتخاب های بزرگ نمایش میدهند اجرا شود

    DrMall HyperMarketing Salez (140)

    DrMall HyperMarketing Salez (192)


    نقشه زمین هندسی

     

     4

    طرح طبقه بندی هندسی طراحی مناسب برای فروشگاه های پوشاک است. این طرح از قفسه ها و تجهیزات برای ایجاد یک نوع طراحی جالب و غیر معمول در فروشگاه ها، بدون هزینه های بالا استفاده می کند

    این طرح یک کشف وارایه است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که این ارایه ای است که می خواهید با نام تجاری خود ایجاد کنید

    مراسم قرعه کشی هایپراستار تهران اسفند92

    طرح طبقه همسطح

    5

    همانطور که ممکن است حدس بزنید، این طرح طبقه بندی مخلوطی از، طرح های مستطیلی، مورب و زاویه ای را ایجاد می کند تا طراحی مناسب ترین فروشگاه را ایجاد کند. این طرح بندی، ترافیک را به سمت دیوارها و پشت فروشگاه می برد

    این طرح برای انواع خرده فروشان است. درست است که بهترین فروشگاه ها دارای اشکال، ارتفاعات و طرح های مختلف هستند. این یک آرایش بزرگتر از مشتریان است

    DrMall HyperMarketing Salez (214)

    DrMall HyperMarketing Salez (215)

    DrMall HyperMarketing Salez (109)

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    دلایل مهم برای همکاری با یک مشاور بازاریابی و فروش با تجربه

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۲ ب.ظ
    برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

    4a

    دلایل مهم برای همکاری با یک مشاور بازاریابی و فروش با تجربه

    ۱۰ دلیل برای اینکه باید یک مشاور بازاریابی را برای کسب و کارمان استخدام کنیم

     

    بسیاری از شرکت ها برای رشد اقتصادی و زدن یک رکود اقتصادی تصمیم می گیرند بازاریابی را به عنوان یک اقدام سریع برای صرفه جویی در هزینه ها کاهش دهند. با توجه به این که بیشتر طرح های بازاریابی برای نشان دادن بازگشت قابل ملاحظه ی سرمایه گذاری زمان می گذارند، این واکنش سریع می تواند تا حدودی این موضوع را حل کند. با این حال، این یک دیدگاه کوتاه مدت است و مدیران کسب و کارهای هوشمند می دانند که بازاریابی موثر،کلید موفقیت تجاری است و باید در طول زمان های خوب و بد اقتصادی پایدار باشد.

    unnamed1

    سرمایه گذاری برای استخدام یک مشاور بازاریابی با تجربه می تواند به سازمان هایی که به منظور ارتقاء محصولات و خدمات خود به طور موثرتر به سود زیادی نیاز دارند کمک کند.

     

    ۱۰ دلیل برای اینکه باید یک مشاور بازاریابی را برای کسب و کارمان استخدام کنیم

    ۱-چشم انداز خارجی – هنگامی که شما در کسب و کار خود پایبند هستید با بهره گیری از عمل روزمره آن، می توانید ببینید که چگونه کسب و کار شما توسط بازار خارجی دیده میشود. اما آیا کسانی که خارج از کسب و کار شما هستند، آن را درک می کنند و می دانند که چه چیزی را ارائه می دهید؟ یک مشاور بازاریابی می تواند این چشم انداز خارجی را ارائه دهد و به شما در برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه ای که می خواهید دسترسی پیدا کنید، کمک کند.

     

    ۲- یک مشاور بازاریابی دیدگاهی خارجی را که در سازمان شما وجود ندارد، به ارمغان می آورد. آنها به وسیلهسیاست های داخلی سازمان محدود نمی شوند و به همین ترتیب آنها می توانند به کسب و کار شما برایتعیین اهدافتان و تعریف استراتژی شما کمک کنند و نتیجه کسب و کار شما بهتر و موفقیت امیز خواهد بود.

     

    ۳- تخصص مقرون به صرفه

    یک مشاور بازاریابی می تواند مهارت های خاصی را ارائه دهد که ممکن است برای کسب و کار شما به عنوان یک منبع تمام نشدنی قابل انجام نباشد. کسب و کارهای کوچکتر که ممکن است قادر به خریداری یک بازاریاب سطح بالا نباشند، میتوانند از یک بازاریاب جوان در خانه برای مدیریت کارهای روزمره استفاده کنند و از یک مشاور بازاریابیخارجی برای ارائه تخصص استراتژیک خود به صورت آزادانه استفاده کنند.

     

    ۴- ازاد کردن زمان

    با استفاده از یک مشاور بازاریابی با تجربه برای رسیدگی به نیازهای بازاریابی خود، وقت خود را برای تمرکز بر روی دیگر بخش های کسب و کار آزاد کنید. حرفه ی بازاریابی نیز با این روش کارآمد تر خواهد بود، زیرا این تخصص آنهاست

     

    ۵- اجتناب از محاکمه و خطا

    یک مشاور بازاریابی با تجربه بر روی تعدادی از طرح های مختلف بازاریابی کار می کند و حتما یک درک بسیار خوب برای اینکه چه چیزی برای صنعت شما مفید است و چه چیزی مفید و کارامد نیست، دارد. بهره برداری از این ثروت تجربه باعث می شود تا شما از اتلاف وقت و پول در تمرینات بازاریابی که به نفع کسب و کار شما نیست، جلوگیری شود

     

     

    ali khooyeh

     

    -۶ یکی از مزایای بزرگ استفاده از یک مشاور بازاریابی خارجی این است که شما هر زمان که احساس نیاز به آن ها کردید از آن ها کمک بگیرید. شما می توانید در زمانی که سرتان شلوغ است از انها کمک بیشتری بگیرید  و زمانیکه نیازهای بازاریابی شما کمی کمتر است از انها کمتر کمک بگیرید. این سطح انعطاف پذیری با یک عضو دائمی از کارکنان بعید است.

     

    ۷-دوست انتقادی

    یک مشاور بازاریابی از شما سوالاتی که دیگران در کسب وکارتان نمیخواهند بپرسند را می پرسد تا تصمیماتبازاریابی وکسب وکار شما را به چالش بکشند. چالش بر وضعیت موجود می تواند منجر به راه های مثبت و کارآمدتر برای انجام کارهایتان شود. مشاور بازاریابی شما همیشه در قلب شما بهترین منافع را برای کسب و کار شما دارد.

     

    ۸- دسترسی به طیف گسترده ای از اطلاعات کسب و کار مفید

    مشاوران بازاریابی با تجربه به علت آنکه با کسب و کارهای گوناگونی کار کرده اند، با شبکه ی وسیعی از صنایع و خدمات آشنایی دارند. آن ها ارتباطات قوی با بسیاری از مدیران صنایع دارند که این به خودی خود می تواند فرصت های جدیدی را برای کسب و کار شما ایجاد کند.

     

     

    -۹ یک مربی برای جوانان بازاریاب شما

    یک بازاریاب حرفه ای باتجربه می تواند به پشتیبانی و راهنمایی تیم جوانان بازاریاب کمک کند و ممکن است به طور قابل توجهی در افزایش سطح دانش افرادی که تازه کار هستند یا بی تجربه، در بازاریابی کمک کند

     

    ۱۰- صرفه جویی در هزینه

    آیا می توانید مطمئن باشید که هزینه های بازاریابی فعلی شما به شیوه ای مناسب هدایت می شود یا مؤثر است؟یک متخصص بازاریابی، با تجربه بازاریابی موجود خود بررسی خواهد کرد و ممکن است بتواند فعالیت های جایگزین را پیشنهاد کند که بتواند بازده بیشتری در سرمایه گذاری و  یا کمتر کردن هزینه های آن داشته باشد.

    علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

    اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند