بازاریابی و فروش خلاق در شرکتها
با چند از دوستان و همکاران شروع به کار جالبی کرده ایم به این صورت که به صورت خصوصی و محلی به شرکت های مختلف رفته و در کارگاه های کارگروهی به آموزش و اجرای بازاریابی و فروش خلاق می پردازیم امید است این فعالیت خلاقانه بتواند راهی برای پیشبرد حرفه ای مهندسی بازاریابی مهندسی فروش و بازاریابی خلاق و فروش خلاق باشد. با ما تماس بگیرید
۱- اثربخش ترین رسانه ای موسسات آموزشی چگونه باید بررسی شود
۲- در برنامه های بازاریابی موسسات آموزشی چه شاخص هایی مهم است
۳- شاخص های مهم در تحقیقات بازاریابی موسسات آموزشی چیست
۴- وضعیت بازار موسسات آموزشی چگونه است
۵- عوامل موفقیت در بازاریابی آموزشی چیست
۶- برای پیشبرد فروش و بازاریابی موسسات آموزشی چه برنامه هایی باید داشت
۷- استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات و فروش خدمات آموزشی چگونه می باشد
سرفصل های بازاریابی خدمات آموزشی
تبلیغات خدمات آموزشی
مدرس و سخنران: مهندس علی خویه
رزومه مدرس و سخنران:
نام: علی نام خانوادگی: خویه
تلفن های هماهنگی و تماس -۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ - 09372991608
وب سایت: www.khooyeh.com www.gmas.ir www.400004.info
وبلاگ و گاه نوشته ها www.alikhooyeh.blogfa.com
· سخنران و مدرس دانشگاه
· مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های مدیریت ، بازاریابی، فروش، تبلیغات وخلاقیت
· مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما از جمله سلسله برنامه های پژواک در رادیو تجارت
· مولف و مترجم بیش از 7 عنوان کتاب در زمینه ارتباطات فروش بازاریابی و تبلیغات ( مدیریت استراتژیک تبلیغات بازاریابی، مهندسی ذهن وان ال پی، تریز، تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی ، راز تجارت و ....
· سخنران و مدرس دوره ها و سمینارهای مختلف مدیریت ، بازاریابی، فروش،تبلیغات ،خلاقیت، روانشناسی، ارتباطات و .... ارایه بیش از 90000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی در سازمانها موسسات شرکت ها و سمینارهای مختلف
· دارای شمار زیادی مقالات منتشر شده در نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و ....
· دارای چندین سال سوابق اجرایی در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی، ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه در شرکت ها مختلف و دارای سابقه ی همکاری با برندهای معتبر ملی و بین المللی
· ارایه بیش از صد ها ساعت مشاوره وتحقیق در زمینه های تخصصی به رده های مختلف مدیریتی و سازمانی
· دارای دو اختراع ثبت شده در حوزه تبلیغات
· تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات
· عضو هیات تحریریه نشریان مختلف اقتصادی بازرگانی و بازاریابی
· دارای تولیدات نرم افزاری آموزشی و اجرایی از جمله :راز تجارت ، مهندسی فروش،مهندسی خلاقیت
· عضو وب سایت انجمن تحقیقات بازار اروپا ESOMARو…عضو انجمن های بین المللی مانند DSEIو 1to 1 وWARC
· کارشناسی بازارگانی ، کارشناسی ارشد MBA و دارای مدرک مهندسی IT از دانشگاه علم و صنعت ومدرک تافل 550
· دارای سوابق، تجربه و آشنایی با زمینه های مختلف هنری و شرکت در نمایشگاه ها و مجامع فرهنگی و هنری
· همکار افتخاری انجمن بازاریابی و تحقیقات بازار ایران وا نجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران
برخی از شرکت ها و برندهای افتخار همکاری مشاوره تحقیق آموزش و امور اجرایی با آنها
نوکیا- تولی پرس- سامسونگ- رشد - سونی- تولید دارو - دانشگاه تربیت مدرس- دانشگاه تهران - دانشکده کارآفرینی- سازمان فنی و حرفه ای- پاکنام- هیوندای- هیتاچی- بانک ملت - بانک تجارت -بانک صادرات - بیمه اقتصاد نوین، بیمه ایران، بانک پاسارگاد- موسسات آموزشی کوشا ندا سبلان ماهان و ... مهنام ، تولی پرس، سونی اریکسون- بیمه البرز- فروشگاه رفاه، بیمه دانا- بیمه پاسارگاد-روزنامه همشهری- ایران -دنیای اقتصاد - مجله مدیریت بازاریابی -تدبیر- گزیده -مدیریت تبلیغات- ذوب آهن اصفهان، مهندسی تبلیغات - شهرداری مناطق مختلف- مراکز کارآفرینی- جهان الکترونیک- ان بی ای- آستان قدس- مهنام- تولی پرس- دانشگاه مازندران سمنان یزد و....- فرش مشهد - مرکز توسعه کارآفرینی - پرشیا مدیا- ایران خودرو- سایپا- بهمن- ال جی مادیران و..... هواپیمایی ماهان آسمان ایران ایر و ...
برخی از سرفصل های بازاریابی خدمات آموزشی
عناوین سخنرانی:
- نظام بازاریابی خدمات آموزشی و اجزای آن
- ارکان اصلی بازاریابی خدمات آموزشی
- بازارشناسی خدمات آموزشی
- بازارسازی نظام خدمات آموزشی
- بازارسازی در خدمات آموزشی
- مدیریت بازار (بازارگردانی) خدمات آموزشی
تعاریف اهمیت و ضرورت بازاریابی خدمات آموزشی
اصول و تکنیک های بازاریابی خدمات آموزشی در ایران
آشنایی با انواع بحران های بازاریابی خدمات آموزشی
تکنیک های فروش بازاریابی خدمات آموزشی سبک ایرانی
مهندس فروش و مهندسی بازاریابی خدمات آموزشی در ایران
مهندسی بازاریابی خدمات آموزشی
اشتباه ها و خطاهای فروش بازاریابی خدمات آموزشی
تکنیک های ضد خطا در بازاریابی خدمات آموزشی ایرانی
10 نقطه کور فروش بازاریابی خدمات آموزشی
10 اشتباه بازاریابی خدمات آموزشی
رفتار خریداران بازاریابی خدمات آموزشی
رفتار فروشندگان بازاریابی خدمات آموزشی
تکنیک های ارتباطی در فروش بازاریابی خدمات آموزشی ایرانی
10 تکنیکبازاریابی خدمات آموزشی
10 تاکتیک بازاریابی خدمات آموزشی
10 استراتژی فروش بازاریابی خدمات آموزشی
تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری ایرانی
10 تکنیک خلاق جذب مشتریان بیشتر در ایران
دام ها و کابوس های فروشندگان ایرانی
10 تکنیک تبلیغات بازاریابی خدمات آموزشی
سبک های فروش و بازاریابی خدمات آموزشی
بازارسازی خدمات آموزشی
بازارگرمی خدمات آموزشی
رفتار شناسی مشتریان ایرانی
تکنیک های رفتار شناسی ایرانیان
اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش ایرانی
فروش روانشناسانه
روانسازی فروش با تکنیک های روانشناسی
تکنیک های مشتری شناسی در ایران
روانشناسی فروش و بازاریابی
رفتار شناسی مشتریان