مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،
  • خانه
  • درباره استاد علی خویه
  • سرآغاز
  • تماس با من
  • دوره های آموزشی | سمینارها | همایش ها
  • کتاب های علی خویه

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

درباره ما

بخش اول : معرفی مدیر عامل
دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

در حوزه های زیر:
o دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …
سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ریاست انجمن برند
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
    • بازاریابی خدمات
    • بازاریابی دیجیتالی
    • بازاریابی کالا
    • دوره های بازاریابی
    • مشاور بازاریابی
    • مقالات بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
    • برند سازی خدمات
    • برند سازی کالا
    • دوره های آموزشی برندینگ
    • سمینار برند
    • مدیریت برند
    • مشاور برند
    • مقالات برند
  • پخش و توزیع مویرگی
    • دوره های آموزشی فروش مویرگی
    • مقالات پخش مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
    • دوره های آموزشی فروش
    • مشاور فروش
    • مقالات فروش
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
    • درباره علی خویه
    • مصاحبه
  • فروشگاه
    • دوره های آموزشی فروشگاهی
    • فروشگاه آنلاین
    • فروشگاه زنجیره ای
    • مقالات و مطالب
    • هایپرمارکت
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
    • بازاریابی بانک ها
    • بازاریابی بهداشت و سلامت
    • تبلیغات
    • روانشناسی تبلیغات
    • روانشناسی فروش
    • و روانشناسی ارتباط با مشتری
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
    • اسرار تجارت بین الملل
    • مدیریت بازارسازی
  • محصولات
    • کتاب های بازاریابی
      • دکتری بازاریابی و فروش
    • کتاب های فروش
  • مدیریت
    • دوره های آموزشی مدیریت
    • مدیریت استراتژیک
    • مشاور مدیریت
    • مقالات مدیریت
  • مذاکره
    • دوره های آموزشی مذاکره
    • مقالات آموزشی مذاکره
    • ویدئو های آموزشی
  • مشتری مداری و CRM
    • دوره های آموزشی جذب مشتری
    • مدیریت ارتباط با مشتری CRM
    • مقالات CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    طبقه بندی موضوعی
    • آموزش بازاریابی

       (۵۹)
    • آموزش فروش

       (۵۵)
    • دوره های آموزشی

       (۳۹)
    • خلاقیت

       (۱۳)
    • سمینار

       (۳۰)
    • کلاس بازاریابی

       (۳۷)
    • مشاور مدیرعامل

       (۳۴)
    • مشاور بازاریابی

       (۴۸)
    • مدرس بازاریابی

       (۴۶)
    • افزایش فروش

       (۳۷)
    • کتاب های علی خویه

       (۹)
    • مهندسی بازار و بازاریابی

       (۱۳)
    • مدرسه برند ایران

       (۱۷)
    • مدرسه تبلیغات ایران

       (۱۳)
    • مدرسه فروش ایران

       (۲۲)
    • سخنرانی های انگیزشی خویه

       (۳)
    • مدرسه بازاریابی ایران

       (۱۰)
    • دوره های فروش

       (۱۲)
    • دوره های بازاریابی

       (۱۱)
    • مقالات فروش

       (۲)
    • مقالات بازاریابی

       (۶)
    • بازاریابی و فروش نوین

       (۹)
    خلاصه آمار
    کلمات کلیدی

    آموزش بازاریابی

    آموزش بازاریابی فروش تبلیغات

    آموزش فروش

    آموزش فروش و بازاریابی

    بازاریابی

    مدرس بازاریابی

    مدرس فروش

    افزایش فروش

    کارگاه ها و سمینارهای آموزشی بازاریابی

    دوره آموزشی کاربردی

    مشاور فروش

    کلاس های بازاریابی

    مشاور بازاریابی

    مدرس فروش و بازاریابی

    کلاس بازاریابی

    بازاریابی و فروش

    مشاور مدیرعامل

    مدرسه فروش ایران

    انواع روش های آموزش مدیریت

    بازاریابی و فروش خلاق در شرکتها

    کارگاه آموزشی کاربردی تکنیک های وفادارسازی مشتریان

    مدرس مدیریت بازاریابی فروش مذاکره برند و تبلیغات

    آموزش در محل توسط گروه تخصصی

    مدرسه بازاریابی و تبلیغات

    مدرس CRM

    ارتباط با مشتری

    متد های آموزش بازاریابی

    مشاور برند

    بازاریابی و فروش تلفنی

    فروش

    بایگانی
    • ارديبهشت ۱۴۰۲  (۱)
    • آبان ۱۴۰۰  (۲)
    • آبان ۱۳۹۹  (۱)
    • فروردين ۱۳۹۹  (۲)
    • مرداد ۱۳۹۸  (۱)
    • بهمن ۱۳۹۷  (۱)
    • تیر ۱۳۹۷  (۱)
    • ارديبهشت ۱۳۹۷  (۱)
    • بهمن ۱۳۹۶  (۷)
    • مهر ۱۳۹۶  (۲)
    • مرداد ۱۳۹۶  (۱)
    • دی ۱۳۹۵  (۲)
    • مهر ۱۳۹۵  (۱)
    • خرداد ۱۳۹۵  (۱)
    • فروردين ۱۳۹۵  (۲)
    • دی ۱۳۹۴  (۱)
    • آبان ۱۳۹۴  (۱)
    • مهر ۱۳۹۴  (۲)
    • تیر ۱۳۹۴  (۴)
    • خرداد ۱۳۹۴  (۴)
    • ارديبهشت ۱۳۹۴  (۵)
    • فروردين ۱۳۹۴  (۱۲)
    • اسفند ۱۳۹۳  (۱۹)
    • بهمن ۱۳۹۳  (۴)
    • دی ۱۳۹۳  (۴)
    • آبان ۱۳۹۳  (۲)
    • مهر ۱۳۹۳  (۴)
    • شهریور ۱۳۹۳  (۴)
    • مرداد ۱۳۹۳  (۴)
    • تیر ۱۳۹۳  (۶)
    • خرداد ۱۳۹۳  (۸)
    • ارديبهشت ۱۳۹۳  (۱)
    آخرین مطالب
    • ۰۲/۰۲/۱۹
      آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش
    • ۰۰/۰۸/۲۵
      مشاوره های تخصصی گروه
    • ۰۰/۰۸/۱۹
      عنوان دوره: اصول و تکنیکهای بازاریابی و فروش مجازی
    • ۹۹/۰۸/۱۷
      تست های درس بازاریابی همراه با پاسخ های تشریحی دکتر علی خویه
    • ۹۹/۰۱/۳۰
      یک مشاور و مدرس فروش باید چه مهارت هایی داشته باشد؟
    • ۹۹/۰۱/۳۰
      دکتر علی خویه مدرس فروش مشاور فروش مدرس بازاریابی و فروش حرفه ای
    • ۹۸/۰۵/۰۷
      مشاوره فروش
    • ۹۷/۱۱/۰۴
      چرا مدرسه فروش ایران ؟ چرا آکادمی مذاکره ایران؟ چرا مدرسه بازاریابی و فروش ایران؟ استاد علی خویه
    • ۹۷/۰۴/۲۵
      مدرس بازاریابی و فروش حرفه ای
    • ۹۷/۰۲/۱۸
      تکیک های متقاعد کردن مشتری
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    پربیننده ترین مطالب
    • ۹۴/۰۲/۱۷
      کتاب های مدیریت-دانلود کتاب PDF
    • ۹۴/۰۲/۱۷
      کتاب های مدیریت-pdf-دانلود
    • ۹۳/۱۰/۲۰
      آموزش بازاریابی
    • ۹۳/۱۲/۰۷
      راه موفقیت
    • ۹۴/۰۲/۱۷
      کتاب های تخصصی بازاریابی و فروش
    • ۹۴/۰۲/۲۳
      کتاب های برایان تریسی (موفقیت ، فروش، بازاریابی و ...)
    • ۹۳/۰۷/۲۸
      کارگاه آموزشی کاربردی تکنیک های وفادارسازی مشتریان. مدرس علی خویه
    • ۹۳/۱۱/۲۶
      کارگاه آموزشی کاربردی تکنیک های وفادارسازی مشتریان
    • ۹۳/۱۲/۰۳
      همایش ها، سمینارها و کارگاه های بازاریابی فروش تبلیغات برندینگ
    • ۹۳/۱۲/۰۷
      روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری
    محبوب ترین مطالب
    • ۹۷/۰۴/۲۵
      مدرس بازاریابی و فروش حرفه ای
    • ۹۳/۱۱/۲۴
      کارگاه ها و سمینارهای آموزشی بازاریابی
    • ۹۳/۱۱/۲۶
      دوره های آموزشی استاد علی خویه
    • ۹۳/۱۱/۲۶
      آموزش بازاریابی فروش تبلیغات - مدرس بازاریابی - مشاور مدیرعامل و مجری طرح های مهندسی فروش
    • ۹۴/۰۱/۲۰
      درک ذهنیت مشتری
    • ۹۴/۰۲/۲۳
      کتاب های برایان تریسی (موفقیت ، فروش، بازاریابی و ...)
    • ۹۵/۰۱/۰۱
      مطالب آموزشی و مقالات بازاریابی
    • ۹۳/۰۳/۲۱
      مشاور فروش، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران مدیریت، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس مدیریت
    • ۹۵/۱۰/۰۶
      آموزش و تدریس بازاریابی
    • ۹۳/۱۰/۲۰
      دوره آموزشی کاربردی و اجرایی بازاریابی و بازارسازی
    مطالب پربحث‌تر
    • ۹۳/۰۲/۱۶
      مشاوره بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوره برند،مشاوره تحقیقات بازاریابی، مشاوره مهندسی فروش
    • ۹۴/۰۲/۲۳
      کتاب های برایان تریسی (موفقیت ، فروش، بازاریابی و ...)
    • ۹۵/۰۱/۰۱
      مطالب آموزشی و مقالات بازاریابی
    • ۹۳/۰۳/۲۱
      مشاور فروش، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران مدیریت، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس مدیریت
    • ۹۵/۱۰/۰۶
      آموزش و تدریس بازاریابی
    • ۹۳/۱۰/۲۰
      دوره آموزشی کاربردی و اجرایی بازاریابی و بازارسازی
    • ۹۳/۰۴/۲۹
      سوابق آموزشی علی خویه(www.khooyeh.com تلفن همراه: 09122991608)
    • ۹۳/۰۵/۳۱
      علی خویه، مدرس و معلم بازاریابی و فروش، مشاورو مجری بازاریابی و فروش، مشاور برند
    • ۰۰/۰۸/۱۹
      عنوان دوره: اصول و تکنیکهای بازاریابی و فروش مجازی
    • ۹۳/۰۳/۲۳
      علی خویه، مدرس و معلم بازاریابی و فروش، مشاورو مجری بازاریابی و فروش، مشاور برند
    پیوندها
    • آموزش مذاکره
    • http://marketingconsulting.blogfa.com/
    • مدرسه بازاریابی و فروش ایران
    • مدرسه فروش ایران
    • مدیریت برند
    • مشاور بازاریابی
    • سایت علی خویه

    تکیک های متقاعد کردن مشتری

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۰۴ ب.ظ

    مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور بازاریابی و فروش
    قانع کردن افراد تنها از طریق منطق کار آسانی نیست، بنابراین اگر رفتاری صادقانه داشته باشید و منافع طرف مقابل را نیز در نظر بگیرید و در کنار این موارد حرکات بدن خوبی داشته باشید می توانید راحت تر افراد را قانع کنید. گاهی برخی از مشتریان نسبت به رفتار فروشندگان مقاومت می کنند بنابراین برای اینکه بتوانید مشتریان را قانع کنید که محصول شما را خریداری کنند باید هر دو دارای یک احساس مشترک باشید و یک درک و فهم از موضوع مورد بحث داشته باشید.مشتریان باید ابتدا به شما اعتماد کنند.

    برای ایجاد این اعتماد شفاف، صمیمی و طبیعی رفتار کردن بسیار مهم است. برخی از فروشندگان اصرار زیادی در فروش یک محصول می کنند به طوری که مشتری در مورد خرید محصول  تردید می کند و گمان می کند فروشنده از روی منافع شخصی با او برخورد می کند. باید بدانید مردم در ارتباط با چه موضوعی نه می گویندو نه گفتن یک عکس العمل آنی است. از طرفی اگر تجربیات مثبت را نیز بشناسید می توانید از طیق تامین آن تجربه خوب به سرعت جواب مثبت را از مشتری بگیرید.
    ادامه مطلب در
    marketingdoctor.ir
    drmall.ir
    https://t.me/alikhoobeh

    بهترین زمان برای فروش بیشتر!!!
    @sales_technic

    بهترین زمان برای فروش بیشتر به مشتری، هنگامی است که او در حال خرید است نه مدتی بعد از خرید.
    وقتی شما توانستید از نظر احساسی مشتری را راضی به خرید محصول خود کنید و او به این نتیجه رسیده که می تواند به شما اعتماد کند؛به راحتی میتوانید با اخلاق خوش و مراوده مناسب او را راضی و مشتاق به خرید محصول بیشتر کنید.
    میتوانید مدلهای بیشتری به مشتری نشان دهید، خدمات جانبی را به او معرفی کنید و یا تخفیف ویژه ای برای خرید بیشتر به او پیشنهاد کنید. به این شکل نه تنها فروش خود را افزایش داده اید؛ بلکه مشتریان را راضی تر و خشنود تر می سازید چون تخفیف، امکانات و مزایای بیشتری دریافت کرده اند.
    به عنوان مثال فروش محصولات مکمل به مشتری در حال خرید بسیار ساده است.
    هنگام فروش کفش چرمی می توانید واکس مخصوص را هم به مشتری بفروشید.
    هنگام فروش موبایل می توانید کیف موبایل و نرم افزارهای لازم را هم به فروش برسانید.
    @sales_technic
    doctorsales.ir
    instagram.com/khooyeh.ir

    gmas.ir
    آخرین صحبت های استیو جابز این مرد بزرگ رو روی تخت بیمارستان با دقت ببینید.
    برای عزیزان خود ارسال کنید.
    t.me/alikhoobeh
    marketingdoctor.ir

    سعی کنید به هر کس دو کارت ویزیت بدهید.
    دکتر فروش
    doctorsales.ir

    مدرس فروش، دکتر فروش

    صفحه اینستاگرام مدرس فروش

    • صفحه اینستاگرام استاد علی خویه

    صفحه اینستاگرام آموزش و مشاوره مدیریت

    استاد علی خویه

    اینستاگرام استاد علی خویه

    در صفحه اینستاگرام استاد علی خویه

    هر هفته با مطالب مختلف آموزشی در حوزه مدیریت بازاریابی فروش و برند آشنا شوید

    همراه شما هستیم

    دوستدارتان علی خویه

    • موافقین ۰ مخالفین ۰
    • ۹۷/۰۲/۱۸
    • دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی ارقام فارسی و انگلیسی پذیرفته می‌شوند
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    اخطار!
    ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
    فنون ارتباطات موثر مهندسی ذهن وان ال پی در ارتباطات ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی روابط عمومي و برنامه هاي ارتباطي خلاق با مشتريان روابط عمومی خلاق و فعال تکنیک های روابط عمومی ارتباطات بازاریابی بین الملل روانشناسی ارتباط با مشتری تکنیک های شناسایی افراد در برقراری ارتباطات ارتباطات میان فردی و سازمانی سیستم های ترفیع و تشویق در ارتباطات و تجارت بین الملل مدیریت و برنامه ریزی رسانه – مهندسی رسانه زبان بدن در ارتباطات بازاریابی و فروش تکنیک های ارتباطات خلاق طراحی محصول گرافیک محصول مدیریت محصول در بازار کایزن و تکنیکهای بهره وری اصول معماری و طراحی داخلی سازمانی معماری سازمانی مدیریت تولید و مدیریت دانش مدیریت کیفیت و تکنیک های کنترل کیفیت مهندسی خلاقیت در صنعت مدیریت خط تولید چیدمان فروش و محل کار مدیریت و توسعه محصول جدید NPD PLM سرپرستی اثربخش اصول سرپرستی موثر مدیریت اجرایی با دیدگاه بازاریابی و فروش تکنیک ها اصول و فنون تصمیم گیری و تصمیم سازی رهبری اثربخش مهارت های رهبری در صنعت و سازمان مدیریت خلاقیت و نوآوری مدیریت بازاریابی مدیریت زنجریه تامین و زنجیره ارزش MBA مهندسی بازار و بازاریابی تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته پروموشن و مدیریت ترویج و توسعه بازاریابی افزایش فروش کاتالیزور فروش انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی در فروش و بازاریابی سیستم های کنترل کیفیت و روشهای اجرای آن مدیریت برند نام و نشان سازی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری هویت سازی برند بازاریابی املاک و مستغلات تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک اصول و روش های نامه نگاری و ارتباطات نوشتاری موثر در بازاریابی و فروش مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف تکنیک های قیمت گذاری و روانشناسی قیمت گذاری مدیریت مشتریان سخت و شیوه های مذاکره با مشتریان سخت تاکتیک های مذاکره اصول و فنون مذاکره و متقاعد سازی مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع مدیریت ارتباط با مشتریان و کار با نرم افزارهای CRM فروش و بازاریابی تلفنی مدیریت کانال های توزیع و فروش اصول خرده فروشی و عمده فروشی فروش مویرگی و حضوری تکنیکها و روشهای خلاق بازارسازی و بازارگرمی تکنیک ها و روشهای کشف فرصت های بازار و تحریک و ترویج نیاز بازار فرصت شناسی و فرصت سازی بازار تجارت و بازاریابی بین الملل تکنیک های بازاریابی حرفه ای تکنیک ها و روشهای ویزیتوری تربیت ویزیتور حرفه ای شیوه های مدیریت موانع روانی در نیروهای انسانی سازمانی(زیراب زنی ، خودشیرینی، از زیرکار درفتن و ...) بازارپردازی مرچندایزینگ سمپلینگ بازاریابی حضوری و روشهای اجرای خلاقانه آنها تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تحقیقات بازاریابی کاربردی بازاریابی پارتیزانی چریکی بازاریابی خلاق مهندسی ذهن مشتری مهندسی فروش تکنیکهای فروش حرفه ای فروش خلاق طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه و تکنیک های چیدمان اثربخش در فروشگاه شکار مشتریان اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش مدیریت فروش سبک های فروش و فروشندگی تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش در کسب و کارها تبلیغات خلاق مهندسی تبلیغات تكنيكها و تاكتيك هاي تبليغات خلاق سبک ها و مکتب های تبلیغات مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی تبلیغات پست مدرن مدیریت بسته بندی و تکنیک های بسته بندی تبلیغات جاسوسی مدیریت تبلیغات و شیوه تهیه یک کمپین تبلیغات اصول مفاهیم و مدیریت لوگو، نشان و شعار تبلیغاتی تکنیک ها تهیه پیام تبلیغاتی تکنیک های تبلیغات خلاق مدیریت و برنامه ریزی رسانه آشنایی حرفه ای بارسانه ها ابزارها و روش های تبلیغات مدیریت استراتژیک تبلیغات مدیریت تبلیغات تکنیک های حل خلاق مسائل مدیریت خلاقیت و نو آوری روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی بازی های خلاقانه پرورش روحیه و قوه خلاقانه افراد قيمت گذاري خلاق مهندسی خلاقیت تریز و کاربردهای آن فنون خلاقانه جذب مشتري بازاريابي تريزي و اصول تريز در بازاريابي روش‌های خلاقانه نفوذ به بازارهای فعلی و جدید مدیریت نوآوری دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی کارگاه های خلاقیت خلاقیت در تولید و ارایه محصولات و خدمات تبلیغات و بازاریابی تریزی و تكنيك هاي تريز در تبليغات خلاق روانشناسی مشتری رفتار مصرف کننده شناسایی و تشخیص مشتریان روانشناسی فروش روانشناسی مدیریت رفتار مصرف کننده آزمون های روانشناسی و اجرای آنها در زمینه مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات بازاریابی و تبلیغات هیپنوتیزمی اصول و مبانی روانشناسی در بازاریابی و فروش اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان

    Developing your marketing