مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

آموزش و مشاوره بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت،

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند- مشاوره مدیریت-مدرس مذاکره CRM

درباره ما

بخش اول : معرفی مدیر عامل
دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

در حوزه های زیر:
o دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …
سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ریاست انجمن برند
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام
instageram.com/khooyeh.ir


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    درسه بازاریابی و فروش،مدرس بازاریابی،مدرسه بازاریابی و تبلیغات،مدرس تبلیغات،مدرس فروش، مهندسی فروش،م

    دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی فروش و برند | يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱ ق.ظ

    مدرسه بازاریابی و فروش،مدرس بازاریابی،مدرسه بازاریابی و تبلیغات،مدرس تبلیغات،مدرس فروش، مهندسی فروش،مهندسی بازاریابی،تحقیقات بازاریابی،آموزش بازاریابی، بازاریابی خلاق،تکنیک های فروش، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمدرس مدیر عامل،مدرسه مدیریت،،marketing consulting،marketing consult،marketing researchدپارتمان مدرسه بازاریابی و فروش،شبکه مدرسه بازاریابی و فروش،آکادمی مدرسه بازاریابی،آکادمی بازاریابی و فروش،کلینیک بازاریابی و فروش،انجمن مدرسه بازاریابی،وظایف مدرس بازاریابی و فروش،مدرس بازاریابی و فروش،اصول و فنون مذاکر،مهارت های مدرس مدیریت،

    وظایف مدرس مدیر عامل،مدرس تحقیقات بازاریابی،علی خویه، مدرسان بازاریابی،مدرسان تبلیغات،مدرس برند و برندسازی،

    مدرس قیمت گذاری،مدرس پیشبرد فروش،مدرس افزایش فروش،مدرس مدیریت محصول،مدرس برنامه بازاریابی،مدرس رسانه های تبلیغاتی،مدرس پیام های تبلیغات،مدرس تکنیک های بازاریابی و فروش،کتاب مدرس بازاریابی فروش و تبلیغات،مدرس مدیریت فروش،مدرس مدیریت بازاریابی،مولف و نویسنده بازاریابی تبلیغات مذاکره فروش و ارتباطات،مدرس حرفه ای،

    مرکز مدرسه بازاریابی ایران،دفتر مدرسه بازاریابی و فروش ایران،،Marketing consulting clinic،Marketing consulting academy،مدرس تحقیقات بازاریابی ایران،مدرس آنالیز بازار،ویژگی های مدرس بازاریابی،مدرس بازاریابی اثربخش،

    افزایش فروش،مدرس فروش مویرگی،مدرس شرکت های پخش و توزیع،مدرس برنامه ریزی بازار،مدرس برنامه بازاریابی و تبلیغات،

    تحقیقات بازاریابی،تحلیل بازار و عوامل بازار،تحقیقات بازار،مهندسی بازار،تکنیک های تحقیقات بازاریابی،مدیریت تحقیقات بازاریابی،اصول تحقیقات بازاریابی،مدرس تحقیقات بازاریابی،آنالیز بازار،تحقیقات مشتری،تحقیقات برند،شیوه تحقیقات بازاریابی،کلینیک تحقیقات بازار ایران،باشگاه تحقیقات بازاریابی،کلوپ تحقیقات بازار ایران،تحقیقات عادت مصرف کننده،دپارتمان تحقیقات بازار ایران،اتاق تحقیقات بازاریابی،کلینیک تحقیقات بازار ایران مطالعه بازار،روش های مطالعه و بررسی بازار،روشهای تحقیق بازاریابی،تحقیقات بازار محصول برند بسته بندی نام سهم بازار،انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی،انواع تحقیقات بازاریابی،مدرس مهندسی فروش،مدرس فروش،مدرس تحقیقات بازار،پرسشنامه تحقیقات بازار،پژوهش بازار،تحلیل رفتار مصرف کننده نهایی و واسطه ای،تحقیقات بسته بندی و نام تجاری،مطالعه رقبای بازار،تحلیل سهم بازار،آنالیز فروش و بازاریابی،برنامه ریزی بازار،

    برنامه ریزی فروش،برنامه ریزی مشتری،گروه کانون در تحقیقات بازاریابی،تحقیقات برند و نام و نشان،تحقیقات بازاریابی میدانی،نظرسنجی مشتریان،رضایت سنجی مشتریان،رفتار سنجی مصرف کنندگان،ارزیابی برند،ارزیابی و آنالیز دیدگاه مشتریان،تحقیق عوامل بازار،کارگاه تحقیقات بازار،تحقیقات بازار توسط گروه کانون،تیم تحقیقات بازار،تحقیقات برندسازی،مونیتورینگ بازار،کاربرد تحقیقات بازاریابی،تحلیل رقابت،تخمین بازار،ابزارهای مطالعه بازار،عادات رسانه ای مصرف کننده،فرایند تحقیقات بازار،کلینیک تحقیقات بازار،سیستم تحقیقات بازاریابی،پورتال تحقیقات بازار،پروپوزال تحقیقات بازاریابی،مرکز تحقیقات بازار ایران،آکادمی تحقیقات بازار ایران،انجمن تحیقیقات بازاریابی،شناخت بازار،

    تجزیه و تحلیل بازار،مدرسه تحقیقات بازاریابی،تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی،مرچندایزینگ،تحقیقات رفتار مصرف کننده،بازارسازی،مدرسه بازاریابی،مهندسی فروش،تحلیل بازار،مدیریت محصول،بازارسنجی،مشتری سنجی،مدرس بازاریابی،سمپلینگ،تحقیقات بازار صادرات،بازاریابی صادرات،تحقیقات بازاریابی کاربردی،کتاب تحقیقات بازاریابی،تحقیقات بازاریابی در 30 روز،وظایف محقق بازار،تحقیقات بازارسازی،تکنیک های بازارسازی،کلاسهای بازارسازی،معاینه واحد بازاریابی و فروش،marketing research department،تحقیقات بازاریابی کیفی،تحقیقات بازاریابی کمی،تحقیقات بازاریابی اجرایی،تحقیقات بازاریابی حرفه ای،تحلیل محتوا در تحقیقات بازاریابی،

    marketing research،marketing research clinic،اقدام پژوهی در بازاریابی،پژوهش های کیفی در بازاریابی و فروش،تحقیقات بازار کیفی،quality markeitng research،روش های تحقیق کیفی در بازاریابی،

    مجری تحقیقات بازاریابی،مدرس تحقیقات بازاریابی،marketing research in iran،consumer behavior research،

    imc research،تحقیقات ارتباطات بازاریابی،تحقیقات رفتار مخاطبان،اقدام پژوهی در تحقیقاتبازاریابی، برند، تبلیغات،

    مطالعه ی موردی تبیینی در تحقیقات بازاریابی ، برند،تیپ بندی در تحقیقات بازاریابی ، برند، تبلیغات،

    مردم نگاری و نحوه ی تکامل آن در تحقیقات بازاری

     

     

     

    تحقیقات بازاریابی،

    تحلیل بازار و عوامل بازار،

    تحقیقات بازار،

    مهندسی بازار،

    تکنیک های تحقیقات بازاریابی،

    مدیریت تحقیقات بازاریابی،

    اصول تحقیقات بازاریابی،

    مدرس تحقیقات بازاریابی،

    آنالیز بازار،

    تحقیقات مشتری،

    تحقیقات برند،

    شیوه تحقیقات بازاریابی،

    کلینیک تحقیقات بازار ایران،

    باشگاه تحقیقات بازاریابی،

    کلوپ تحقیقات بازار ایران،

    تحقیقات عادت مصرف کننده،

    دپارتمان تحقیقات بازار ایران،

    اتاق تحقیقات بازاریابی،

    کلینیک تحقیقات بازار ایران مطالعه بازار،

    روش های مطالعه و بررسی بازار،

    روشهای تحقیق بازاریابی،

    تحقیقات بازار محصول برند بسته بندی نام سهم بازار،

    انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریا،

    انواع تحقیقات بازاریابی،

    مدرس مهندسی فروش،

    مدرس فروش،

    مدرس تحقیقات بازار،

    پرسشنامه تحقیقات بازار،

    پژوهش بازار،

    تحلیل رفتار مصرف کننده نهایی و واسطه ای،

    تحقیقات بسته بندی و نام تجاری،

    مطالعه رقبای بازار،

    تحلیل سهم بازار،

    آنالیز فروش و بازاریابی،

    برنامه ریزی بازار،

    برنامه ریزی فروش،

    برنامه ریزی مشتری،

    گروه کانون در تحقیقات بازاریابی،

    تحقیقات برند و نام و نشان،

    تحقیقات بازاریابی میدانی،

    نظرسنجی مشتریان،

    رضایت سنجی مشتریان،

    رفتار سنجی مصرف کنندگان،

    ارزیابی برند،

    ارزیابی و آنالیز دیدگاه مشتریان،

    تحقیق عوامل بازار،

    کارگاه تحقیقات بازار،

    تحقیقات بازار توسط گروه کانون،

    تیم تحقیقات بازار،

    تحقیقات برندسازی،

    مونیتورینگ بازار،

    کاربرد تحقیقات بازاریابی،

    تحلیل رقابت،

    تخمین بازار،

    ابزارهای مطالعه بازار،

    عادات رسانه ای مصرف کننده،

    فرایند تحقیقات بازار،

    کلینیک تحقیقات بازار،

    سیستم تحقیقات بازاریابی،

    پورتال تحقیقات بازار،

    پروپوزال تحقیقات بازاریابی،

    مرکز تحقیقات بازار ایران،

    آکادمی تحقیقات بازار ایران،

    انجمن تحیقیقات بازاریابی،

    شناخت بازار،

    تجزیه و تحلیل بازار،

    مدرسه تحقیقات بازاریابی،

    تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی،

    مرچندایزینگ،

    تحقیقات رفتار مصرف کننده،

    بازارسازی،

    مدرسه بازاریابی،

    مهندسی فروش،

    تحلیل بازار،

    مدیریت محصول،

    بازارسنجی،

    مشتری سنجی،

    مدرس بازاریابی،

    سمپلینگ،

    تحقیقات بازار صادرات،

    بازاریابی صادرات،

    تحقیقات بازاریابی کاربردی،

    کتاب تحقیقات بازاریابی،

    تحقیقات بازاریابی در 30 روز،

    وظایف محقق بازار،

    تحقیقات بازارسازی،

    تکنیک های بازارسازی،

    کلاسهای بازارسازی،

    معاینه واحد بازاریابی و فروش،

    marketing research department،

    تحقیقات بازاریابی کیفی،

    تحقیقات بازاریابی کمی،

    تحقیقات بازاریابی اجرایی،

    تحقیقات بازاریابی حرفه ای،

    تحلیل محتوا در تحقیقات بازاریابی،

    marketing research،

    marketing research clinic،

    اقدام پژوهی در بازاریابی،

    پژوهش های کیفی در بازاریابی و فروش،

    تحقیقات بازار کیفی،

    quality markeitng research،

    روش های تحقیق کیفی در بازاریابی،

    مجری تحقیقات بازاریابی،

    مدرس تحقیقات بازاریابی،

    marketing research in iran،

    consumer behavior research،

    imc research،

    تحقیقات ارتباطات بازاریابی،

    تحقیقات رفتار مخاطبان،

    اقدام پژوهی در تحقیقاتبازاریابی، برند، تبلیغات،

    مطالعه ی موردی تبیینی در تحقیقات بازاریابی ، برند،،

    تیپ بندی در تحقیقات بازاریابی ، برند، تبلیغات،

    مردم نگاری و نحوه ی تکامل آن در تحقیقات بازاری،

    تحقیقات بازار تحقیقات مشتریان رضایت سنجی مشتریان،

    آنالیز مشتریان،

    سنجش رضایت مشتریان،

    آنالیز و ارزیابی رضایت مشتریان به صورت علمی،

    مراحل تحقیقات بازاریابی،

    تحقیقات اکتشافی بازاریابی،

    ابزارهای تحقیقات بازار،

    امکانات تحقیقات بازار،

    مرحله جمع آوری اطلاعات میدانی بازار،

    تجزیه و تحلیل و گزارش تحقیقات بازار،

    هزینه های تحقیقات بازار،

    خطاهای تحقیقات بازار،

    advertise research،

    تحقیقات رسانه های تبلیغات بازاریابی،

    تحقیقات کانال های توزیع،

    آنالیز پیام ها و شعارهای تبلیغ،

    تحقیق اکتشافی،

    فرموله کردن تحقیقات بازاریابی،

    روش های گردآوری اطلاعات بازار،

    مصاحبه های عمقی و فرافکن در تحقیقات بازار،

    2- تحقیق در زمینه محصول،

    1- تحقیق در زمینه بخش بندی بازار،

    3- تحقیق در مورد قیمت گذاری،

    مثالهایی از تحقیقات جل مسئله : 1- تحقیق در زمینه ب،

    انجمن علمی تحقیقات بازاریابی،

    انجمن مجازی تحقیقات بازاریابی ایران(۱

    مهندسی فروش مویرگی، مهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای (16 ساعت)،مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی  در شرایط رقابتی، مفهوم بازاریابی و فرآیند آن، جایگاه فروش مویرگی  در بازاریابی، فروش مویرگی  و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی، مهندسی فروش مویرگی  و جایگاه آن در بازاریابی، ارتباط فروش مویرگی  و مهندسی، ارتباط فروش مویرگی  و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی  در این فرایند، سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی  باید به آن پاسخ داد، مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی  در فرایند فروش مویرگی  حرفه ای، فروش مویرگی  حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای،ابزارها و تکنیک‌های فروش مویرگی  (8ساعت)ابزارهای Promotion، مدل Steiner،نظریه AIDAS،مدل SPIN،ابزار Boomerang،تکنیک FAB،برنامه‌ریزی فروش مویرگی،(8 ساعت)تکنیک‌های هدف گذاری فروش مویرگی ، پیش بینی فروش مویرگی ، برنامه ریزی فروش مویرگی  و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی،مدیریت روابط مشتری (CRM )،(16 ساعت)مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ، بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی،IT و نقش آن در CRM ، سازماندهی و پیاده سازی CRM،سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی  و روابط عمومی (8 ساعت)تبلیغات غیرشخصی، تعیین بودجه تبلیغات، تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ، تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ، انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ، روابط عمومی، ابزارهای اصلی روابط عمومی، تصمیمات عمده در روابط عمومی،مدیریت تیم فروش مویرگی  (8 ساعت)ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ، سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی  و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها، شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ، نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی  و اصول گزارش گیری صحیح از آنها، ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی  در جهت اهداف سازمانی، جلسات فروش مویرگی  و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی