آموزش بازاریابی فروش و برند، مشاوره مدیریت، مشاور بازاریابی و فروش، مدرس فروش

آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی MARKETING education

آموزش بازاریابی فروش و برند، مشاوره مدیریت، مشاور بازاریابی و فروش، مدرس فروش

آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی MARKETING education

آموزش بازاریابی فروش و برند، مشاوره مدیریت، مشاور بازاریابی و فروش، مدرس فروش

درباره ما

بخش اول : معرفی مدیر عامل
استاد علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

در حوزه های زیر:
o دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …


سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir )
ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش
ریاست انجمن برند
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸


بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه
  • کانال بازاریابی کانال بازاریابی

    تبلیغات
    دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش

    مشاور فروش
    http://negotiation.blog.ir/
    آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

    http://khooyeh.com/
    آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

    http://brandengineering.blog.ir/
    مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

    http://saleschool.blogfa.com/
    آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

    سنجش رضایت مشتریان (CSM)

    آموزش بازاریابی MARKETING education | يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۳۹ ب.ظ

     کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :

    ( عنوان دوره ) : سنجش رضایت مشتریان (CSM)     مدرس: استاد علی خویه

    www.khooyeh.com

    مدیریت ارتباط با مشتری CRM

    مدیریت ارتباط با مشتری CRM

    اهمیت مشتری ( مشتری مداری )

    تعریف مشتری( مشتری مداری )

    تعریف رضایت ( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )

    تعریف رضایت مشتری ( مجله تدبیر )

    تعریف رضایتمندی ( تدبیر )

    فلسفه رضایتمندی ( روشهای اندازه گیری رضایت مشتری )

    بررسی رضایتمندی ( کاتلر )

    شناسائی نیازمندی ( کاتلر )

    موضوعات مورد مطالعه در زمینه شناسائی مشتری(روشهای اندازه گیری رضایت مشتری)

    انواع مختلف مشتری( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )

    فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری ( مشتری مداری )

    نقش کارکنان درجذب رضایت مشتری( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )

    انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )

    روشهای مختلف شرکت ها برای پیگیری رضایت مشتریان( روش های اندازه گیری رضایت مشتری )

    همیشه حق با مشتری است ( 25 نکته )

    تعریف وفاداری ( مشتری مداری )

     تأثیر رضایت ( مشتری مداری )

    سه نسخه برای جلب رضایت مشتریان وفادار

    ساختار نیازمندیهای مشتریان

    نیازمندیهای مستندسازی

    اندازه گیری رضایت مشتری

    چه چیزی را می خواهید اندازه گیری کنید؟

    شاخص رضایت

    اندازه گیری شاخص رضایت

    شاخص مشتری: CSI

    معرفی مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI)

    بررسی مدل ACSI

    تغییرها و شاخص ها در

    پیامدهای رضایت مشتری در

    اندازه گیری رضایت مشتری

    اجزای اصل یک پرسش نامه رضایت مشتری

    یک الگوی کلی برای طراحی پرسش نامه ( اندازه گیری رضایت خاطرمصرف کننده )

    اساس تنظیم پرسش نامه ( خاطرمصرف کننده )

    فرآیند ارائه گزارش

    تعیین کنید چگونه می خواهید با مشتریانی که دچار مشکل شدند برخورد نمائید.

    چگونه و در کجا داده ها را برای تجزیه و تحلیل وارسی کنید؟

    چه نوع اطلاعاتی را جمع آوری کنید

    تجزیه و تحلیل اطلاعات گردآوری شده

    ترتیب محتمل

    چگونه یافته هایتان راگزارش کنید

    گزارش نتایج ( همبستگی رضایت مشتری با خرید و یا قصد توصیه به دیگران )

    نمونه ای از پرسش نامه عرضه کنندگان خدمات

    نمودار میله ای رتبه رضایت

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education
    آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی